abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 mei 2000 @ 01:35:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262972
Streamverslagen van 09-05 voor degenen die de streams niet kunnen bekijken (en voor de anderen trouwens ook).
Post hier alleen verslagen van de streams. Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.

Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.

Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!

pi_262973
Es, Eric en Iwan in slaapkooi.
Ant en Tessa noch “buiten”
00.22u Tessa vraagt of ze bang zijn voor een rot ei, nadat een stem gevraagd heeft om de deur van de bus te sluiten.
Iwan leest over een keeper, die 99 keer gescoord heeft via vrije trappen en penalties.
Beeld van Tessa, die zich afschminkt.
Es begint “Bossie Rooie Rozen” te mompelen.
Iwan leest, blijft op z’n hoofd krabben en vraagt tegelijkertijd Es om het licht uit te doen. (niet logisch maar toch). Es doet het licht uit.
Een stem zegt, dat de ze niet voor ze kunnen zingen.
Nu wordt de Lady In Red verkracht.
Ant is nog bezig met het haar van Tessa, als Iwan tegen Tessa zegt: Schat hou nou maar op met je haar en kom in bed. Eric moet er om grinneken. Ant gaat naast Eric haar “olifantje” liggen.

Ant vraagt wie er goeie mop weet.
Geen repons. Eric zegt alleen: Goeie mop. Hierop antwoordt Ant met: twee tietjes in een envelop.
Iwan begint de “Elephant Song” keihard te lalalajen. Iedereen valt in.
Na dit zware werk begint Es te achmahachemeden en deelt mede, dat ze niet in haar meditatie gestoord wil worden.
Eric brengt nog even Anton Aus Tirol in een diep dal.

Ant en Eric hebben strijd, omdat Eric te nadrukkelijk gereageerd zou hebben, nadat Ant slechts een been over zijn onderbeen gelegd zou hebben.
Es verklaart hierop, dat de hogere geesten haar hebben doorgegeven, dat Eric sergeant is geworden in het commando-leger der viezerikken.

Een huishoudelijke mededeling van Ant, dat de wasmiddelen en wasverzachter op is.
Iwan zegt, dat het veel kost.

Eric vraagt, wiens zender hij heeft en praat daarvoor extra hard in de microfoon.
Een stem antwoordt hierop, dat hij Eric geen eikel wil noemen, maar dat het z’n eigen zender is.
Eric zegt, dat dat niet mogelijk is, omdat hij nr. 5963 heeft en nooit 5959 heeft gehad.
Hij schreeuwt nog een paar keer in de microfoon, waarop de vrouwen zeggen, dat hij zich es moet gedragen.

De ligposities zijn hetzelfde gebleven. Iwan is alleen weer tegen de wand opgeschoven.
Eric zegt, dat Es de ingang moet beveiligen en iedereen moet neer slaan, die over haar heen wil.
Ant zegt, dat Okke er nu niet is en Eric merkt op, dat hij Aalt al sinds enige tijd mist, waarop hij een imitatie van Aalt ten gehore brengt: Hallo buspassagiers eruit komen.
Ant vond het leuk, dat Aalt bij de uitbraak was.

00.43uur Eerste poging om rustig te zijn.

00.45uur.
Es: Het was een nacht, een duistere nacht zoals deze. Iedereen wist, dat ie bestond, het busmonster Eric.
Eric trekt hierop waarschijnlijk een gezicht, dat Ant doet opmerken, dat hij net zo’n sip lippie als Tessa heeft.
Genoeg aanleiding voor Eric om Es aan te vallen, die daarop een paar keer luid “au” roept. Eric houdt op, nadat hij het gevraagde kusje op z’n hand heeft gekregen.
Dit al heeft ook Iwan weer in beweging gebracht, die daarop boven op Tessa gaat liggen.
Eric maakt daarop de opmerking, dat het voor de camera niet opvalt, dat Tessa d’r broek onder de dekens uittrekt. Tessa deelt daarop Eric mede, dat hij had beloofd dit niet te zullen zeggen, nadat ie dat bemerkt had, toen ze de laatste keer aan het frommelen waren. “Was allemaal maar een grapje”.

Hierop wordt door de vrouwen het lied “Sex in de bus” aangeheven.
Dit komt ze op een kussengevecht met Eric te staan.

Nadat de gemoederen tot bedaren zijn gekomen, deelt Iwan op de vraag van Tessa mede, dat hij de wekker op half elf heeft gezet, maar dat hij er voor die tijd toch wel uit zal zijn.

Het dagelijkse “slaap je al Eric cq Tessa” spelletje wordt weer ingezet, waarna Ant nog even mededeelt, dat zij aan de vijf chocolade-repen bij haar thuis denkt.

00.58uur Tweede poging tot stilte.

00.59uur.
Tessa deelt nog mede, dat Jop door de telefoon had gezegd, dat hij iets (dit was moeilijk te verstaan, maar klonkt zoals: “Heb je ’t al, weet je’t al”) bij zijn optredens deed en dat iedereen het nu ook doet.
Iwan zegt nog even tegen Tessa, dat ze gisteren in haar slaap heeft gepraat.

01.05uur Derde en nu succesvolle poging om tot rust te komen.

Nu 01.43uur Er ligt iemand al ruim en half uur zeer diep te ademen en af en toe te snurken.
Tessa heeft nog steeds niet in haar slaap gepraat en ik heb ook geen zin om er op te gaan zitten wachten.
Dus maak ik een eind aan dit verslag. (sorry voor typpfffoutten, maar ik heb geen zin meer om te corrigeren.)

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 09 Mei 2000).]

pi_262974
Even heel kort, vanavond heb ik meer tijd.

Chat is net afgelopen. Iwan en Esmeralda zijn aan het werk. Eric zit inmiddels zonder sigaretten/shag, en kan steeds minder goed tegen grapjes. Jop's cd komt vandaag uit. Antonette en Eric steppen en fietsen.

No. I will not fix your Windows.
pi_262975
Supersaaie Busdag

Antonette, Tessa en Eric zijn aan het zonnebaden.

No. I will not fix your Windows.
  dinsdag 9 mei 2000 @ 15:33:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262976
Antoinet ligt te zonnebaden in een zwarte bikini, Tessa in haar charmante rode korte broek en een zwart shirtje

* Quenda® heeft de indruk dat ze een middagdutje doen.

Buiten de bus klinken kinderstemmen .(de texten die ze uitkramen zijn verre van netjes)

  dinsdag 9 mei 2000 @ 15:47:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262977
greep uit de kretologie van de omstanders:biggen, varkens, Iwan!, kuttekoppen,hallo!,Tessa!,******,*******Antoinet!.

Tessa: zo, daar heb ik zo'n hekel aan als dit soort gasten voor je deur staan
Ant: zeker die beat
Tessa: ja
(kennelijk een auto met keiharde muziek)

De dames hebben honger
Ant: iets van peperkoek ofzo, balen dat de yoghurt op is.

Eric komt terug uit de douche.Hij heeft een ijskoude douche genomen.

(Antoinette's armen zijn knalrood!)

De dames gaan even naar binnen om iets te drinken, Tessa wil een colaatje light, Eric wil water.

Ze verwachten dat Esmeralda en Iwan rond 18.30 terug zijn.

Tessa: ik ga die mailtjes wel allemaal vanavond doen, die mailtjes die ik allemaal heb gekregen
Antoinet: het is overal heet, het is buiten heet en hier heet.
Tessa ontdekt een zak MM's
Ze bekijkt de zak aan alle kanten en legt hem weer terug.

De dames snijden een stuk kaas af en eten dat op (tussendoortje......)
daarna eten ze ieder 2 boterhammen met kaas

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 09 Mei 2000).]

pi_262978
Meiden zitten nog steeds in de tuin te keuvelen. Antonette wil ooit Nima gaan doen, is geïnteresseerd in marketing. Daarna hebben ze het over vriendinnen met baby's en Maxi Cosi's.

Eric is een hele tijd binnen geweest (heeft nog steeds niets te roken) maar komt net naar buiten

No. I will not fix your Windows.
pi_262979
17.20 Essy en Iwan zijn terug van het werken
Eric: "Jullie hebben iets waar ik heel erg op zit te wachten."
Essy en Iwan vertellen dat zij slechts target 1 hadden, en dus geen sigaretten konden meenemen.

Eric mompelt iets onverstaanbaars.
Tessa: "Eric, wat is er nou weer aan de hand"

Stream staat even stil bij mij, Eric komt tuin in met pakje sigaretten. Gaat een rustig plekje zoeken om dit "emotioneel te verwerken"

No. I will not fix your Windows.
pi_262980
Er komt een vliegtuig over vliegen met boodschap voor de passagiers:

Mauritshof H.G.V. groet Buspassagiers!

No. I will not fix your Windows.
pi_262981
Het is momenteel te saai om er iets zinnigs over te schrijven.

* WebJunk vraagt zich af of anderen er wel enige chocola van kunnen maken?.

20.05 Antonette heeft eindelijk Jop gesproken, doet verslag van het telefoongesprek;
Volgens Jop had ze de fles Bailey's en de zonnebril in haar onderbroek moeten douwen(?)
Haar bed was veels te hard, hij had er niet lekker op kunnen slapen.

[Dit bericht is gewijzigd door WebJunk (Datum 09 Mei 2000).]

No. I will not fix your Windows.
  dinsdag 9 mei 2000 @ 23:08:00 #11
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_262982
* femfatale probeert het weer eens.

22.50 uur

De 3 dames Esmeralda, Tessa en Antonette liggen onderuit gezakt op het bed.
Tessa hangt tegen Essy aan.

Es: Ik ben echt een beetje suffig
Ik heb ook het gevoel dat mijn dagboekstukjes hetzelfde gaan lijken
Ant: jij schrijft er ook meer
Es: Ik ga lekker vroeg naar bed
Tes: Hoe laat is het nu?
Es: toch wel zwaar werk gedaan vandaag
Tes: hmm, hmm

Es geeft nu een korte beschrijving wat ze allemaal gedaan heeft.

Es: Toen ik klein was heeft mijn broer de hond onder de douche gedaan. Een hoop schuim enzo.
Ant: Mijn kat gaat altijd mee onder de douche.
Ik heb een aparte kat. Hij is niet wijs.
Tes: Dat vindt ie lekker?
Ant: Ja
Es: In Amerika heeft een vrouw een kat in de magnetron gedaan. Stond niet in de gebruiksaanwijzing. Zij heeft toen het bedrijf aangeklaagd en nog gewonnen ook.
Ant: Tes, gooi je haar los en maak me gek!
Es: van mij mag het morgen wel regenen
Tes: Nee joh.
Es: nee, maar wel wat koeler

De heren zitten waarschijnlijk buiten.

* femfatale vind deze gespreksstof te saai om te verslaan.

never play games........
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')