Nja mijn ouders vliegen a.s. donderdag alquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:18 schreef Sapstengel het volgende:
Lijkt me wel, dat die wolk over 1,5 week weg is.
Bij PenW zat gisteren een geoloog die zei dat die vulkaan nog wel een jaar lang zou kunnen doorbraken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:18 schreef Sapstengel het volgende:
Lijkt me wel, dat die wolk over 1,5 week weg is.
Zie je het al voor je, een heel jaar geen vliegtuigen boven Europaquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bij PenW zat gisteren een geoloog die zei dat die vulkaan nog wel een jaar lang zou kunnen doorbraken.
Ze verzinnen vast wel ietsquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, een heel jaar geen vliegtuigen boven Europa?
Tuurlijk niet dan trekken ze gewoon een pantykousje over de motorequote:Op vrijdag 16 april 2010 21:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, een heel jaar geen vliegtuigen boven Europa?
Hmm dan komen er ook geen vogeltjes meer in de motoren, milieubewustquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:26 schreef Surf_Bunny het volgende:
[..]
Tuurlijk niet dan trekken ze gewoon een pantykousje over de motore
Mjah dat kan wel inderdaad. Als er nog nieuwe aswolken komen, maar die wolk die er nu hangt is na 1,5 week wel weg.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bij PenW zat gisteren een geoloog die zei dat die vulkaan nog wel een jaar lang zou kunnen doorbraken.
Ik zeg naar Marokko verplaatsen, 2 problemen opgelost met 1 oplossingquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:27 schreef Skylark. het volgende:
Kunnen we die vulkaan niet verschepen naar Afrika ofzo?
Gewoon er een hele diep gracht omheen graven, even afduwen en dan met een schip erheen trekken.
maar maar, de kinderen danquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Allemaal SGP stemmen, we moeten terug naar onze christelijke wortels. God zal ons vergeven.
Kinderen hebben ook liefde van God nodig, priesters kunnen dat namens hem geven.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
maar maar, de kinderen dan?!
Die zullen in de handen van de pastoors en priesters komen
ja jij bent de enige, zeker weer niet gebeden voor het avondeten?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ben ik de enige bij wie de site het niet doet ?
Linkjequote:Op vrijdag 16 april 2010 21:53 schreef tralalala het volgende:
Ik las ergens dat de wind maybe (60%) gaat draaien en al die shit weer hier heen komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |