quote:Op zondag 18 april 2010 21:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De echte Baas meldt zich zie ik
quote:Op zondag 18 april 2010 21:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De echte Baas meldt zich zie ik
Ah, en vinden ze dat een probleem of is het een bestemming waar je prima nog wat langer kunt vertoeven?quote:Op zondag 18 april 2010 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik niet, een aantal collega's van me wel. Die zitten nog wat langer op hun bestemming.
Neequote:
Jij kan wel meer willenquote:Op zondag 18 april 2010 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
[..]IARL is te kieskeurig. Die wil foto's van Etcie in bikini.
Van mij mogen het ook wel foto´s van Etcie zonder bikini zijn.
Je zou het haast zeggen hequote:
Desondanks lijkt het me erg sterk dat de temperatuur van de pc lager is dan die van de omgevingquote:
quote:
Jij hebt de komende zomer geen airco nodig.quote:Je zou het haast zeggen heEr zitten (standaard) fans aan de voorkant, achterkant en in het zijpaneel van 12 centimeter. Ik kan er een stuk of 4 bij in bouwen van 14 centimeter (heb ik nog niet gedaan, is momenteel ook niet nodig). De koeling is hierdoor waanzinnig goed
Dat dusquote:Op zondag 18 april 2010 21:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Desondanks lijkt het me erg sterk dat de temperatuur van de pc lager is dan die van de omgeving
Op zich wel, maar als je naast je werk ook nog een sociaal leven hebt dan is het niet altijd wenselijkquote:Op zondag 18 april 2010 21:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah, en vinden ze dat een probleem of is het een bestemming waar je prima nog wat langer kunt vertoeven?
Heb je al wat gekeken? Het is een serie die ik kijk omdat het van NCIS afkomstig is, als er geen seizoen bij komt zal ik het niet echt missen ofzo.quote:Op zondag 18 april 2010 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik zou willen weten of ik NCIS LA leuk ga vinden of dat ik maar beter kan stoppen met kijken.
Idle of niet, fankoeling kan een CPU nooit tot onder de omgevingstemperatuur brengen. En 11-12 graden is niet meer 'niet erg warm' maar nogal koudquote:Op zondag 18 april 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
Het was niet erg warm op mijn kamer toen ik het toen bekeek, en m'n pc was idle.
Ik zit nu te kijken.quote:Op zondag 18 april 2010 21:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je al wat gekeken? Het is een serie die ik kijk omdat het van NCIS afkomstig is, als er geen seizoen bij komt zal ik het niet echt missen ofzo.
quote:Op zondag 18 april 2010 21:39 schreef Etcetera het volgende:
Zolang het niet bevriest interesseert het me geen hol
Dat is natuurlijk waar. Maar ja, je kunt er enorm weinig aan doen natuurlijk, tenzij je John Cleese heet en 4000 euro voor een taxi kunt neerleggenquote:Op zondag 18 april 2010 21:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Op zich wel, maar als je naast je werk ook nog een sociaal leven hebt dan is het niet altijd wenselijk
quote:Q#18: What does the "Aux" temperature shown on the Computer / Sensor page mean?
A#18: There is no standard for sensor registers layout, so the "Aux" temperature could show the temperature of the CPU or the motherboard, or might be a non-connected wire of the sensor chip, and so it could show a bogus value.
Thx Etcie!. Wat moet ik toch zonder jou.quote:
Dan nog zou ik niet weten wat wat is mbt computers.quote:
quote:
PS geniet van haar "vrijheid".quote:
thats how I do itquote:
Ik geloof wel dat dit jou flink wat rust (op alle fronten) gaat geven.quote:
volgens aga zie ik er eindelijk niet meer uit alsof ik elk moment kan flippen haha.quote:Op zondag 18 april 2010 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat dit jou flink wat rust (op alle fronten) gaat geven.
das een apart complimentquote:Op zondag 18 april 2010 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
volgens aga zie ik er eindelijk niet meer uit alsof ik elk moment kan flippen haha.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
volgens aga zie ik er eindelijk niet meer uit alsof ik elk moment kan flippen haha.
rechter moet hem gewoon de cel in gooien i.p.v zo'n 'lullige' boetequote:Op zondag 18 april 2010 23:26 schreef Whiteguy het volgende:
Ben benieuwd wat voor rechtszaken Peter ERRRR na vanavond aan zn broek gaat krijgen.
Hij heeft opnames uitgezonden?quote:Op zondag 18 april 2010 23:26 schreef Whiteguy het volgende:
Ben benieuwd wat voor rechtszaken Peter ERRRR na vanavond aan zn broek gaat krijgen.
Niet van die eerdere verdachte, maar wel verborgen camerabeelden van een advocaat-generaal die eea in de doofpot geploft heeft.quote:
Dat is, wat ik begrijp, niet verboden door de rechter. Het verbod ging toch alleen om beeld- en geluidsopnames van Koos H. Ondanks dat ik de Peter een gigantische kwal vind, gaat ie denk toch vrij uit.quote:Op zondag 18 april 2010 23:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet van die eerdere verdachte, maar wel verborgen camerabeelden van een advocaat-generaal die eea in de doofpot geploft heeft.
Slaapsequote:Op zondag 18 april 2010 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Om 05.00 gaat de wekker weer.
quote:Op zondag 18 april 2010 23:57 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/916601/17a1da14/dan_the_man.html
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |