abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 mei 2000 @ 10:24:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_262985
Dit is toch wel het bewijs dat het stemmen op www.debusop6.nl niet klopt. Kijk ik net op die site staan Eric en Iwan allebei op 0%, gaan Antonette en Tessa gelijk op met 29 % en heeft Esmeralda 43%.

Of zouden er maar een paar mensen gestemd hebben ofzo ??? Dat gelooft toch geen mens, maak dan geen tussenstand bekend. Wat een afgang

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_262986
Het geld stroomt binnen. Al 14 stemmen vandaag, 6 voor Essy en 4 voor Ant en Tessa.
Om een uur of negen was de stand 50 - 0 - 25 - 25 - 0. Kassa!!
  dinsdag 9 mei 2000 @ 10:49:00 #3
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_262987
Dit geeft in ieder geval aan dat er niet veel meer gestemd wordt. Dit lijkt mij overigens wel logisch, want je bent absoluut niet zeker of het wel zin heeft.

Wanneer ze het andersom hadden gedaan, dus stemmen voor wie je eruit wil hebben, had dit volgens mij veel meer bellers opgeleverd.

  dinsdag 9 mei 2000 @ 11:44:00 #4
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_262988
Goede opmerking Rocket Ride! Daar had ik zelf ook al over zitten denken. Ik weet namelijk niet altijd of ik iemand leuk vind en als dat dan al zo is, wie ik dan het leukste vind. Wel weet ik heel goed wie ik zeker niet leuk vind en wie er van mij uit mag. Ik denk dat dan bijvoorbeeld Tessa nooit zover gekomen zou zijn. Ook zou Seki er waarschijnlijk al veel eerder uitgelegen hebben. Je grote irritaties zijn over het algemeen veel duidelijker. Wel wordt het stemmen dan veel situatie-afhankelijker. Als iemand ook maar iets fout doet, kan hij of zij meteen op een flink aantal stemmen rekenen. Stemmen voor iemand in de plaats van tegen iemand zorgt voor meer stabiliteit. Als je iemand eenmaal aardig vindt, zal dat niet zo snel meer veranderen. Kijk bijvoorbeeld naar Ant, zij heeft nog nooit op de bank gezeten en is altijd een beetje op dezelfde hoogte gebleven. Het zelfde gold voor Bullent (hoe moest die umlaut ook al weer?). Kortom, het had niet alleen meer stemmen opgeleverd maar het was ook een stuk spannender geworden. En (en daarom snap ik niet dat SBS het niet zo heeft gedaan) de druk voor de deelnemers was een stuk hoger geworden. Het is namelijk niet zo dat het publiek iemand anders toevallig een beetje aardiger vond dan jou, nee, je wordt gewoon uitgekotst en weggejaagd. Wij moeten jou niet dus wij stemmen op jou, dus jij moet op de bank. Een soort van strafbankje. Geen troostend woord meer voor te bedenken. Niet toevallig weinig in beeld geweest dus niet zo opgevallen. Ze vinden je gewoon een eikel. Klaar!
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  dinsdag 9 mei 2000 @ 12:08:00 #5
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_262989
Precies!
Vanaf nu moeten ze het onderling wegstemmen van de passagiers trouwens afschaffen. Elke x dat gelul over vaste kern en langer mee opgetrokken.
Gewoon het publiek laten bepalen wie er de volgende keer uitgaat.
  dinsdag 9 mei 2000 @ 12:56:00 #6
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_262990
quote:
op 05-09-2000 om 12:08 PM schreef Rocket Ride het volgende:
Precies!
Vanaf nu moeten ze het onderling wegstemmen van de passagiers trouwens afschaffen. Elke x dat gelul over vaste kern en langer mee opgetrokken.
Gewoon het publiek laten bepalen wie er de volgende keer uitgaat.

Dat scheelt anders ook weer een hoop spanning. Nu is het saai maar ik ben er toch heel benieuwd naar wat er gaat gebeuren wanneer er twee van de "harde kern" op de bank komen te zitten. Dan komen toch alle opgekropte spanningen naar boven. Is het je trouwens opgevallen hou Tessa op Essie in zat te werken. Ze zei: "als jij met mike of erik op de bank zou zitten, zou ik jou nooit wegstemmen. Het zelfde geldt voor Antonette en Iwan. En ik neem aan dat jullie dat ook bij mij zouden doen." Dat is gewoon puur zieltjes winnen. Ben erg benieuwd naar wat Erik's rol in het geheel gaat worden, vooral als hij met Tessa op de bank komt te zitten. Wat doet Iwan en wat doet Essie.

Hoe gaat het eigenlijk bij de laatste vier? Komen er dan ook gewoon twee op de bank te zitten? Of mag het publiek dan beslissen?

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  dinsdag 9 mei 2000 @ 13:06:00 #7
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_262991
Daar was ze bij Aziz (wie?) al mee begonnen. Weet je nog? 'Als jij op de bank komt, hoef jij je geen zorgen te maken' , waarna ze hem ijskoud wegstemde.
  dinsdag 9 mei 2000 @ 13:18:00 #8
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_262992
Dat heb ik gemist. Nu vallen ook opeens heel erg veel kwartjes (of zijn dat dubbeltjes). Ik snap opeens waarom Aziz toen zo boos was. Ik vond het toen maar een zielig mannetje maar heb opeens een heleboel begrip voor hem.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  dinsdag 9 mei 2000 @ 13:30:00 #9
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_262993
En dit is de stand om 13.23 uur:

Esmeralda : 24%
Iwan : 3 %
Antonette : 16%
Tessa : 11%
Eric : 47% ??

never play games........
  dinsdag 9 mei 2000 @ 13:43:00 #10
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_262994
Kortom, weer eens weinig zeggend. Wat heb je nou aan zo'n manier van uitslagen bijhouden?
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  dinsdag 9 mei 2000 @ 13:46:00 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262995
De volgende bankzitters zijn dus Eric&Iwan
  dinsdag 9 mei 2000 @ 13:50:00 #12
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_262996
quote:
op 05-09-2000 om 01:46 PM schreef Quenda® het volgende:
De volgende bankzitters zijn dus Eric&Iwan

Volgens mij kan ik jou logica niet volgen. Waarom Erik?

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_262997
Leuk programma, Excel. Beetje rommelen en dit is de uitkomst: totaal 38 stemmen:

Es 9 24%
Iw 1 3%
An 6 16%
Te 4 11%
Er 18 47%

Totaal 38

  dinsdag 9 mei 2000 @ 14:35:00 #14
2937 bianca
She-devil
pi_262998
Ja Quenda zoiets had ik ook al bedacht,
dan stemt iedereen op Erik en blijft Tessa er in ieder geval in SBS is niet gek.
Dan blijven er tenminste mensen bellen( want als Essie Antonette en Iwan over blijven denkt iedereen ooo die gunnen we het alledrie wel)
als je niets zinnigs kunt zeggen, zeg dan niets.
  dinsdag 9 mei 2000 @ 14:53:00 #15
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_262999
Bedankt voor je uitleg Bianca!
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_263000
Alweer een nieuwe tussenstand. Er zijn nu, 16.00 uur, al 53 stemmen via internet uitgebracht. Vetpot.

Es 13 > 25%
Iw 9 > 17%
An 8 > 15%
Te 4 > 8%
Er 19 > 36%

Totaal 53 stemmen.
De VCA heeft er 8 gulden tegenaan gesmeten en zie, Iwan is meteen uit de gevarenzone.

pi_263001
quote:
op 05-09-2000 om 10:24 AM schreef R@b het volgende:
Dit is toch wel het bewijs dat het stemmen op www.debusop6.nl niet klopt. Kijk ik net op die site staan Eric en Iwan allebei op 0%, gaan Antonette en Tessa gelijk op met 29 % en heeft Esmeralda 43%.

Esmeralda mag wel oppassen. De Bosnier had ook eens zo'n stand, en toen mocht Iwan uitbreken, en hijzelf vloog er de volgende dag uit.

Schiet me nog iets uit het Iwankamp te binnen. Daar schijnt hij, met zijn hele VCB club, volgens een bepaalde opzet te werken. Ik hoorde hem ergens (alweer een week of 3 geleden) zeggen dat zijn achterban wel even op Ant zou stemmen, want als puntje bij paaltje kwam zou zijn vriendenclub massaal op hem stemmen en de aktie voor werving van telefoonstemmen liep nog steeds. De Iwan-strategie, een uitgestippeld programma al vanaf het begin. Ben benieuwd. Iwan krijgt altijd inderdaad meer stemmen van bellers dan op het Net. Het zou me niet verbazen, eerst een paar uitbraken, dan weer tactisch in de luwte en dan sprinten naar de finish.

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 09 Mei 2000).]

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  dinsdag 9 mei 2000 @ 16:24:00 #18
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_263002
Ze moeten het maar weer eens omdraaien, net als BB Geef het publiek die Tessa maar, dan is het gelijk exit voor dat grietje.
Ik ben online
pi_263003
De tussenstand van 19.30 uur.
Mijn rekensommetje wijst uit dat er sinds vanmorgen 9.00 uur slechts 74 mensen via internet gestemd hebben. Dit is de laatste verdeling:

Es 18 > 24%
Iw 16 > 22%
An 14 > 19%
Te 4 > 5%
Er 22 > 30%

De conclusie: er wordt nauwelijks via Internet gestemd. Je kunt bijvoorbeeld voor 20 gulden Tessa op de eerste plaats zetten, een koopje. Dit geeft voor toekomstige speculaties het belang van de internet-stemmen weer, zo dat er al was. Het gros van de stemmen komt telefonisch binnen en is daardoor niet te controleren.

[Dit bericht is gewijzigd door Sorrow (Datum 09 Mei 2000).]

  dinsdag 9 mei 2000 @ 19:58:00 #20
2705 cynix
is verdwaald
pi_263004
quote:
op 05-09-2000 om 10:49 AM schreef Rocket Ride het volgende:
Dit geeft in ieder geval aan dat er niet veel meer gestemd wordt. Dit lijkt mij overigens wel logisch, want je bent absoluut niet zeker of het wel zin heeft.

Er wordt idd (terecht) niet veel gestemd.
Dit lijkt mij overigens wel logisch, want het is absoluut zeker dat het geen zin heeft.
Daar twijfelt nu toch niemand meer aan?

  dinsdag 9 mei 2000 @ 20:09:00 #21
3542 Gia
User under construction
pi_263005

Ik zie hier allerlei hypotheses voor over twee weken; er ontbreekt er echter eentje.

Het lijkt mij heel waarschijnlijk dat, zoals het er nu uitziet, Iwan en Tessa (alfabetische volgorde) op de bank zullen zitten. En wat dan?

Esje stemt Tesje eruit.
Antje stemt Iwan eruit.
Dus alles hangt af van Erik....

Hij kent Tessa al langer, dus vrees ik het ergste. Laten we hopen dat hij de komende twee weken nog wat wijzer wordt en toch Tes eruit stemt.
(dit is ook beter voor zijn eigen kansen)

  dinsdag 9 mei 2000 @ 20:15:00 #22
2705 cynix
is verdwaald
pi_263006
Hallo, hallo, hallo
Dus jij bent Gia
Hallo...oeps, verkeerde topic

Ik weet niet of dat Eric's kansen vergroot.
Vlak Iwan (pretty boy) niet uit, hoor!

  dinsdag 9 mei 2000 @ 21:18:00 #23
3050 hannus
says hi ...
pi_263007
quote:
op 05-09-2000 om 04:14 PM schreef Borgia het volgende:
(knip)
Schiet me nog iets uit het Iwankamp te binnen. Daar schijnt hij, met zijn hele VCB club, volgens een bepaalde opzet te werken. Ik hoorde hem ergens (alweer een week of 3 geleden) zeggen dat zijn achterban wel even op Ant zou stemmen, want als puntje bij paaltje kwam zou zijn vriendenclub massaal op hem stemmen en de aktie voor werving van telefoonstemmen liep nog steeds. De Iwan-strategie, een uitgestippeld programma al vanaf het begin. Ben benieuwd. Iwan krijgt altijd inderdaad meer stemmen van bellers dan op het Net. Het zou me niet verbazen, eerst een paar uitbraken, dan weer tactisch in de luwte en dan sprinten naar de finish.


Voorzover ik weet (en ik kan het weten) hebben Iwan z'n vrienden alleen massaal gebeld om hem destijds IN de bus te krijgen (met dat promotie filmpje)... daarna kon je al snel lezen op het forum in z'n fanclub (en zeg me niet dat jij, Borgia, daar niet vanaf dag 1 goed rondgekeken hebt) dat de meeste van z'n vrienden het (na de eerste 2 'belazerde niet-live uitzendingen') niet erg met SBS meer op hadden en weigerden verder te stemmen. Dat Iwan meer stemmers onder de bellers heeft is vrij simpel te verklaren; het merendeel van z'n fans bestaat uit meisjes van een jaar of 14 a 15. Deze meisjes (en overigens ook veel oma's) bellen gewoon want dat vinden ze makkelijker.

'Uitgestippelde Iwan-strategie'??? Borgia, kom op nou, dat is toch echt te veel eer!!!

sommiche passahiers drijven wel euns over!
  woensdag 10 mei 2000 @ 10:05:00 #24
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263008
Esmeralda:29%
Antoinet:27%
Eris:21%
Iwan:17%
Tessa:6%

  woensdag 10 mei 2000 @ 12:42:00 #25
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_263009
Op dit moment (10/5 12:40) staat Eric met Ant. en Es. bovenaan met 26%.
Ik weet, het is nog vroeg, misschien te vroeg om hier conclusies aan te verbinden. Maar het lijkt er toch op dat mijn 'geheime' wens van een bankje met TeSS met een andere vaste kernbom (in dit geval Iwan) uit gaat komen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')