dat moet alle mannen gaan doenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef Mummiepak het volgende:
Wat een eindbaas, ragt iedereen weg en houd de minst knappe over. Goed gedaan bro.
eensquote:Op donderdag 22 april 2010 20:20 schreef Dingess het volgende:
Hij lijkt trouwens een beetje op Dio (van the Opposites)..
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Welke Dio? Die kansloze rapper: zou kunnen. De legende Ronnie James Dio? Nee.
Dat is Tricky met d'r clitpiercingquote:Op donderdag 22 april 2010 20:26 schreef PartyHardy het volgende:
Er stond net onder de naam van iemand:
'Spaart eicellen..'
Hoezo dat ?![]()
ik dacht precies hetzelfde iddquote:Op donderdag 22 april 2010 20:32 schreef UncleSam het volgende:
Die gozer leek niet zo blij te zijn met die meid uit het publiek.
Hij kijkt sowieso niet blij.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:32 schreef UncleSam het volgende:
Misschien was het een vriendin van zijn zus ofzo.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:32 schreef UncleSam het volgende:
en hij was al 8 maanden rijinstructeur volgens het filmpjequote:Op donderdag 22 april 2010 20:54 schreef Brachypelma het volgende:
Hij was 20. Volgens mij moet je wel ervaring hebben wil je rij-instructeur worden!2 jaar is echt niet genoeg.
Of je moet een papa hebben die een rij-school owned
Acceptable in the 80'squote:Op donderdag 22 april 2010 21:04 schreef leFUCK het volgende:
kan iemand me zeggen welk nummer dat is vanaf 18:08 bij de uitzending van vanavond? dat vraag ik me al zooo lang af!
in the 80's is het trouwensquote:Op donderdag 22 april 2010 21:07 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja dat is hem. die melodie vind ik altijd zo leukdankje.
vreemd. dan is hij misschien ouder dan dat hij zich voordoet. hij heeft nogal een babyface en hij denkt misschien dat hij daar gemakkelijker mee wegkomt als hij zegt dat hij pas 20 is. dan hebben de dames misschien nog hoop voor hem dat het nog een echte vent gaat worden.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:09 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
in the 80's is het trouwens![]()
Overigens: in dat filmpje zegt hij idd dat hij dit "acht maandjes doet"
Omdat Dion. Zij is dom.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:20 schreef IceBeach het volgende:
Waarom zat die Dion in het begin zo vreemd te kijken naar Eddy.. ?
die dion is inderdaad gewoon dom. ze denkt echt dat ze alles is. maar zo iemand in het programma is natuurlijk wel vermakelijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Omdat Dion. Zij is dom.
Met d'r afgezaagde zogenaamd intelligente en grappige openingszinnen.
Hij is lelijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:45 schreef RedFever007 het volgende:
hoe oud was die kerel trouwens? Vrij jong en dan nu al een rijschool beginnen?
De inkt op zn eigen rijbewijs is nog nauwelijks opgedroogd![]()
ik vind die snollen daar nog een graad erger. wat een figuren, echt het iq van een anus.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:30 schreef heartwork het volgende:
[..]
Hij is lelijk.
Had lelijke kleding aan.
Saaie hobbies.
Is sinds zijn 16e al 3 keer van school verwisseld en werkt nu al 8 maanden als rij instructeur.
En dan patsen over de chickies die hij 'doet' in de polder zeker.
Loserboy eerste klas.
Wat is je beroep? Rijinstructeurquote:Op donderdag 22 april 2010 22:35 schreef vulkaan het volgende:
[..]
ik vind die snollen daar nog een graad erger. wat een figuren, echt het iq van een anus.
Zij is leuk en lekker.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Omdat Dion. Zij is dom.
Met d'r afgezaagde zogenaamd intelligente en grappige openingszinnen.
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef Mummiepak het volgende:
Wat een eindbaas, ragt iedereen weg en houd de minst knappe over. Goed gedaan bro.
Idd, die valt echt in de catogorie Amerinsquote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef Mummiepak het volgende:
Zo zal het wel gegaan zijn denk ik jaquote:Op donderdag 22 april 2010 20:43 schreef Desunoto het volgende:
Zo te zien wilde ze zelf ook niet, maar werd door iemand anders uit het publiek geroepen dat ze hem wel leuk vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |