abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80480718
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:03 schreef Tally het volgende:
Stootkussen meldt zich aan!
tvp.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_80480893
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:13 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ach, kwestie van ff smeren na afloop!
Ja je kan het best ff laten masseren ook !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_80481692
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_80482298
Wat is er loos, kereltje?
pi_80482662
IK moet nog even naar Fucking Sint Annaparochie.
pi_80482741
En waarom moet je Anna fucken?
pi_80482816
Omdat er daar iets van problemen zijn.
pi_80482899
Er zijn geen problemen, J, louter uitdagingen.
pi_80482973
Dat zei ik ook .

Ik denk echter dat sligro retail daar iets anders over denkt momenteel
pi_80483156
Sligro. Pffff. Die willen zeker nog steeds pakbonnen op papier in plaats van meegestuurde MacBook?
pi_80483171
Bij de Sligro werken ze nog met kettingpapierprinters, immers.
pi_80483426
Sligro is okay . Alleen momenteel gaat het bij ons in onze andere vestiging even wat lastig allemaal
pi_80483769
Wheheheh die J die is ge-edit.
pi_80483828
¿Que?
pi_80484315
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Da's best pauperig, "per ongeluk" een artikel vergeten te scannen bij zo'n zelfscanding.
Zou een actie van Qweadinges kunnen zijn.
ik zou 's een topic kunnen openen om te kijken of ze hapt

maar ik wil eigenlijk niet met dat soort praktijken worden geassocieerd...
Ja doei.
pi_80486334
Nou ik was toch vast niet de "eerste" met het idee om "perongeluk" een artikel niet te scannen

Najah gelukkig hebben wij dat systeem hier niet kan ik niet in de verleiding komen ook

Echt ik ben geen "dief" ofzo maar dit systeem vraagt erom op een of andere manier
pi_80486377
Hier in het dorp betalen we nog gewoon met florijnen aan de boerin die achter de bak met geld zit.
pi_80486509
quote:
Op maandag 19 april 2010 16:44 schreef KingOfMars het volgende:
Hier in het dorp betalen we nog gewoon met florijnen aan de boerin die achter de bak met geld zit.
Beter J vooral dat alles nog in florijnen gaat .
pi_80487038
quote:
Op maandag 19 april 2010 16:43 schreef Joene het volgende:
Nou ik was toch vast niet de "eerste" met het idee om "perongeluk" een artikel niet te scannen

Najah gelukkig hebben wij dat systeem hier niet kan ik niet in de verleiding komen ook

Echt ik ben geen "dief" ofzo maar dit systeem vraagt erom op een of andere manier
Nu ja, als je zelf zulke fratsen uithaalt, dan moet je het ook niet gek vinden dat het land naar de ratsmodee gaat, is dan weer mijn stelling.
pi_80487279
Is ook zo hooor JK

Maar volgens mij komt een ieder wel in de verleiding op die manier
pi_80487292
Ratsmodee. Mooi.
pi_80487383
ik was ook al onder de indruk !

Oh ik hoef niet naar shttp://i.fokzine.net/s/static.gifchubbenkuttenveen uitgesteld tot morgen
pi_80488230
Waarom de ?
pi_80488251
Jezus, heet dat ding static.gif?
Wat heeft zo'n blije smiley met die beroepschagrijn te maken?
pi_80488551
omdat ik geen zin had na mn werk, nu morgenochtend das beter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')