abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 mei 2000 @ 21:51:00 #1
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_262942
Schandalig dat geen van de passagiers het lef heeft om Teef Tessa er uit te stemmen. Vooral van Esmeralda valt het me erg tegen

waanzinnig ongezallich

pi_262943
Over hypocriet en vriendjespolitiek gesproken! Dit gaf me het meest onaangename gevoel sinds ik voor het laatst in mijn broek plaste!!!!
BORN TO LOSE,LIVE TO WIN!!!!
pi_262944
Misschien weleens over nagedacht dat jullie beeld van Tessa niet overeenkomt met het beeld dat de overige passagiers van haar hebben?
pi_262945
quote:
op 05-08-2000 om 10:12 PM schreef sharpshooter het volgende:
Over hypocriet en vriendjespolitiek gesproken! Dit gaf me het meest onaangename gevoel sinds ik voor het laatst in mijn broek plaste!!!!

Ha, nu verspreek je je

Want als d́t je het meest onaangename gevoel gaf sinds .... dan was dat van dat broekplassen vast geen jaren geleden

The trick is to keep breathing
pi_262946
quote:
op 05-08-2000 om 09:51 PM schreef Trainspotter het volgende:
Schandalig dat geen van de passagiers het lef heeft om Teef Tessa er uit te stemmen. Vooral van Esmeralda valt het me erg tegen
waanzinnig ongezallich

Ik weet dat je mijn bloed zou kunnen drinken als je geen vegetarier was, maar ik moet hier toch wel effe kwijt dat ik het TOTAAL met je eens ben! Een bang Esje, geen gezicht. Terwijl Tessa alles heeft gedaan om haar leven te vergallen, spreekt Esje nu van de goede band die ze altijd met Teefje heeft gehad en daarom moet Mike maar vertrekken.
Gelukkig komt Teefje over twee weken weer op het bankje. En omdat ze geen radio hebben in de bus zijn ze maar wat blij met Eric, die Rene Froger zo goed kan imiteren. Dat mannetje zou ons nog wel eens kunnen verrassen. Als Eric niet naast haar zit, wie dan? Wie van de drie?

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_262947
Arjuno. raak! Precies. blijkbaar zal ze toch niet zo erg zijn als meeste fokkers haar willen zien. En het is nu zo van ach goh: arme Esje en vuile teef Tessa. Jullie gaan wel erg mee met sprookjes. Is dit het verhaal van zwart en wit? van goed en slecht?
Ik zie hier op het forum weinig grijs. nou het scheelt wat psychiaters, nu kunnen jullie hier je frustaties op Tessa gooien.
dUS FOK GOED WERK!
pi_262948
quote:
op 05-09-2000 om 12:41 AM schreef itsme het volgende:
..... arme Esje en vuile teef Tessa. Jullie gaan wel erg mee met sprookjes.


Over sprookjes gesproken! Nergens op deze pagina staan de adjectieven 'arme' en 'vuile', die bedenk jij hier ter plekke. Je lijkt op Tessa, die ook zo fijn kan verdraaien. Toen iemand eens 'grote muil' tegen haar zei, veranderde ze dat - in haar verslag ervan - in 'vuile teringkop'.
Geen wonder dat je op Tessa valt, herkenning, soortgenotengedrag.
Sprookjes, ha, eens te meer wordt hier bewezen dat iedere kritiek zelfkritiek is.

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  dinsdag 9 mei 2000 @ 09:03:00 #8
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_262949
Oei we staan op scherp. Elk woord kan tegen je gebruikt worden.
De enige manier waarop het stemmen nog interessant kan worden is, wanneer er de volgende keer 2 van de 'vaste kern' op de bank zullen zitten.
En inderdaad misschien gaat Eric ons nog verrassen. Ik vind het het meest naturel van de resterende 5. (en eerlijk is eerlijk hij heeft een goede zangstem)
  dinsdag 9 mei 2000 @ 09:07:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262950
spannend??
Ant en Tes zullen nooit op elkaar stemmen, dus lekker voorspellend.Iwan is "maatjes voor het leven met Tessa"dus die vlieger gaat ook niet op, en Eric zie ik ook niet zo gauw op Tessa stemmen, gezien zijn opmerkingen : "ik kende Tessa al van voor de bus".
Dus Tessa blijft, tot de laatste drie.
pi_262951
quote:
op 05-09-2000 om 09:07 AM schreef Quenda® het volgende:
spannend??
Ant en Tes zullen nooit op elkaar stemmen, dus lekker voorspellend.Iwan is "maatjes voor het leven met Tessa"dus die vlieger gaat ook niet op, en Eric zie ik ook niet zo gauw op Tessa stemmen, gezien zijn opmerkingen : "ik kende Tessa al van voor de bus".
Dus Tessa blijft, tot de laatste drie.

Precies Quenda, de enige kans die er nog is dat ze er voor die tijd uit
gaat is als ze samen op de bank zou komen te zitten met of Ant of Iwan.

  woensdag 10 mei 2000 @ 01:06:00 #11
2705 cynix
is verdwaald
pi_262952
Essie kon gewoon niet op Tessa stemmen. Ze wist immers al dat de anderen op Mike zouden stemmen. Als alleenstaande dwarsligger zou haar resterende leven in de bus tot een ware hel zijn gemaakt door Tessa, daarbij wellicht zelfs geholpen door de (door Tessa gecontroleerde) anderen.

Essie gaat voor lijfsbehoud. En gelijk heeft ze!

pi_262953
quote:
op 05-10-2000 om 01:06 AM schreef cynix het volgende:
daarbij wellicht zelfs geholpen door de (door Tessa gecontroleerde) anderen.


Griezelig eigenlijk, om te constateren, niet het controleren van Tessa, maar de controleerbaarheid van de - toch oudere - anderen door een 20-jarig lefgozertje....

pi_262954
quote:
op 05-09-2000 om 09:07 AM schreef Quenda® het volgende:
spannend??
Ant en Tes zullen nooit op elkaar stemmen, dus lekker voorspellend.Iwan is "maatjes voor het leven met Tessa"dus die vlieger gaat ook niet op, en Eric zie ik ook niet zo gauw op Tessa stemmen, gezien zijn opmerkingen : "ik kende Tessa al van voor de bus".
Dus Tessa blijft, tot de laatste drie.

Hoe zit het nu helemaal?
Bij de laatste vier, valt toch de laagst genoteerde, als laatste, af.
Dit kan dus nog altijd Tessa worden als eventuele laatste kans. Wel is het zo, dat als Es voor die tijd op de bank komt te zitten met wie van de andere vier dan ook dan vliegt ze er uit.

  woensdag 10 mei 2000 @ 01:19:00 #14
2705 cynix
is verdwaald
pi_262955
Sorry fondaco, ik ben al lang geleden opgehouden te proberen de logica van JdMP te doorgronden. Los van het maximaliseren van de winst natuurlijk.
Ik kan je dus niet vertellen wat de spelregels oorspronkelijk waren, noch welke aanpassingen hierop eventueel nog verzonnen worden.
  woensdag 10 mei 2000 @ 02:00:00 #15
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_262956
Tessa is de willem van de bus. Trouwens bij bb mocht er niet geluld worden over de nominaties onder elkaar, waarom bij dit programma wel??????????????? Dit geeft maar weer aan wat een Tessa programma dit eigenlijk is.
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  woensdag 10 mei 2000 @ 02:23:00 #16
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_262957
quote:
op 05-10-2000 om 02:00 AM schreef dolphin het volgende:
Tessa is de willem van de bus. Trouwens bij bb mocht er niet geluld worden over de nominaties onder elkaar, waarom bij dit programma wel??????????????? Dit geeft maar weer aan wat een Tessa programma dit eigenlijk is.


Jeezus, zet jij effe een Tara hier!

Ben te zaai voor een signature
  woensdag 10 mei 2000 @ 02:51:00 #17
2705 cynix
is verdwaald
pi_262958
De Bus is echt Bart-en, zeg. Ik krijg er een Bianca van!
En het begon allemaal zo Jop.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')