Maar hier zitten de echte liefhebbers die wel gewoon eerlijk zijn en geen onzin verkondigenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Int Defqon-topic werd na 11 min al gemeld dat het uitverkocht was
Wuh, cool.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:21 schreef CrustyClown het volgende:
Een ogenblik geduld alsjeblieft
Op dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecontroleerd, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen direct terug in de verkoop.
Je behoudt je plek in de wachtrij.
--------------
Netjes gedaan !!
Waarom houden ze me zo in spanning?quote:Een ogenblik geduld alsjeblieft
Op dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecontroleerd, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen direct terug in de verkoop.
Je behoudt je plek in de wachtrij.
Die melding heb ik nu ook terwijl ik wel bestelnummer en betalingskenmerk etc al heb....quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom houden ze me zo in spanning?
eerlijk mooi systeemquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:24 schreef benniesnugger het volgende:
Your session expired as you did not complete your order within 5 minutes. Please try again.
kutsysteem
Hoe kan het dan dat ik eerst 20 minuten moest wachten, en nu ineens weer een uur?quote:Een ogenblik geduld alsjeblieft
Op dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecontroleerd, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen direct terug in de verkoop.Je behoudt je plek in de wachtrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |