Had je maar zo'n leren jas en Tomos als ik toen had.quote:
quote:
Ik weet het, maar daar zit een hermetisch slot op.....quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:04 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik weet het, maar daar zit een hermetisch slot op.....
Ik zal een keer een yob punk/rock topic openen, ter vermeack van alle Bogans
Godverdomme Dinosaur. Nu zit ik hier weer met kippenvel. De opname van Takkestraat had/kende ik nog niet. Mario op zijn best met z'n desolate stem. Helke en Corné de masters van the underground. Haren die geen schaduw meer zijn maar samenvloeien met de bas en gitaar. Hugo de akkoorden-koning die laat horen dat gitaarrock ook melodieus kan zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:16 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
kenden we deze al?
of ceci?
of thuis in de W2? /edit/ja dus, is me ook direct duidelijk van wie het youtube account is, Corné
of op de puch in Nozems a Gogo/Fa. Onrust?
Ik miste destijds de Wraak van Brabant door ziekte. Voor jou was het 't eerste concert dacht ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:54 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Sorry.
Ik zoek nog steeds naar beelden/geluiden van Tupelo Honey uit Helmond ( ja:) om het te onderstrepen
Helemaal waar, en anders hadden we met z'n drieen staan dansen daar voor het podium in een verder nagenoeg lege Noorderligt op de toegift "Heart of Gold'. Ik heb zelfs nog ergens een casettebandje liggen met de opnames, maar geen casette deckquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik miste destijds de Wraak van Brabant door ziekte. Voor jou was het 't eerste concert dacht ik
Goo Doo Dolls en Soul Asylum zijn voor het grote publiek doorgebroken met één nummer. Daarna hebben ze ook in de underground nooit meer iets moois voortgebracht.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:26 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
PS: ik dacht net aan The Nozems omdat ik luisterde naar Soul Asylum, waarvoor ze in '90 (?) in het voorprogamma speelden en kennelijk met alle respect, omdat ze rond die tijd speelden in soul asylum t-shirtjes. Een band waar we na 'runaway train' trouwens nooit meer van gehoord hebben. En om één of andere reden associeer Soul Asylum altijd met Goo Goo Dolls. Waar ik nu naar luister. Cirkel rond
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:19 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
29 oktober, jaarlijkse The Nozems Dag. Nu met geile kleurfilters.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |