quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:22 schreef mikieu het volgende:
In een plaatje een grap verwerken is vele malen moeilijker dan een gifje. Ik vind het niet eerlijk.
Ik weet, iedereen kan het maken.. Mja, gewoon een suggestie.
Sorry hoor, giffanboy.
Uiteindelijk ligt het aan de stemmers. Een gifje wint niet altijd hoor. En een gifje is ook niet makkelijk hoor, zit vaak nog meer werk in.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:22 schreef mikieu het volgende:
In een plaatje een grap verwerken is vele malen moeilijker dan een gifje. Ik vind het niet eerlijk.
Ik weet, iedereen kan het maken.. Mja, gewoon een suggestie.
Sorry hoor, giffanboy.
Mwa. Niet echt. Is net reclame die gifjes.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, dus. De stemmers bepalen zelf of ze voor de grap gaan of het knapste staaltje fotosoepkunst.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:30 schreef mikieu het volgende:
[..]
Mwa. Niet echt. Is net reclame die gifjes.
Daar gaat het me niet eens om.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:30 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Uiteindelijk ligt het aan de stemmers. Een gifje wint niet altijd hoor. En een gifje is ook niet makkelijk hoor, zit vaak nog meer werk in.
Ja kiest iedereen voor een grappig plaatje dan voor een mooi geshopte, over het algemeen, de meeste stemmers dus. En in een gifje is dat gewoon makkelijker te verwerken. Omdat je eigenlijk niet meer met 1 foto bezig bent, maar met een x aantal.quote:
Het is een functie in Photoshop.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:31 schreef mikieu het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet eens om.
Ik vind het er gewoon niet echt bij horen.
En die P van paint dan?quote:
Hohoho als we eigenwijs gaan doen, dan trek je maar lekker in je eentje je bek los.quote:
Daar niet nee, maar dan kies je ook voor PS.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:34 schreef mikieu het volgende:
[..]
En die P van paint dan?
En in Photoshop klik je toch ergens dat er een ander programma wordt gestart?
(Ik heb al heeeeeeeel lang geen gifje meer gemaakt dus weet niet)
Het ligt eraan, met het ene plaatje kan ik niks in fotoshop maar wel als gifje, en het andere plaatje kan ik beter iets mee als gifje inplaats van fotoshop.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:31 schreef mikieu het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet eens om.
Ik vind het er gewoon niet echt bij horen.
Imageready is niet meer, we doen het tegenwoordig via een ingebouwde animatietijdlijn in PS.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:34 schreef mikieu het volgende:
[..]
En in Photoshop klik je toch ergens dat er een ander programma wordt gestart?
(Ik heb al heeeeeeeel lang geen gifje meer gemaakt dus weet niet)
Alles word verboden in dit landquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Imageready is niet meer, we doen het tegenwoordig via een ingebouwde animatietijdlijn in PS.
Maar goed, mij zal je ook niet zo snel een gifje zien maken, maar ik vind het onnodig om dat te verbieden.
Haha dat is dan ook wel weer waar. Vooral die inzoom plaatjesquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:46 schreef maok het volgende:
Ik vind die gifjes prima. Je kunt ook best een stilstaand plaatje maken in stripvorm, dan heb je hetzelfde effect. Zeker als je naar het gifje hierboven kijkt.
Als je gifjes gaat verbieden kun je nogwel meer dingen gaan verbieden: tieten want die scoren wel erg makkelijk. Plaatjes met Dottey want die vind ook iedereen leuk. Hajee mag niet meer mee doe want die wint te vaak enz. enz.
Deze voorbeelden zijn niet berust op mijn mening trouwens
Fokken kan ook in de tuin hoor...quote:Op zondag 18 april 2010 00:09 schreef maok het volgende:
Ik ben hier maar ga nu slapen. En aangezien het morgen mooi weer schijnt te worden vermoed ik dat ik dat ik hier niet te vinden ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |