Vanavond vroeg in bed, anders mis je de race live.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:25 schreef Captain_Slow het volgende:
Nog even de kwalificatie van vanmorgen kijken, had wel zin om een keer meer dan 6 uur slaap te hebben
Wat was het raadsel?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Niemand die mijn raadsel van gisteren over 'I will love you monday' van Aura Dione had opgelost?
Ik heb 't gemist. Kan iemand 'm even kort maar krachtig samenvatten?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:53 schreef oh-oh het volgende:Dit was echt wel een van de verrassendste grappigste Flirt je Stijfs ooit zeg
![]()
Ik denk dat die gast gewoon cash nodig had, en dat ze vanavond al op elkaar kruipen die twee
Het ging ongeveer zo:quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 't gemist. Kan iemand 'm even kort maar krachtig samenvatten?
Dat vond ik geen raadsel, want veel te simpel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom het nummer in de jaren deelbaar door 4 en door 400 niet meer klopt.
Klopt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat vond ik geen raadsel, want veel te simpel.
Omdat ze zo'n groot succes warenquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:18 schreef Pino112 het volgende:
Waarom nog steeds die verwijzingen naar de Awards?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |