ik ken mijn klanten! dus neequote:Op maandag 19 april 2010 13:29 schreef Tally het volgende:
Vraag je ook aan jezelf of je zegeltjes spaart?
ik denk dat ik zo door de controle heen loopquote:Op maandag 19 april 2010 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
ze komen steekproefsgewijs controleren hier
maar ik heb wel eens (echt!!!) perongeluk iets niet betaald
maar ben al wel een paar keer gecontroleerd (zie er zeer crimineel uit...) dus dat zal ik echt niet met opzet doen.. :
Compleet met topic over waar je pakkans het laagst is, hoe je scanners met steekproef alarm kunt herkennen, etc.quote:Op maandag 19 april 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Da's best pauperig, "per ongeluk" een artikel vergeten te scannen bij zo'n zelfscanding.
Zou een actie van Qweadinges kunnen zijn.
10 over rood? 3-banden? Carambole?quote:Op maandag 19 april 2010 13:55 schreef KingOfMars het volgende:
Stoten kun je aan mij wel overlaten!
Zo ben ik JK.quote:Op maandag 19 april 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Da's best pauperig, "per ongeluk" een artikel vergeten te scannen bij zo'n zelfscanding.
Zou een actie van Qweadinges kunnen zijn.
Zie hardlooptopic! Neen dus!quote:Op maandag 19 april 2010 14:02 schreef Joene het volgende:
Heb je eigenlijk nog spierpijn van het stoten J ?
Das toch geen Briljart sport whehehe let op mijn typo !quote:
Dus 2x was geen probleem ?quote:
Ach, kwestie van ff smeren na afloop!quote:Op maandag 19 april 2010 14:11 schreef Joene het volgende:
Vooral de heupen J. Die gaan toch wat zeer doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |