tvp.quote:Op maandag 19 april 2010 14:03 schreef Tally het volgende:
Stootkussen meldt zich aan!
Ja je kan het best ff laten masseren ook !quote:Op maandag 19 april 2010 14:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach, kwestie van ff smeren na afloop!
ik zou 's een topic kunnen openen om te kijken of ze haptquote:Op maandag 19 april 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Da's best pauperig, "per ongeluk" een artikel vergeten te scannen bij zo'n zelfscanding.
Zou een actie van Qweadinges kunnen zijn.
Beter J vooral dat alles nog in florijnen gaat .quote:Op maandag 19 april 2010 16:44 schreef KingOfMars het volgende:
Hier in het dorp betalen we nog gewoon met florijnen aan de boerin die achter de bak met geld zit.
Nu ja, als je zelf zulke fratsen uithaalt, dan moet je het ook niet gek vinden dat het land naar de ratsmodee gaat, is dan weer mijn stelling.quote:Op maandag 19 april 2010 16:43 schreef Joene het volgende:
Nou ik was toch vast niet de "eerste" met het idee om "perongeluk" een artikel niet te scannen
Najah gelukkig hebben wij dat systeem hier niet kan ik niet in de verleiding komen ook![]()
Echt ik ben geen "dief" ofzo maar dit systeem vraagt erom op een of andere manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |