Maar hier zitten de echte liefhebbers die wel gewoon eerlijk zijn en geen onzin verkondigenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Int Defqon-topic werd na 11 min al gemeld dat het uitverkocht was
Wuh, cool.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:21 schreef CrustyClown het volgende:
Een ogenblik geduld alsjeblieft
Op dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecontroleerd, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen direct terug in de verkoop.
Je behoudt je plek in de wachtrij.
--------------
Netjes gedaan !!
Waarom houden ze me zo in spanning?quote:Een ogenblik geduld alsjeblieft
Op dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecontroleerd, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen direct terug in de verkoop.
Je behoudt je plek in de wachtrij.
Die melding heb ik nu ook terwijl ik wel bestelnummer en betalingskenmerk etc al heb....quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom houden ze me zo in spanning?
eerlijk mooi systeemquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:24 schreef benniesnugger het volgende:
Your session expired as you did not complete your order within 5 minutes. Please try again.
kutsysteem
Hoe kan het dan dat ik eerst 20 minuten moest wachten, en nu ineens weer een uur?quote:Een ogenblik geduld alsjeblieft
Op dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecontroleerd, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen direct terug in de verkoop.Je behoudt je plek in de wachtrij.
eh..jawelquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:42 schreef T-Force het volgende:
op q-dance staat nog helemaal niet dat het uitverkocht is
Lucky you. Je bent 1 van de weinige hierquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:50 schreef RiKe het volgende:
Had totaal geen problemen met het systeem, draaide prima!
Klopt maar wat een drama is dat altijd met die bussen bij Defqon.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:54 schreef nattermann het volgende:
Volgens mij zijn via eventtravel.nl nog kaarten verkrijgbaar....
Het is dat een vriend van me kaarten heeft, maar ik vind het ook maar een waardeloos grafsysteem.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:55 schreef -Datdus- het volgende:
Mensen die bashen op het systeem omdat ze geen kaartje hebben
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar hoe relax is het om naar een feest te gaan met veul bier in de busquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Klopt maar wat een drama is dat altijd met die bussen bij Defqon.
Na een feest 1,5 uur moeten lopen omdat je bus helemaal achteraan de dijk staat
Niet zo heel gek, als dit systeem eerlijk pretendeert te zijn, maar mensen soms om onverklaarbare reden achterin de rij worden geflikkerd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:55 schreef -Datdus- het volgende:
Mensen die bashen op het systeem omdat ze geen kaartje hebben
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:02 schreef LtNoX het volgende:
Jongens (en (bijbehorende) meisjes), heel veel plezier op IQ gewenst! Stampze. Ik ga terassen en dan vanavond uitzoeken of er een stream is
quote:In Qontrol is LIVE te beluisteren via Q-dance Radio. Het uitzendschema wordt woensdag bekend gemaakt.
heel relaxt,quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar hoe relax is het om naar een feest te gaan met veul bier in de bus
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:54 schreef nattermann het volgende:
Volgens mij zijn via eventtravel.nl nog kaarten verkrijgbaar....
quote:Alphaverb at InQontrol 2010
17-04-10
It's a bit late notice, but I just heard I will be performing at InQontrol tonight.
The Bass Agents are not able to make it here because of the volcano ashes in the air. Pretty much all flight traffic is down due to that.
I'm sure their fans (and ofcourse themselves) are very dissapointed, so I'm sorry for that!
However, I will try my best to set a great performance tonight.
So I hope to see you all there from 23:30 - 00:30 at The Imperial Greenhouse Institute!
Grtz, Daniel
Relatief kleine jongen met -Thanks god for beer, woman and hardstyle- shirt aan. Als je die ziet dan heb je goede kans dat ik het benquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Om 3 uur linksvooraan in de IGI bij Deepack dus?
Ik zal een zeer vet geel blauw blousje aanhebben dus daar herken je mij aan.![]()
Ik heb geen idee of ik julile ga herkennen.
Ik weet niet of ik de hele avond met jullie meeloop hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Relatief kleine jongen met -Thanks god for beer, woman and hardstyle- shirt aan. Als je die ziet dan heb je goede kans dat ik het benZeker als er bij mij in de buurt een knakker met V-hals shirt staat , hehe
F-F-F-F Fuck the Reputation game!
sjaakdeherder ben je ookquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:25 schreef NLS04 het volgende:
Zeker als er bij mij in de buurt een knakker met V-hals shirt staat , hehe
Ik ben sowieos heel de avond links voor in die area denk ik tijdens frontliner na ik heb een dikke kop, bier in mijn handen en een constante pretbekquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zal een zeer vet geel blauw blousje aanhebben dus daar herken je mij aan.![]()
en ik draag een lichtgrijs shirt met klein replay logo op mijn linkertiet (quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben sowieos heel de avond links voor in die area denk ik ik heb een smalle kop, flesje water in mijn handen en een constante stijve ivm geile muziek
tot vnvvvvvvv
ik ga opletten..ik moet jou nl nog een hand gevenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wist wel dat Bartman bovenop jou kast woontquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:48 schreef de_huig het volgende:
ik ga opletten..ik moet jou nl nog een hand geven
ik ben vanavond te herkennen aan wat er bovenop in mn kast ligt
Hehe is goed.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:48 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ga opletten..ik moet jou nl nog een hand geven
ik ben vanavond te herkennen aan wat er bovenop in mn kast ligt
acrobaat zeetie..quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ga incognito vanavond.. maar ik ben te herkennen aan een clown en een acrobaat en iemand die verdacht veel lijkt op B100
Same for mequote:Op zaterdag 17 april 2010 20:35 schreef Grrommit het volgende:
AAAH kan niet wachten! nog anderhalf uur en ik ga op weg
quote:
Ja dat stukje had ik dus net gemist, maar zag wel hoe ze stuntelden om het weer overeind te krijgenquote:Op zondag 18 april 2010 08:10 schreef Grrommit het volgende:
Net terug. Om even snel een oordeel te maken: Qountdown was beter.
Heb de Fok!kers ook niet kunnen vinden![]()
Was wel leuk dat een dronken chick de Imperial Greenhouse liet instorten.
Morgen meer.
Of vanmiddag, wat dan ook.
Hoezo liet instorten?quote:Op zondag 18 april 2010 08:10 schreef Grrommit het volgende:
Net terug. Om even snel een oordeel te maken: Qountdown was beter.
Heb de Fok!kers ook niet kunnen vinden![]()
Was wel leuk dat een dronken chick de Imperial Greenhouse liet instorten.
Morgen meer.
Of vanmiddag, wat dan ook.
Nou:quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 14:13 schreef de_huig het volgende:
het was wel leukmaar mede door het niet top-fit zijn was dit wel echt een mindere editie dan vorig jaar.
psyko punkz: lekkere binnenkomer
alphaverb: pure baas
dune: die man kan eigenlijk niks, maar die happy hardcore plaatjes blijven goudmusic made addict was wel een misser though
toen ff eten en naar de main, laatste stukje wildstylez en begin van frontliner meegepikt. deed me allebei weinig.
deepack: was op zich gas geven, maar konden me niet echt in de stemming krijgen
b-front en digital punk: zijn ziek in hun hoofd
alphatwins: je zou hun moeder maar zijn
en toen het podium op instorten stond en er een of andere wappie chick van het podium was gelazerd, was het tijd voor eten en voor een beetje hakken bij pavo en buzz fuzz![]()
organisatie was zoals we gewend zijn, geluid viel tegen; vaak zacht en soms ook speakersets die uitvielen. Overall sfeer was ok, maar ook niet meer dan dat..volgend jaar beter
quote:01. Ivan Carsten - You Try To Play Me
02. Zatox & Tatanka - Proud To Be Loud
03. Zatox Feat. Nikkita - Raw Style
04. Wildstylez & Alpha² - Atrocious
05. Wildstylez - Revenge Of The Little Dick Motherfucker
06. Ran-D - Feel My Fire
07. Noisecontrollers - Surge Of Power
08. Zatox - Creation
09. Pavo - Communicate
10. Zatox & Tatanka - Gangsta
11. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)
12. Zany - Angel Of The Sun
13. Wildstylez & Brennan Heart - Reputation Game
14. Ran-D & Adaro - Under Attack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |