idd ze was er gewoon weer toen ik de opnames heb bijgewoond...die worden begin mei uitgezondenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:40 schreef Bevin het volgende:
Ach niet te snel juichen mensen, Amerins komt gewoon de volgende uitzendingen weer terug want haar date was toch niet zo leuk..Zo'n aandachtshoer moet gewoon in het programma
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:50 schreef Crientje87 het volgende:![]()
idd ze was er gewoon weer toen ik de opnames heb bijgewoond...die worden begin mei uitgezonden
Wil je hiermee zeggen dat Amerins een prachtig lichaam had?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:44 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Tering, die dikke Amerins gaat weg en er komt een bijna net zo'n erge plork voor terug. Wat is dit
Ik zeg toch: dikke Amerins.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat Amerins een prachtig lichaam had?
Hmm... Dan noem ik het bij deze een zeugquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:06 schreef Desunoto het volgende:
Plork = prachtig lichaam, ontzettende rotkop (of prachtig lichaam onder rotkop)
Het is goed dat je zelf al 'eventueel' zegt, want ik denk dat het bij Amerins niets op lostquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:10 schreef Mummiepak het volgende:
Een zak kan eventueel oplossing bieden.
haha dat dacht ik ook al jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat Amerins een prachtig lichaam had?
Maar ik bedoelde dat nietquote:
quote:
Told ya.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef Mummiepak het volgende:
Wat een simpel figuur weer. Maar dat scoort dus blijkbaar.
Joh, daar worden ze op geselecteerd. Vissenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef Mummiepak het volgende:
Wat een simpel figuur weer. Maar dat scoort dus blijkbaar.
dat is niet coolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |