En als je er dan op drukt krijg je een pagina waar je je e-mail moet achterlatenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik erger me meer aan de banner op Fok! die zegt dat ik overal 90% korting krijg.
Keihard een baksteen door je raam keilen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:33 schreef Mummiepak het volgende:
Klagen over oude klachten is ook een open deur.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:36 schreef Micson het volgende:
!!!!!TOPIC TAKEOVER!!!!!
TS, die advertenties stammen uit het jaar 0. Judas in hoogsteigen persoon heeft hier nog zijn centen mee verdient. En jij komt NU, het is godverdomme al 2010, met een klacht hierover??![]()
![]()
Klacht: users die open deuren intrappen
Je gaat me toch niet vertellen dat die reactie van jou verwijderd is vanwege ABP? Iemand attent maken op een Firefox plug-in mag niet?quote:
Nee. Eigenlijk moet je ook de voorwaarden lezen voor je een account aanmaakt. Raar gebeuren allemaal.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:45 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat die reactie van jou verwijderd is vanwege ABP? Iemand attent maken op een Firefox plug-in mag niet?![]()
Daar heb je nu zo'n Recylce Bin gmail account voor nodig.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:24 schreef Starm het volgende:
[..]
En als je er dan op drukt krijg je een pagina waar je je e-mail moet achterlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |