Ik denk niet dat het daar aan ligt. Ik krijg heel vaak resultaten waar ik totaal niet naar zoek. Het is soms hopeloos om te zoeken met Google.quote:
"Vind hier reviews voor <google zoekterm>"quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat valt me ook op. Wat ik vooral erg vind zijn de resultaten als je zoekt naar een bepaald product bijvoorbeeld.
Dan krijg je pagina na pagina vol met resultaten met review-sites, die zelf alleen maar een generiek aangemaakte pagina zijn zonder relevante inhoud.
Dit dus. Daarnaast hebben ze bijvoorbeeld de image search compleet verkloot. Kleine plaatjes kan je niet meer zoeken. Vroeger kon je gewoon ico + 36x36 intypen en had je zo'n beetje alle iconen te pakken. Nu zijn alle resultaten "imagemaps" met honderden iconen. Denk dat dit een copyright regel is.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:23 schreef quirigua het volgende:
Ja ! Vind ik ook : Google is beduidend slechter dan vroeger. Zal wel te maken hebben met bedrijfsbeleid ; want : eergisteren meldde het bedrijf, dat de netto winst met 38 percent was gestegen. Komt vooral door al die extra diensten die Google heeft opgezet, waardeloos spul om opo te zoeken (imo), waar adverteerders op geilen. Klote.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:26 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Wacht met smart op een nieuw internet.
Gebruik dubbele aanhalingstekens.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:12 schreef Pinterman het volgende:
Ook begrijpt Google niet meer dat ik alle woorden wil hebben waar ik naar zocht, en niet een willekeurige selectie.
quote:
quote:
Ik wil niet altijd alle woorden die ik zoek in een specifieke volgorde, meestal zoek ik met steekwoorden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:01 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Gebruik dubbele aanhalingstekens.
Probeer maar eens:
[..]
[..]
+steekwoord +steekwoord +steekwoord +"twee steekwoorden achter elkaar" +steekwoord.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:07 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ik wil niet altijd alle woorden die ik zoek in een specifieke volgorde, meestal zoek ik met steekwoorden.
En ja, ik kan inderdaad mijn zoekresultaten enigszins beinvloeden met advanced search en allerlei symbolen maar dan kan ik ook naar de bibliotheek gaan. Geen tijd voor al die onzin! Google moet niet doen wat ik niet vraag
Dik niet leuk ; slank welquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:01 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Gebruik dubbele aanhalingstekens.
Probeer maar eens:
[..]
[..]
Zoeken op filmtitel, eerste resultaat is standaard IMDB, die openen, daar de release lijst openen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:00 schreef Ericjuh het volgende:
Zoek ook vaak informatie over een film (b.v. nederlandse dvd releases), maar 9 van de 10 keer komt google altijd met torrent sites
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |