Hij buffertquote:
Precies.. het ging net zo goedquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
wat een enorme vertraging op de backstage
Nee, dat kind is ze nog aan het uitpoepen denk ik.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:44 schreef Vivi het volgende:
Heeft Wendy patat staan bakken?
Hij is wel een van de besten en sympathiek. Ik mis nog het niveau van de vorige winnaars Nikki en Lisa...quote:
Met Kim Holland erbij?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:44 schreef Pheno het volgende:
TV kantineKan dat niet op Telekidstijd worden uitgezonden?
O in de stoere mannen versie klinkt het wel beterquote:
Mwoi, het oog wil ook wat omhoog hebben.quote:
Bij mij gaat niets omhoog van Jaapquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mwoi, het oog wil ook wat omhoog hebben.
Dat zal ze leren, geen macsupportquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
die hele backstage meuk ligt er uit hier
Hier ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
Niet als ze weer hoge hakken draagtquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef ranja het volgende:
Ik vond Jaap minder overtuigend dan vorige week.
Deze ronde moet helemaal voor Danielle zijn, die huppelt straks vast helemaal in haar element.
Als de camera niet op haar ogen inzoomt staat ze weer in de afvalronde.quote:
En in haar jurkquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef ranja het volgende:
Deze ronde moet helemaal voor Danielle zijn, die huppelt straks vast helemaal in haar element.
Arme Cee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |