abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 mei 2002 @ 16:08:46 #1
24108 China
Sambal bij?
pi_4204955
Hoe zou het toch komen dat wanneer je in B&H een topic opent met foto's van mooie vrouwen, dat de meerderheid altijd het uiterlijk van die vrouwen afkraakt, terwijl (gezien foto's die ze van zichzelf plaatsen, of de wanhopige "ik kan maar geen vriendin krijgen" reacties die ze achterlaten) ze zelf vrij kansloos zijn..

Terwijl het echt om mooie vrouwen gaat meestal.

Dit is geen aanklacht naar de mensen die zo negatief posten, helemaal niet, maar een oprechte belangstelling naar de reden ervan..

Wie eerst?

...
  woensdag 15 mei 2002 @ 16:11:16 #2
27696 Xantippe
:: broken::
pi_4204992
ernstig geval van: slecht zelfbeeld!
:: A new beginning always starts at the end ::
pi_4205058
Jij hebt helemaal gelijk, was me daar ook al over aan het verwonderen...

Ach ik denk dat mensen gewoon onzeker zijn en dus anderen maar afkraken.

Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken.
fotoboek
pi_4205059
zelfprojectie van de onzekere man?
Damaged people are dangerous -- they know they can survive...
pi_4205085
Vraag ik me zelf vaak ook af... elke keer worden weer de onnodige smilies geplaats terwijl het toch altijd 'meer dan gemiddelde' dames zijn... of de heren moeten wat beters in hun bed hebben liggen maar dat betwijfel ik toch...
I always tell the truth, even when I lie!
  woensdag 15 mei 2002 @ 16:18:21 #6
3767 Herald
Come get some
pi_4205091
omdat je met die vrouwen niet kan MSNen dus dan heb je ook geen reden om vriendelijk te doen
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_4205233
Ik geloof dat veel gasten sommige vrouwen lelijk vinden
ten opzichte van andere(nog knappere)vrouwen.
Ze weten zelf ook wel dat die vrouwen echt wel
mooier zijn dan hun partner.
Maar het gaat hierbij ook natuurlijk om onzekerheid
pi_4205259
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 16:18 schreef Herald het volgende:
omdat je met die vrouwen niet kan MSNen dus dan heb je ook geen reden om vriendelijk te doen
er zijn zooooooveel meer dingen als MSN...

iemand leren kennen via MSN (cyberlove) vind ik echt eh... onpersoonlijk....

pi_4205281
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 16:28 schreef SolidArt het volgende:

[..]

er zijn zooooooveel meer dingen als MSN...

iemand leren kennen via MSN (cyberlove) vind ik echt eh... onpersoonlijk....

tja met ICQ kan je random chat doen en zo. Mensen zoeken op intresse, leeftijd en zo
oud
  woensdag 15 mei 2002 @ 16:31:39 #10
17841 huupke
RAAAAAAAAAAAAAAAAR
pi_4205312
nou heb je een goed punt te pakken het blijft niet voor niks zo lang stil voordat de afkrakers er op reageren als ze al reageren!!

[Dit bericht is gewijzigd door huupke op 15-05-2002 16:56]

Ik Roeleer Heftig
  woensdag 15 mei 2002 @ 18:36:24 #11
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_4207259
Ik vind sowieso dat je niemand moet beoordelen naar foto's. Foto's zijn zo'n korte momentopname..... als ik soms foto's van mezelf bekijk denk ik ook van "djeez, ben ik dat?".

Veel beter is het om iemand te beoordelen op wie hij werkelijk is, en ja, ik weet dat dat moeilijk is op een digitale manier, terwijl iedereen naar zo'n suffe beeldbuis zit te staren met een typplankje voor zich. Maar als je je dan geen beeld over iemand kunt vormen, veroordeel diegene dan ook niet onmiddelijk.....

drie keer rechts is ook links
  woensdag 15 mei 2002 @ 19:48:13 #12
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4208135
Misschien omdat je verschillende definities hebt van mooi. Er zijn genoeg mannen en vrouwen waarbij je er feitelijk gezien niet omheen kunt dat ze mooi zijn, goed figuur, regelmatig gezicht, mooi haar, het hele pakket. Toch heeft diegene het niet voor jou, hij of zij doet jou niks en in die zin vind je diegene dus niet mooi. Verstandelijk weet je wel dat er niks aan mankeert, maar voor jezelf vind je hem of haar niet mooi. Dat zou het geval kunnen zijn in sommige gevallen.

Maar het kan ook gewoon jaloezie zijn inderdaad. Voor vrouwen die erg onzeker zijn over hun eigen uiterlijk kan het erg pijnlijk en confronterend zijn om foto's te zien van mooie vrouwen, daarom is het voor veel vrouwen een prettig gevoel om mooie vrouwen af te kraken. Daar schiet je totaal niks mee op, je eigen zelfbeeld wordt er echt niet beter van als je anderen afkraakt, toch doen veel mensen het wel.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')