quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:00 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:En dit gaat alleen nog maar over gereedschap- en klusdingen. Het geldt voor nog veel meer. Van kliekjes (vries dan in) t/m televisies en bankstellen (zet dan op gratisaftehalen).
Eens met klacht.
Precies!

Tja ik heb al jarenlang een Sony Wega Theatre van 80 cm. Perfect ding, maar ik wil mijn huis toch wat strakker indelen, dus heb ik eindelijk na zoveel jaar een plasmascherm gekocht. Die televisie wilde ik niet wegdonderen, want hij is nog echt perfect. Kon ik moeders hartstikke blij mee maken, want die had nog eentje met een 4:3-formaat.
Nu krijgt zij weer de "oude" plasma van mijn broer die zelf een grotere neemt, dus wordt deze kolos van 80 cm nu mijn slaapkamertelevisie'tje!

Alleen nu zit ik nog wel met mijn huidige slaapkamertelevisie. Meh, die komt wel op Marktplaats!

Tja, dingen wegdonderen.....je kunt er altijd anderen nog blij mee maken!
Qua meubels ben ik wel wat resoluter; vroeger zette ik oude meubeltjes nog wel eens op zolder neer "voor het geval dat de nieuwe een keer beschadigd raken", maar let's face it: als je nieuwe meubels beschadigd raken, ga je geen oude meubels van zolder meer gebruiken. Aan de andere kant heb ik een hele tijd geen eethoek in de kamer gehad omdat ik die eigenlijk nooit gebruikte. De set op zolder gegooid. Ik kreeg een relatie, en na driekwart jaar of zo kwam ze op zolder en zag die eethoek. Ik moest dat ding op stel en sprong op Marktplaats zetten, want ik zou hem toch nooit meer gebruiken.
Nou, de relatie is uitgegaan, ik ben verhuisd en in dit huis is die eethoek wel gewoon in de woonkamer terecht gekomen en is nog gebruikt ook!

En LOL @ Chowi!