Terwijl het echt om mooie vrouwen gaat meestal.
Dit is geen aanklacht naar de mensen die zo negatief posten, helemaal niet, maar een oprechte belangstelling naar de reden ervan..
Wie eerst?
Ach ik denk dat mensen gewoon onzeker zijn en dus anderen maar afkraken.
quote:er zijn zooooooveel meer dingen als MSN...
Op woensdag 15 mei 2002 16:18 schreef Herald het volgende:
omdat je met die vrouwen niet kan MSNen dus dan heb je ook geen reden om vriendelijk te doen
iemand leren kennen via MSN (cyberlove) vind ik echt eh... onpersoonlijk....
quote:tja met ICQ kan je random chat doen en zo. Mensen zoeken op intresse, leeftijd en zo
Op woensdag 15 mei 2002 16:28 schreef SolidArt het volgende:[..]
er zijn zooooooveel meer dingen als MSN...
iemand leren kennen via MSN (cyberlove) vind ik echt eh... onpersoonlijk....
[Dit bericht is gewijzigd door huupke op 15-05-2002 16:56]
Veel beter is het om iemand te beoordelen op wie hij werkelijk is, en ja, ik weet dat dat moeilijk is op een digitale manier, terwijl iedereen naar zo'n suffe beeldbuis zit te staren met een typplankje voor zich. Maar als je je dan geen beeld over iemand kunt vormen, veroordeel diegene dan ook niet onmiddelijk.....
Maar het kan ook gewoon jaloezie zijn inderdaad. Voor vrouwen die erg onzeker zijn over hun eigen uiterlijk kan het erg pijnlijk en confronterend zijn om foto's te zien van mooie vrouwen, daarom is het voor veel vrouwen een prettig gevoel om mooie vrouwen af te kraken. Daar schiet je totaal niks mee op, je eigen zelfbeeld wordt er echt niet beter van als je anderen afkraakt, toch doen veel mensen het wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |