nja je moeder was beterquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
je bent echt net zo vol van jezelf als je zusje gisteravond vol van mij was heh ?!
Hehe las ik net dat jij graag naar tieten kijkt van een man die inmiddels omgebouwd is naar vrouw.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het wel een eer dat ik in dat lijstje sta, na pas 6 maanden op Fok! te zitten
Bij deze mijn bedankje aan de 2 personen die op mij gestemd hebben
De kaste was nog wel leuk, maar dit is wel zwaar kutquote:
Goed gesproken, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:26 schreef Ascendancy het volgende:
Ik zit hier niet echt lang. 3 jaar ofzo. Maar de KLB lijkt wel overgenomen door de nieuwe generatie kutnoobs.
Die andere noobs als penisbaard vereren. Het enige wat hij doet is een beetje schreeuwen.
Echte bazen als rickokun en de_ananas worden vergeten.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand meer geniet van de kuttrolls van penisbaard, dan van de kwaliteitstopique's van rickokun.
Ik mis de naam kanker iddquote:
Je dacht: als niemand mij een veer in de reet steekt doe ik het zelf wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het wel een eer dat ik in dat lijstje sta, na pas 6 maanden op Fok! te zitten
Bij deze mijn bedankje aan de 2 personen die op mij gestemd hebben
Ik zeg tenminste wat het volk denkt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:26 schreef Ascendancy het volgende:
Ik zit hier niet echt lang. 3 jaar ofzo. Maar de KLB lijkt wel overgenomen door de nieuwe generatie kutnoobs.
Die andere noobs als penisbaard vereren. Het enige wat hij doet is een beetje schreeuwen.
Echte bazen als rickokun en de_ananas worden vergeten.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand meer geniet van de kuttrolls van penisbaard, dan van de kwaliteitstopique's van rickokun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |