ze is niet wegquote:Op woensdag 21 april 2010 20:27 schreef Adames het volgende:
Is die Erika nu weg?
Is een oud collega van me geweest tot een paar maanden geleden. Heel vervelend, dat wel, maar toch leuk om haar te zien daar.
Legendarischquote:Op woensdag 21 april 2010 20:32 schreef Ludwig. het volgende:
Ik vond het voor die laatste jongen nog sneuer dan voor Sander uit Wageningen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:32 schreef Ludwig. het volgende:
Ik vond het voor die laatste jongen nog sneuer dan voor Sander uit Wageningen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef leFUCK het volgende:
ik heb me toen zo ongelooflijk kapot gelachen
volgens mij was dat ook de enige keer dat er echt helemaal niemand overbleef bij de 1e ronde!
Dit is dan weer een typisch 'Sharp Knees ' geval volgens mij.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga vanavond ook maar weer eens kijken. De vrouwen worden wel steeds lelijker zeg. Er zit er niet één tussen waardoor ik uberhaupt uitgekozen zou willen worden.
Grootste natuurramp was die Amerins, blij dat ze eruit is. Wat een lelijke nageboorte.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:02 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Dit is dan weer een typisch 'Sharp Knees ' geval volgens mij.![]()
Maar op zich is het er niet op vooruit gegaan nee.
Wacht maar af tot volgende maand!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef leFUCK het volgende:
[..]
heb me toen zo ongelooflijk kapot gelachen
volgens mij was dat ook de enige keer dat er echt helemaal niemand overbleef bij de 1e ronde!
Er zitten best wat toffe meisjes tussen hoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga vanavond ook maar weer eens kijken. De vrouwen worden wel steeds lelijker zeg. Er zit er niet één tussen waardoor ik uberhaupt uitgekozen zou willen worden.
Kun je ze eigenlijk zelf ook wegdrukken als je echt niet wil?
wat is er volgende maand dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:24 schreef Crientje87 het volgende:
[..]
Wacht maar af tot volgende maand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |