abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80740439
Eind mei volgens mij wat er door Apple werd gezegd.
7 mei de prijzen bekend.
pi_80740702
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:26 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

150 euro meer voor iets wat hier pas over maanden te koop is? Valt mee toch?

Iemand een idee wanneer de verwachte verkoop is in winkels vlak over de duitse grens? (Dus dat je niet naar Berlijn ofzo hoeft?
150 Euro, hoe kom je daarbij? Ik heb voor mijn 32GB + case 510 betaald..
pi_80740887
Ja jij maar 99% heeft geen kennis die hem meeneemt uit Amerika.
pi_80741360
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:39 schreef nelisb het volgende:
Ja jij maar 99% heeft geen kennis die hem meeneemt uit Amerika.
En niemand uit je vrienden/kennissenkring die binnen nu en 2 maanden naar de VS gaat en hem voor je mee kan nemen?
pi_80741399
Blijkbaar niet aangezien er zoveel via marktplaats worden verkocht.
pi_80741482
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:51 schreef nelisb het volgende:
Blijkbaar niet aangezien er zoveel via marktplaats worden verkocht.
Tja inderdaad. Ben wel erg benieuwd naar wat de Europese prijzen gaan zijn en wanneer hij in NL beschikbaar gaat komen, wordt dat tegelijkertijd bekend gemaakt?
pi_80742556
Ik heb het ook aan een bekende gevraagd, die is nu in de USA. Als die geen kans ziet om er 1 mee te nemen dan wacht ik op Duitsland. De rest van de prijzen zijn absurd hoog (800 - 1000 euro voor een 16GB ) of de route loopt averij op (Evan).
  maandag 26 april 2010 @ 21:24:37 #208
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_80742843
Ach ja, het kost iets meer maar da's standaard als je iets snel wilt hebben...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_80742853
Is ook zo.
pi_80743035
Mee eens, maar er zijn wel grenzen.

Ben een beetje moe van al die mensen die denken snel geld te verdienen aan de iPads. Mede in het zadel geholpen door de gebrekkige manier van de introductie.

Het is treurig om te zien hoe Europa altijd als laatste wordt gelaunched, ongeacht de fabrikant. Eigenlijk zou je met zijn allen een vuist moeten maken en er niets meer kopen. Ik noem een iPad, ik noem een Wii, ik noem een PS3, ik noem praktisch alle films en games, etc. We worden behandeld als debieletjes...
  maandag 26 april 2010 @ 22:17:17 #211
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_80745439
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:06 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Helaas lopen er best veel van die bijdehante zogenaamd grappige mannetjes zoals jij in Nederland rond.

Alleen maar onzin typen.

Je blijft maar praten he? Die vraag van mij was serieus, dat ziet een slim iemand al aan het begin van de zin over het feit dat ik maar een 'leek' ben hierin en iemand gaf me gewoon een antwoord op mijn vraag, dus niks onzin typen.

Jij moet je bijdehante poep-pratende mond houden.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_80745970
pi_80746100
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:17 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Je blijft maar praten he? Die vraag van mij was serieus, dat ziet een slim iemand al aan het begin van de zin over het feit dat ik maar een 'leek' ben hierin en iemand gaf me gewoon een antwoord op mijn vraag, dus niks onzin typen.

Jij moet je bijdehante poep-pratende mond houden.
En jij moet leren normaal te communiceren EN na te denken. Als een vraag op zo'n manier stelt, dan ben je bij voorbaat al een troll en hoef je helemaal geen serieuze reacties meer te verwachten.

Net of je een shoarmatent binnenstormt en roept "hee, ik heb nooit shoarma gegeten, maar is het echt een een broodje slachtafval, want dan hoef ik 'm niet"

Dus ga jij maar eerst eens je eigen mond spoelen.
  maandag 26 april 2010 @ 22:37:34 #214
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_80746550
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:29 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

En jij moet leren normaal te communiceren EN na te denken. Als een vraag op zo'n manier stelt, dan ben je bij voorbaat al een troll en hoef je helemaal geen serieuze reacties meer te verwachten.

Net of je een shoarmatent binnenstormt en roept "hee, ik heb nooit shoarma gegeten, maar is het echt een een broodje slachtafval, want dan hoef ik 'm niet"

Dus ga jij maar eerst eens je eigen mond spoelen.
Oh??????????? Dus we moeten ons allemaal aanpassen aan jouw manier van vragen stellen? Dacht het niet he dictatortje.

Ga ergens anders de autist spelen zieligerd.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_80747049
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:37 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Oh??????????? Dus we moeten ons allemaal aanpassen aan jouw manier van vragen stellen? Dacht het niet he dictatortje.

Ga ergens anders de autist spelen zieligerd.
Nee hoor, alleen jij moet je aanpassen aan de beschaafdheid, maar ga je maar lekker je netbookje kopen
pi_80747148
Om ook even lekker mee te trollen, mensen pas op met FP128!

Ik vertrouw die gozer voor geen cent, hij post almaar dat hij adresjes heeft en voor weinig iPad's kan krijgen. Ook beweert hij dat er al meerdere FOk!kers bij hem hebben besteld en tevreden zijn.

Voor geen enkele van zijn uitspraken is een bewijs te vinden, wel heb ik diverse bewijzen dat hij uit zijn nek kletst. Een ervan is dat hij in zijn post van maandag 26 april, 17:30 beweert dat hij een contact heeft wat net nieuwe zendingen heeft binnen gehad waar hij je aan kan helpen en vervolgens in een PM is dat contact weer uitverkocht. Klopt allemaal van geen kant.

Ik zal niet zeggen dat hij een oplichter is, dat kan ik niet 100% hard maken, maar ik waarschuw wel om op te letten! De iPad is zo populair dat oplichting op de loer licht, en je moet je kritisch afvragen bij elke aanbieding of het wel te vertrouwen is.

Vooralsnog kan je het beste wachten tot de NL launch, kan je daar niet op wachten dan is de DE launch een optie. Wil je echt nu tot actie overgaan dan raad ik de bekende winkels aan die betrouwbaar aangeschreven staan (zie Tweakers Shopreviews) en anders Evan uit de USA. Evan is betrouwbaar (ik heb nog niemand gehoord met problemen die niet opgelost zijn), maar de wachttijd en prijs zijn omhoog gevlogen. Of het dus raadzaam is, weet ik niet. Dat moet eenieder zelf bepalen.

Overigens, ik heb bij FP128 de vraag uitgezet of hij met bewijzen kan aankomen dat hij te vertrouwen is. Als hij die kan overleggen dan ben ik de eerste die zijn woorden terugneemt. Ik zal dit dan ook netjes posten in dit (of een volgend) topic.

Edit: Evan eruit gehaald. Volgens de laatste berichten is hij gestopt met leveren naar NL. Mede omdat hij de marge moet inleveren die hij behaalde door een te lage waarde op het pakket te zetten. Dat hebben ze nu door bij de douane en blijkbaar worden alle pakketten tegengehouden! Evan regelt de bestaande pakketten nog wel netjes, maar omdat de marge nu zo klein is zal hij niets nieuws meer verschepen. Als ik meer hoor dan laat ik het even weten!

[ Bericht 6% gewijzigd door Tha_Duck op 26-04-2010 23:09:37 ]
  maandag 26 april 2010 @ 22:51:18 #217
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_80747401
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:45 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Nee hoor, alleen jij moet je aanpassen aan de beschaafdheid, maar ga je maar lekker je netbookje kopen
Je vindt jezelf heel wat he? Denkende dat je de beschaafdheid zelve bent.

Beschaafdheid is in mijn ogen ook de mensen die ergens iets minder van af weten en zo een vraag stellen toch respectvol en zonder te quasi grappig te zijn te beantwoorden i.p.v. dom in de zeik te nemen.

Thuis ben je zeker ook zo makkelijk in omgang? Ik heb medelijden met je vriendin (die je hoogstwaarschijnlijk niet hebt).

[ Bericht 0% gewijzigd door TeenWolf op 26-04-2010 22:56:55 ]
pi_80747608
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:51 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Je vindt jezelf heel wat he? Denkende dat je de beschaafdheid zelve bent.

Beschaafdheid is in mijn ogen ook de mensen die ergens iets minder van af weten en zo een vraag stellen toch respectvol en zonder te quasi grappig te zijn 'beantwoorden'.

Thuis ben je zeker ook zo makkelijk in omgang? Ik heb medelijden met je vriendin (die je hoogstwaarschijnlijk niet hebt).
pi_80747835
Ok, voor mij is het nu wel duidelijk. Vertrouw FP128 NIET (!!).

Hierbij zijn laatste mail:
quote:
Op 26 april 2010 22:53 schreef FP128 het volgende:

Ik ga niet mij verder bezigen met het welbekende
wellus-niettes spelletje want je leest niet eens wat
ik schrijf en je bazelt vooral om jezelf te horen en
dat is een herhaling van wat al eerder is voorgevallen.

"laat nu je iPad zien" terwijl ik 5 keer zeg dat ik het
nog niet binnen heb! Je leest niet eens wat ik schrijf!

Ik laat jou in de waan dat je gelijk hebt want je steekt
alleen maar jouw riedel af dat nl. wat ik zeg niet waar
is,elke bewijs(zelfs een screenshot van PP deed je af
als Photoshop) is geen bewijs en wat jij zegt is waar
en alleen maar 40 man hier en daar,hebben het
gekocht en dat was dan jouw hard bewijs.
Geen screenshot van officiële betalingen,nee,wat
ik zeg is genoeg en het bewijs. GELUL!

Ik heb e.e.a al duidelijk uitgelegd in het FOK!
topic en ik ga het niet herhalen want dit is zinloos.
Ik ga nu al die andere mensen die wel zich hebben
aangemeld helpen zodat ze morgen/overmorgen
hun iPad bij de NL contact(wat duurder) kunnen
afhalen en ik adviseer je verder de zaak de
zaak te laten en niet opnieuw een of ander "lekker
puh"pm te sturen want dan zijn de rapen gaar voor je.

En om zeker te zijn dat je je aan mijn afspraak houdt
ben je vanaf nu geblokkeerd! zodat ik zeker weet dat
je niet terug zal of kan pm.

Mocht je op FOK! de discussie gaan uitvechten dan
meld ik je rechtstreeks aan voor een ban. Ik hoop
dat je je gedraagt.

De groeten!
Ik ben zeer benieuwd naar zijn screenshot (die er nooit is geweest, en ik dus niet eens als Photoshop bestempeld KAN hebben) en als klap op de vuurpijl kan hij de discussie niet meer aan en blokkeert hij mij. Hoe triest. Grote kans dat hij mensen die geld overgemaakt hebben ook blokkeert als het eenmaal binnen is. Ook maakt hij eenzijdig 'afspraken' blijkbaar, klinkt ook al lekker fris. En ik moet 'de zaak' de zaak laten, anders zijn de rapen gaar? Bedankt voor deze bedreiging, ik leg hem naast me neer en zal er niets mee doen.

En ten overvloede om te melden, vragen om iemand te bannen is zelf een ban krijgen. Dus pas daarmee op.

Overigens hou ik me aanbevolen voor mensen met een positieve ervaring met FP128. En dan hoef ik geen mensen met 1 post en eergisteren geregistreerd op Fok!. Dan weet ik ook wel genoeg.
  maandag 26 april 2010 @ 23:01:13 #220
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_80747971
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:55 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Juist. Zielig ben je.
  † In Memoriam † maandag 26 april 2010 @ 23:01:18 #221
230491 Zith
pls tip
pi_80747979
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_80748228
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:58 schreef Tha_Duck het volgende:
Ok, voor mij is het nu wel duidelijk. Vertrouw FP128 NIET (!!).

Hierbij zijn laatste mail:
[..]

Ik ben zeer benieuwd naar zijn screenshot (die er nooit is geweest, en ik dus niet eens als Photoshop bestempeld KAN hebben) en als klap op de vuurpijl kan hij de discussie niet meer aan en blokkeert hij mij. Hoe triest. Grote kans dat hij mensen die geld overgemaakt hebben ook blokkeert als het eenmaal binnen is. Ook maakt hij eenzijdig 'afspraken' blijkbaar, klinkt ook al lekker fris. En ik moet 'de zaak' de zaak laten, anders zijn de rapen gaar? Bedankt voor deze bedreiging, ik leg hem naast me neer en zal er niets mee doen.

En ten overvloede om te melden, vragen om iemand te bannen is zelf een ban krijgen. Dus pas daarmee op.

Overigens hou ik me aanbevolen voor mensen met een positieve ervaring met FP128. En dan hoef ik geen mensen met 1 post en eergisteren geregistreerd op Fok!. Dan weet ik ook wel genoeg.

Lijkt me makkelijk voor mensen die het willen wagen, zelf langsgaan en bij pas bij een check op een werkende iPad geld overhandigen. Hoewel... Als ze weten dat je met een paar honderd euro ergens om zoveel uur komt.....
pi_80748265
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:01 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Juist. Zielig ben je.

pi_80748336
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:04 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Lijkt me makkelijk voor mensen die het willen wagen, zelf langsgaan en bij pas bij een check op een werkende iPad geld overhandigen. Hoewel... Als ze weten dat je met een paar honderd euro ergens om zoveel uur komt.....
Inderdaad, tis dus oppassen geblazen.

Een tip om het te voorkomen, spreek af dat je ter plekke het geld overmaat (dus niet meenemen of gaan pinnen) en neem als het kan iemand mee bij dit soort bedragen.
pi_80750443
Of ga de iPad gewoon ophalen met een mannetje of 5, stuk gezelliger ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')