Daar IS een balkon toch voorquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:02 schreef -Maggie- het volgende:
Schoonvader gebruikt het als externe koelkast en asbak.
harde werkerquote:
En waar staat het bier nuquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:14 schreef -Maggie- het volgende:
Zo, opgeruimd en boodschappen gedaan.
Straks de plantjes nog in de bakken en dan relaxen op het balkon.
* MPG ploft gauw op de stoel met bier binnen handbereik neerquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:19 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Nog steeds op het balkon, maar nu netjes opgestapeld aan de kant.;)
Het is wel warm op het balkon hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG ploft gauw op de stoel met bier binnen handbereik neer
welk merk?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:19 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Nog steeds op het balkon, maar nu netjes opgestapeld aan de kant.;)
* MPG weer opstaat en Hertog Jan gaat halenquote:
Gefietst?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:51 schreef Klonk het volgende:
lekker gefietst, alleen jammer van die lekke banden die tweede die kort daarop volgde...
Ik zit voor niets aan de ijsthee.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:50 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG weer opstaat en Hertog Jan gaat halen
Klonk.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:51 schreef Klonk het volgende:
lekker gefietst, alleen jammer van die lekke banden die tweede die kort daarop volgde...
Ik heb gisteren en vandaag behoorlijk wat gelopen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:54 schreef Klonk het volgende:
mijn voeten houden niet van wandelen, fiets liever
an sich geen probleem, achterwiel is er zo uit, en dan een nieuwe binnenband erin, maar ik heb het voor elkaar gekregen om tijdens het erin frummelen van de nieuwe binnenband die ook lek te krijgen, en ik heb maar een reservebinnenbandje bij mequote:
Dat is wel knap ja.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
an sich geen probleem, achterwiel is er zo uit, en dan een nieuwe binnenband erin, maar ik heb het voor elkaar gekregen om tijdens het erin frummelen van de nieuwe binnenband die ook lek te krijgen, en ik heb maar een reservebinnenbandje bij me
Maar ik heb de aandachtspanne van een bosviooltje, dus het moet nú nú nú lukken, of die band krijgt een lesje in laagvliegen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:00 schreef Klonk het volgende:
met een derrialieur is het zo gebeurd, je moet even weten hoe maar dan is het ook kinderlijk eenvoudig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |