quote:
PS geniet van haar "vrijheid".quote:
thats how I do itquote:
Ik geloof wel dat dit jou flink wat rust (op alle fronten) gaat geven.quote:
volgens aga zie ik er eindelijk niet meer uit alsof ik elk moment kan flippen haha.quote:Op zondag 18 april 2010 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat dit jou flink wat rust (op alle fronten) gaat geven.
das een apart complimentquote:Op zondag 18 april 2010 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
volgens aga zie ik er eindelijk niet meer uit alsof ik elk moment kan flippen haha.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
volgens aga zie ik er eindelijk niet meer uit alsof ik elk moment kan flippen haha.
rechter moet hem gewoon de cel in gooien i.p.v zo'n 'lullige' boetequote:Op zondag 18 april 2010 23:26 schreef Whiteguy het volgende:
Ben benieuwd wat voor rechtszaken Peter ERRRR na vanavond aan zn broek gaat krijgen.
Hij heeft opnames uitgezonden?quote:Op zondag 18 april 2010 23:26 schreef Whiteguy het volgende:
Ben benieuwd wat voor rechtszaken Peter ERRRR na vanavond aan zn broek gaat krijgen.
Niet van die eerdere verdachte, maar wel verborgen camerabeelden van een advocaat-generaal die eea in de doofpot geploft heeft.quote:
Dat is, wat ik begrijp, niet verboden door de rechter. Het verbod ging toch alleen om beeld- en geluidsopnames van Koos H. Ondanks dat ik de Peter een gigantische kwal vind, gaat ie denk toch vrij uit.quote:Op zondag 18 april 2010 23:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet van die eerdere verdachte, maar wel verborgen camerabeelden van een advocaat-generaal die eea in de doofpot geploft heeft.
Slaapsequote:Op zondag 18 april 2010 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Om 05.00 gaat de wekker weer.
quote:Op zondag 18 april 2010 23:57 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/916601/17a1da14/dan_the_man.html
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |