quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:02 schreef LtNoX het volgende:
Jongens (en (bijbehorende) meisjes), heel veel plezier op IQ gewenst! Stampze. Ik ga terassen en dan vanavond uitzoeken of er een stream is
quote:In Qontrol is LIVE te beluisteren via Q-dance Radio. Het uitzendschema wordt woensdag bekend gemaakt.
heel relaxt,quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar hoe relax is het om naar een feest te gaan met veul bier in de bus
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:54 schreef nattermann het volgende:
Volgens mij zijn via eventtravel.nl nog kaarten verkrijgbaar....
quote:Alphaverb at InQontrol 2010
17-04-10
It's a bit late notice, but I just heard I will be performing at InQontrol tonight.
The Bass Agents are not able to make it here because of the volcano ashes in the air. Pretty much all flight traffic is down due to that.
I'm sure their fans (and ofcourse themselves) are very dissapointed, so I'm sorry for that!
However, I will try my best to set a great performance tonight.
So I hope to see you all there from 23:30 - 00:30 at The Imperial Greenhouse Institute!
Grtz, Daniel
Relatief kleine jongen met -Thanks god for beer, woman and hardstyle- shirt aan. Als je die ziet dan heb je goede kans dat ik het benquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Om 3 uur linksvooraan in de IGI bij Deepack dus?
Ik zal een zeer vet geel blauw blousje aanhebben dus daar herken je mij aan.![]()
Ik heb geen idee of ik julile ga herkennen.
Ik weet niet of ik de hele avond met jullie meeloop hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Relatief kleine jongen met -Thanks god for beer, woman and hardstyle- shirt aan. Als je die ziet dan heb je goede kans dat ik het benZeker als er bij mij in de buurt een knakker met V-hals shirt staat , hehe
F-F-F-F Fuck the Reputation game!
sjaakdeherder ben je ookquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:25 schreef NLS04 het volgende:
Zeker als er bij mij in de buurt een knakker met V-hals shirt staat , hehe
Ik ben sowieos heel de avond links voor in die area denk ik tijdens frontliner na ik heb een dikke kop, bier in mijn handen en een constante pretbekquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zal een zeer vet geel blauw blousje aanhebben dus daar herken je mij aan.![]()
en ik draag een lichtgrijs shirt met klein replay logo op mijn linkertiet (quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben sowieos heel de avond links voor in die area denk ik ik heb een smalle kop, flesje water in mijn handen en een constante stijve ivm geile muziek
tot vnvvvvvvv
ik ga opletten..ik moet jou nl nog een hand gevenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wist wel dat Bartman bovenop jou kast woontquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:48 schreef de_huig het volgende:
ik ga opletten..ik moet jou nl nog een hand geven
ik ben vanavond te herkennen aan wat er bovenop in mn kast ligt
Hehe is goed.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:48 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ga opletten..ik moet jou nl nog een hand geven
ik ben vanavond te herkennen aan wat er bovenop in mn kast ligt
acrobaat zeetie..quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ga incognito vanavond.. maar ik ben te herkennen aan een clown en een acrobaat en iemand die verdacht veel lijkt op B100
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |