quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:53 schreef _The_General_ het volgende:
Dat jij het officiele WK Nummer niet kent kan ik niets aan doen
KLB Geen Nederlanders in Wavin'Flag - K'naan
Ik erger me er ook kapot aan. Het merendeel van de topics is beter op z'n plaats in KLB of ONZ.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
Kan iemand die ONZ/KLB volkje hier aub in de gaten houden. Ze voegen niks toe, hebben kritiek op alles over en van oranje en verafgoden landen als Noord-Korea.
Het wordt er hier niet leuker op voor de échte liefhebbers.
Deze ook dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:53 schreef _The_General_ het volgende:
Dat jij het officiele WK Nummer niet kent kan ik niets aan doen
KLB Geen Nederlanders in Wavin'Flag - K'naan
dat verzoek kunnen we natuurlijk niet weigeren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef tong80 het volgende:
Kunnen jullie iets doen aan ene tong80 ?
Hebben jullie goed gepoeld bij Spanje - Zwitserland ?
Weer zo'n baggertopic.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat verzoek kunnen we natuurlijk niet weigeren.
gevraagd aan allen om het gewoon tof en on topic te houden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Kan fiooon opzouten uit het Zuid-Afrika - Uruguay topic?
Hoort deze opmerking niet in SEXquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef BrandX het volgende:
En zelf gewoon niet happen op een zuiger, dat scheelt 99% van het gedoe
QFTquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
Kan user fioon worden gedumpt uit het Frankrijk-Mexico topic? Bloedirritant, gaat door als je negeert
QFT.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
Kan user fioon worden gedumpt uit het Frankrijk-Mexico topic? Bloedirritant, gaat door als je negeert
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
dat dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:11 schreef fiooon het volgende:
Als Frankrijk wint pleeg ik zelfmoord FOKKERS!!!! Zoniet dan maak ik alle MODERATORS af ;-)
GMTA tong, dat weet je tochquote:Op vrijdag 18 juni 2010 02:49 schreef tong80 het volgende:
Is Happel niet on-line komt een FA er tussendoor.
Zuid-Afrika nog dieper in de rouw door Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |