Morgen ook maar genieten van het weer enk ikquote:Op zondag 18 april 2010 00:11 schreef maok het volgende:
Ja maar ik vermoed dat ik niet in mijn eigen tuin ga zitten en ik heb geen zin om mijn laptop mee te slepen.
Uh...misschien...quote:Op zondag 18 april 2010 18:47 schreef Neroje het volgende:
*schop
Zijn er nog meer mensen die vanavond wel weer even willen meedoen?
Ben bezig met een eenvoudig werkje. Bijna klaar.quote:Op zondag 18 april 2010 20:42 schreef Neroje het volgende:
Is iedereen nu druk bezig? Of is er vanavond toch geen animo voor?
ksssh kssh ksssh tssss tss tssssquote:Op maandag 19 april 2010 14:29 schreef frank010 het volgende:
Het is hier stil......TE stil....ik vertrouw het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, kom maar op.quote:Op maandag 19 april 2010 19:22 schreef Anarith het volgende:
ik denk dat ik maar een battlepost ga maken
quote:Op maandag 19 april 2010 19:52 schreef Anarith het volgende:
nee toch maar niet, daar ben ik niet van
Beetje triest als dit een serieuze vraag isquote:Op maandag 19 april 2010 20:41 schreef Anarith het volgende:
[..]
waarom maak jij geen battlepost dan?
Ondersteuning terwijl ik typquote:Op maandag 19 april 2010 21:47 schreef Dottey het volgende:
Hij hoeft dat niet perse te doen![]()
waarom geen eigen initiatief?
Je kunt het alleen fout doen als je IQ lager is dan 3quote:Op maandag 19 april 2010 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ja nu durf ik geen battlepost te maken hoorStraks doe ik het fout.
![]()
Ik ga weer aan m'n theorie. Hoi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |