Omdat jij je kind natuurlijk zo had moeten opvoeden dat een correctie in de supermarkt niet meer nodig is. Je hebt dan al gefaald als ouder, dus ach laat maar.....quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:31 schreef Jelief het volgende:
Waarom zegt driekwart van het winkelend publiek 'ach laat maar' als ik mijn kind corrigeer als ze midden in het pad staat te zwalken met haar karretje ofals ze geen dankjewel zegt of als ze de supermarkt of welke andere winkel dan ook als speeltuin gebruikt?
Onhoudt even wat je gezegd hebt als je zelf een kind hebt....quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat jij je kind natuurlijk zo had moeten opvoeden dat een correctie in de supermarkt niet meer nodig is. Je hebt dan al gefaald als ouder, dus ach laat maar.....
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:38 schreef TheFrankey het volgende:
ik geloof niet dat TS het daadwerkelijk tegen de moeder op straat gezegd heeft. Snel doorlopen en een topic op fok openen. Dat is wat hij ging doen. En ziehier
'zit te rennen'?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Waarom moeten moeders zo vaak lachen als hun kleine bijvoorbeeld zit te rennen met zijn eigen kinderwagen, daarmee (bijna) botsingen makend in een drukke winkelstraat? Hoort het er niet meer bij dat moeders dan boos wordt, moet degene die zijn enkels beurs krijgt soms de opvoedende tik uitdelen?
Het lijkt er wel sterk op dat dat de bedoeling is ja. Als je je kind in het openbaar 'op zijn falie geeft' moet je de blikken van mensen eens zien. Als die konden doden was ik hier toch echt niet meer. Ik kan me enigszins voorstellen dat iemand een volgende keer wel twee keer nadenkt voordat hij/zij het kind vermanend toespreekt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:34 schreef livelink het volgende:
Omdat jij je kind natuurlijk zo had moeten opvoeden dat een correctie in de supermarkt niet meer nodig is.
Probeer je nu mensen beledigen zonder onderbouwing? Je bent zelfquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Dat zijn zeker dezelfde moeders die hier op FOK foto's van hun kinderen er op zetten![]()
Oja dat was het,opvoeden moet je alleen maar thuis doenquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat jij je kind natuurlijk zo had moeten opvoeden dat een correctie in de supermarkt niet meer nodig is. Je hebt dan al gefaald als ouder, dus ach laat maar.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |