abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80427113
Meevaller, baas heeft tegen maat gezegd veel succes met stampen dus we kunnen zometeen al aanrijden
pi_80428542
AAAH kan niet wachten! nog anderhalf uur en ik ga op weg
pi_80428554
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:35 schreef Grrommit het volgende:
AAAH kan niet wachten! nog anderhalf uur en ik ga op weg
Same for me
gr gr
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:38:09 #179
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_80428634
Meeting was vorig jaar ook linksvoor in de hardstylezaal. Toen was de meeting bij de paal linksvoor, nu weer doen? Linksvoor in nogal een ruim begrip dus anders zal ik niemand gaan herkennen

Edit: Ik ben te herkennen aan een pretbek wss geen shirt meer aan maar wel een Defqon ketting om

[ Bericht 34% gewijzigd door em-dee-em-aa op 17-04-2010 20:57:19 ]
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:51:07 #180
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_80428984
veel stampplezier In Qontrollers

Maat van me gaan ook wel, hoor het hopelijk morgen wel !
The Outside Agency
  zondag 18 april 2010 @ 05:55:44 #181
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_80437269
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 15:08 schreef StM het volgende:

[..]

[..]

Dank. Kom net thuis van bieren, en nu nog even van fatsoenlijke muziek genieten
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
pi_80437449
Net terug. Om even snel een oordeel te maken: Qountdown was beter.
Heb de Fok!kers ook niet kunnen vinden
Was wel leuk dat een dronken chick de Imperial Greenhouse liet instorten.
Morgen meer.
Of vanmiddag, wat dan ook.
pi_80438050
quote:
Op zondag 18 april 2010 08:10 schreef Grrommit het volgende:
Morgen meer.
Ja dat stukje had ik dus net gemist, maar zag wel hoe ze stuntelden om het weer overeind te krijgen

Dat einde bij Crypsis

Tof feestje, veelal (muv van Frontliner en Deepack) bij IGI gestaan.
Beste act was zonder twijfel Beat Providers, wat een knallers
Slim Shore ook zeker lekker!
Dailucia viel trouwens echt tegen, je kon wel merken dat ze ff uit de scene was

Later meer, ik ga douchen en slapen
  zondag 18 april 2010 @ 10:06:19 #184
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_80438710
bohh wat een verrotte terugreis was dit.
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_80439324
quote:
Op zondag 18 april 2010 08:10 schreef Grrommit het volgende:
Morgen meer.
Hoezo liet instorten?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator zondag 18 april 2010 @ 10:51:40 #186
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_80439505
quote:
Op zondag 18 april 2010 10:43 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Hoezo liet instorten?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_80441218
Tvp
pi_80441425
Waar blijven die tories.
pi_80441502
On The Rise is echt een vette plaat
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_80442139
quote:
Op zondag 18 april 2010 10:43 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Hoezo liet instorten?
Nou:
Er was tijdens het setje van volgens mij alpha twins? een meid die opeens op 't podium stond. En je kon al wel aan 'r zien dat ze padje af was want ze stond daar een beetje heen en weer te zwabbere. Njah allemaal prima was wel lachen op zich. Villain liep 'r nog een beetje te pesten ofzo.
Maar na een tijdje kwam ze op het idiote idee dat 't wel leuk zou zijn om op de draaitafels te proberen te klimmen. Zo zag het er in ieder geval uit want ze legde haar been op de tafel, maar 't lukte 'r niet echt. Dat vonden ze dan weer niet zo leuk dus kwam er een bewaker aan om haar van het podium te halen. Hij een beetje aan haar trekken, maar leek 't niet te snappen dat ze haar weg wilden hebben. Dus je ziet die bewaker harder trekken verliest ze haar evenwicht en flikkert ze achter hem langs zo de koepel van gekke opblaasdingen in die ze gebouwd hadden.
Toen zag je al dat die koepel een beetje scheef stond maar het ging in principe nog wel. Na een tijdje lag hij echter zo laag dat die bijna op de draaitafels lag en toen kwamen b-front, MC Villain en nog wat gasten dat ding overeind houden met z'n 5en. Na setje van A2 Naar main gegaan want had beloofd met m'n vrienden daar af te sluiten. Toen ik half 7 ongeveer richting uitgang ging stond hij wel weer overeind.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grrommit op 18-04-2010 13:13:03 ]
  zondag 18 april 2010 @ 14:16:49 #191
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_80444691
quote:
Op zondag 18 april 2010 14:13 schreef de_huig het volgende:
het was wel leuk maar mede door het niet top-fit zijn was dit wel echt een mindere editie dan vorig jaar.

psyko punkz: lekkere binnenkomer
alphaverb: pure baas
dune: die man kan eigenlijk niks, maar die happy hardcore plaatjes blijven goud music made addict was wel een misser though

toen ff eten en naar de main, laatste stukje wildstylez en begin van frontliner meegepikt. deed me allebei weinig.
deepack: was op zich gas geven, maar konden me niet echt in de stemming krijgen
b-front en digital punk: zijn ziek in hun hoofd
alphatwins: je zou hun moeder maar zijn

en toen het podium op instorten stond en er een of andere wappie chick van het podium was gelazerd, was het tijd voor eten en voor een beetje hakken bij pavo en buzz fuzz

organisatie was zoals we gewend zijn, geluid viel tegen; vaak zacht en soms ook speakersets die uitvielen. Overall sfeer was ok, maar ook niet meer dan dat..volgend jaar beter
The only limit is your own imagination
pi_80444748
In Qontrol was vette shit!! Gezellig, niet te druk, rete goed geluid! Fantastische sets gehoord. Echt helemaal top!
Gelukkig hadden we VIP toegang want was geloof ik erg druk bij de gewone ingang wat betreft foulieren.
Eigenlijk alleen maar in de Main geweest. Vanaf Isaac en Coone die al lekker bezig waren!

DJ Stephanie (black high heels )
Wildstylez
Frontliner
Technoboy
Headhunterz
  zondag 18 april 2010 @ 14:51:50 #193
258885 Solique
I Kill You !
pi_80445642
Ben het met huig eens, viel me op sommige punten toch enigzins tegen. Maar ons goed vermaakt dus uiteindelijk was het wel weer lekker.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  zondag 18 april 2010 @ 14:59:02 #194
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_80445865
Ik heb 'eindelijk' de IQ 3CD geluisterd.... Cd3 bevalt me t meeste Cd1 is zo'n 13 in n dozijn verzamelaar.. Cd2 eigenlijk ook... en cd3 kom je niet zovaak tegen..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zondag 18 april 2010 @ 14:59:36 #195
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_80445880
Alpha twins absoluut helden, wat een fucking set
Pavo was ook aan het mixen als een malle, potjandrie dat ging er lekker op
Alphaverb; heerlijke platenkeus helemaal loesooeeeee
Deepack, aardig maar net niet... ik miste iets..

Drinken 30 ¤
Eten 7.50 ¤
Dronken chick die van het podium af lazert.. PRICELESS!

Geluid, wisselend
Aankleding wel erg vet

Ondanks de minpuntjes blijft IQ toch wel altijd puur genieten... en veruit het beste indoorfeest van Q

Tracklist Alpha Twins:
quote:
01. Ivan Carsten - You Try To Play Me
02. Zatox & Tatanka - Proud To Be Loud
03. Zatox Feat. Nikkita - Raw Style
04. Wildstylez & Alpha² - Atrocious
05. Wildstylez - Revenge Of The Little Dick Motherfucker
06. Ran-D - Feel My Fire
07. Noisecontrollers - Surge Of Power
08. Zatox - Creation
09. Pavo - Communicate
10. Zatox & Tatanka - Gangsta
11. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)
12. Zany - Angel Of The Sun
13. Wildstylez & Brennan Heart - Reputation Game
14. Ran-D & Adaro - Under Attack
ja dat doet het wel voor deze jongen
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_80446090
Tracklist en uitzendschema van vannacht:
http://www.dancetunesradi(...)ol-save-exit-planet/
Partyagenda;
Outdated....
pi_80446092
@bartman en zijn comment op A2: Wel lekker idd. En heel voorspelbaar. Ik kom er niet van klaar in ieder geval
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  zondag 18 april 2010 @ 15:07:16 #198
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_80446121
Bij psyko punkz binnengekomen met Overclipping. Zoals vrijwel altijd binnen no-time de nodige fokkers gevonden. PP draaide wel een lekkere set waar met name de laatste 4,5 platen echt al raggen was Vond het persoonlijk wel jammer dat geen doggystyle remix werd gedraaid.

Daarna alphaverben die begon met keep it coming Die plaat heb ik zo vaak geluisterd op de hardbass vol. 8 cd dat ik daarna ff verbaast was dat het nummer wat er op de CD na komt (isaac track) nu niet kwam Alphaverb draaide ook nog een paar onbekendere platen die er wel heel lekker op gingen. Wat me wel opviel was dat het redelijk rustig op de area was waardoor ik toch de indruk had dat er minder kaarten dan vorige jaren waren verkocht. Kan natuurlijk ook zijn dat de main meer afgeladen was dan normaal (amper daar geweest)

Na Alphaverb naar dune gegaan maar daarop is hier al prima commentaar gegeven waar ik me prima in kan vinden. Na dune toch maar even de main gaan bekijken. Wildstylez draaide onder meer zijn defqon anthem maar de track die ik toch nog wel even wou benoemen was SMD - all for the thrill remix

Daarna kwam Frontliner en die had de pech dat het geluid meerdere keren bij zijn eerste plaat wegviel. Toen ie later ook nog een beste mixfout maakten hadden we het wel weer gezien. Zag zojuist in zijn trackllist dat we die beslissing 5 minuten te vroeg hebben gemaakt want daardoor wel overload - the anthem gemist ook vet dat ie lowriders heeft gedraaid btw.

Wij waren inmiddels al weer bij deepack die ook wel een gezellige set hadden waar ik niet al teveel bijzonder over kan vertellen. B-front en Digital punk draaiden daarna ook heerlijk hard al waren het voor mij persoonlijk wel een boel onbekende platen. Alpha twins daarna vielen mij enigzins tegen doordat ze iets van 6 platen draaiden die al eerder op die area gedraaid waren. 1 of 2 platen vind ik nog wel kunnen maar dit was echt beetje teveel van het goede.

- Over organisatie geen enkele reden om te klagen dus alle lof.
- Gezelligheid met de fokkers (en hun aanhang) begint een traditie te worden
- Terugreis was echt behoorlijk kut

heerlijk genoten weer Soms vraag ik me af al die teringharde muziek me niet ooit zal gaan vervelen maar na elk feest denk ik weer
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_80447294
Niet kunnen vermaken bij In Qontrol.
SUPER veel irritante mensen die ook vrolijk om je heen gaan staan blowen (BLEGH wat een ranzige geur blijf ik dat toch vinden), de rest van het publiek was ook helemaal lazarus, stoned, of een combinatie van die 2.
Ze bleven maar tegen me aan lopen
Geluid bij Frontliner vondt ik om te janken in het begin, kom op Q....even 75% van je speakers een stuk of 6x achter elkaar uit laten vallen?
Parkeren was ook een drama, nouja, dat kaartjes systeem, wat is dat onduidelijk aangegeven zeg

Titan kon ook totaal zijn ding niet doen, pas aan het einde van zijn set.
Afsluiten met Nightmare en daarna Ctrl. Alt. Delete.
En die dan ook nog een HEEL vet samplen! (gefilmd)
Man wat een energie tijdens die afsluiting.
Alphaverb blijft ook een held, punt.
Dailucia, GEWELDIGE opening van die set, echt genoten...die blik in haar ogen...net de blik van een hert die in de koplampen kijkt
Wildstylez draaide ook wel een leuke set, Defqon 1 anthem voorbij horen komen (klinkt op grote speakers toch best leuk)

Samenvatting: Rommelig feest met veel irritant publiek om me heen en een beveiliging die toch wel wat beter z'n best had kunnen doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RiKe op 18-04-2010 15:51:44 ]
pi_80448830
Eerste Q-dance feest voor mij, was zo facking gruwelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')