quote:Op maandag 19 april 2010 15:14 schreef Asyniur het volgende:
mijn baby heeft zojuist op een potje geplast!
elimination communicationquote:Op maandag 19 april 2010 15:25 schreef Twinkly het volgende:
[..]
![]()
geweldig!! Ga je die methode doen waarbij je "shhh" zegt? (hoe heet dat ook alweer?)
Ja, het was vrij duidelijk he.. Ik ben blij dat ik overstap hoor, dat gehannes van hem trok ik inderdaad niet meer. Elke keer drama.. Toen ik net mama werd was ik echt van plan om het minstens een halfjaar vol te houden, maar Rienk is vanaf het begin een moeilijke drinker geweest, kwam natuurlijk ook door het tongriempje. Nu we de flessen van Sorbootje hadden geleend besloot ik de brede Difrax weer eens te proberen en die nam hij super goed! Dus de keuze was snel gemaakt. Het was klaar. Het is goed zo. Ik zit nu nog op 2 bv's perdag en soms kolf ik wat af, maar vandaag heb ik amper nog stuwing. Deze week geef ik nog bv er bij en volgende week is het definitief gedaan. Ik zit hier verdorie gewoon met tranen in mn ogenquote:Op maandag 19 april 2010 15:53 schreef DaviniaHR het volgende:
bijna vergeten, maar ff eenvoor vlindur die over is/gaat op kv. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant, je was zo duidelijk dat je het eigenlijk niet trok, maar dat het niet anders kon omdat rienk de fles weigerde. toen rienk wel uit de fles ging drinken, schoot het me idd door mn hoofd, hoe lang zou ze nog bv geven? naja, geniet van je vrijheid en hopelijk ben je snel van de stuwing af!
Wat goed van Wolf!quote:Op maandag 19 april 2010 09:44 schreef Poppejans het volgende:
Rollen maarrrr!
[ link | afbeelding ]
Hij heeft het helemaal door, beetje naar een zijkant gaan hangen en gaan met die banaan!
nu effe van iedereen bijlezen iig zag ik al vluchtig dat de mama van Tessa nu Marlinde heet![]()
en beterschap v een zieke Vlindur
Ja, dat doet Ivan ook! Dit weekeinde dacht ik heel even dat hij zelfs iets vooruit was gekomen. Maar bij twijfel telt het niet.quote:Op maandag 19 april 2010 13:15 schreef Twinkly het volgende:
Ik had net Niels in bad gedaan (2 keer want hij poepte erin!) en ik wilde hem bij het afdrogen op zijn buik leggen gaat hij in kruiphouding zitten en van voor naar achter wiebelenHij doet het al een tijdje in bed, dan heeft hij een slaapzak aan waaraan hij zich kan afzetten (denk ik?).
quote:Op maandag 19 april 2010 17:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat doet Ivan ook! Dit weekeinde dacht ik heel even dat hij zelfs iets vooruit was gekomen. Maar bij twijfel telt het niet.
Hé grappig, Emma probeerde gisteren ook naar d'r speen te kruipen / tijgeren. Ze kwam niet echt vooruit, maar het was wel grappig om te zien. En zitten? Check! Niks zo leuk als zelluf doenquote:Op maandag 19 april 2010 17:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat doet Ivan ook! Dit weekeinde dacht ik heel even dat hij zelfs iets vooruit was gekomen. Maar bij twijfel telt het niet.
En Ivan heeft ook gezeten!(Zie fototopic.)
Woah die is snel! Nu al zitten!quote:Op maandag 19 april 2010 17:11 schreef WupWup het volgende:
[..]
Hé grappig, Emma probeerde gisteren ook naar d'r speen te kruipen / tijgeren. Ze kwam niet echt vooruit, maar het was wel grappig om te zien. En zitten? Check! Niks zo leuk als zelluf doenStaan is momenteel ook de bom overigens... Waar is m'n baby
Wat zijn onze baby's toch knap! Niels slaat rollen gewoon over; hij vindt het vast onzin.quote:Op maandag 19 april 2010 17:04 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Wat leuk!
Vorige week ging Niels wel achteruithij tijgerde zo het speelkleed af. Ik heb er een filmpje van, zal ik eens uploaden.
Ik vind de eerste periode te erg overschaduwd door die kl*tekrampen. Vanaf de eerste nacht tot een paar weken terug zijn we non stop bezig geweest met het leven dragelijk maken voor Emma en voor onszelf. Het was gewoon zwaar en niet leuk en nu het wel leuk is, is gelijk het 'baby' er vanaf. En dat vind ik heel, heel jammer.quote:Op maandag 19 april 2010 17:22 schreef Claudia_x het volgende:
Echt bizar snel, WupWup!
Ik herken je gevoel. Gek genoeg dacht ik altijd dat ik Ivan steeds leuker zou vinden naarmate hij ouder zou worden. Nu merk ik dat dat niet helemaal het geval is. Natuurlijk vind ik het knap dat hij steeds meer kan en geniet ik van alle verworvenheden, maar ik vond het kleine baby'tje dat nog niks kon leuker dan ik tevoren had kunnen verwachten. Ik vind nu ook ineens de gedachte moeilijk dat ik dit allemaal maar één keer mee kan maken. Waar ik mezelf altijd een moeder van één kindje vond raak ik er steeds meer van overtuigd dat een tweede fantastisch zou zijn.
Ik wilde juist aangeven dat ik dat niet zo zeker weet. Wij hadden wel altijd het idee dat we één kind prima vonden. Ik moet in verband met een tromboserisico tijdens de zwangerschap bloedverdunners spuiten en hoewel het risico op een nieuwe longembolie verwaarloosbaar is vind ik dat toch niet niks. Ook ben ik heel opgelucht dat het met Ivan allemaal goed is gegaan; de bevalling was heel zwaar, hij is gezond, hij is een makkelijke baby. Nog een baby zou voelen als het lot tarten, zeg maar. En ik vond zwanger zijn vreselijk en zwaar. Ook ben ik blij dat ik min of meer ongeschonden uit de strijd ben gekomen en zou ik graag mijn oude lichaam terugkrijgen. Tot slot lijkt een enkel kindje ons veel praktischer, gezien het leven dat we (in de stad) leiden.quote:Op maandag 19 april 2010 18:23 schreef WupWup het volgende:
Mag ik vragen waarom je zo zeker weet dat het bij 1 blijft?
quote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wilde juist aangeven dat ik dat niet zo zeker weet. Wij hadden wel altijd het idee dat we één kind prima vonden. Ik moet in verband met een tromboserisico tijdens de zwangerschap bloedverdunners spuiten en hoewel het risico op een nieuwe longembolie verwaarloosbaar is vind ik dat toch niet niks. Ook ben ik heel opgelucht dat het met Ivan allemaal goed is gegaan; de bevalling was heel zwaar, hij is gezond, hij is een makkelijke baby. Nog een baby zou voelen als het lot tarten, zeg maar. En ik vond zwanger zijn vreselijk en zwaar. Ook ben ik blij dat ik min of meer ongeschonden uit de strijd ben gekomen en zou ik graag mijn oude lichaam terugkrijgen. Tot slot lijkt een enkel kindje ons veel praktischer, gezien het leven dat we (in de stad) leiden.
Maar nu lijken al die overwegingen ineens niet meer zo belangrijk. Ik zie steeds meer een gezinnetje voor me met een broertje of zusje voor Ivan.
ik ga echt niet harry in zijn blote bips leggen de hele dagquote:Op maandag 19 april 2010 19:30 schreef Poppejans het volgende:
Asy aan de zindelijkheidstrainingken je die docu? ooit eens wat van gezien op tv, maar dat ging echt vaak fout zei die vrouw zelf, en je zag die baby ook door de poep kruipen
![]()
Dat luiervrije/loze is niet aan mij besteed geloof ik, al poept hij wel altijd al rond hetzelfde tijdstip![]()
zomers zou ik het wel doen trouwens, lekker een tijdje met blote billetjes in de tuin ofzo
De heavybaby metalband klinkt al goed
Maar ze voelen dan zo gigantisch leeg aan en ik heb ook niet het gevoel dat er nog iets uitkomt of ik hoor Thomas niet meer slikken. Daarom dat ik dacht dat ze leeg waren (en dat ik mijn borsten dus eventjes terug wou laten vol lopen)quote:Op maandag 19 april 2010 20:52 schreef amaranta het volgende:
Je borsten kunnen niet leeg zijn Leonieke. Dat vult gelijk weer aan. Maak je daar maar geen zorgen om hoor
Die blijft gewoon zich 'vullen'. Een borst maakt continu melk. Gewoon blijven aanleggen dus.quote:Op maandag 19 april 2010 21:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ze voelen dan zo gigantisch leeg aan en ik heb ook niet het gevoel dat er nog iets uitkomt of ik hoor Thomas niet meer slikken. Daarom dat ik dacht dat ze leeg waren (en dat ik mijn borsten dus eventjes terug wou laten vol lopen)![]()
Vult een borst zichzelf dan zo vlug op?
Wat leuk. Dat kan heel goed hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:59 schreef leonieke het volgende:
Misschien heb ik het me wel ingebeeld (hoogstwaarschijnlijk zelfs) maar ik dacht vanochtend echt een glimlach te zien op Thomas zijn gezichtje toen ik aan zijn bedje stond
En als ik het gewoon toeval was, kan het me ook niets schelen, zijn glimlach doet een mens helemaal opfleuren
![]()
En borsten vullen zich dus constant op... handig om te weten
Nou ja, dat is dus ook voor ons het punt geweest... als ze slaapt, dan maar boven in haar bedje, net zo makkelijk. En sinds een paar dagen is ze ''s ochtends wat vroeger wakker waardoor haar laatste flesje rond 8 uur uitkwam en dan kan ze dus na die fles lekker in slaap vallen en naar bed.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
aaaaaah leo; een lachen Thomas! wat heeeeeerlijk!![]()
![]()
![]()
fijn gevoel is dat...
@lijnloos; wat lekker dat jullie ritme zo geleidelijk aan veranderd. Ik wil ook gaan proberen Evie eerder savonds al in dr bedje te leggen... ze valt vrij regelmatig rond 21 uur ofzo in slaap (in de box of op het voedingskussen) en dan krijgt ze rond 23-24 uur pas weer een flesje...
eigenlijk zou ik dr dan best in bed kunnen leggen...
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:36 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, leuk hè? Nou ga je het steeds vaker zien
Let ook maar eens op na het voeden, als hij zijn buikje lekker vol heeft en tevreden is. Gewoon tegen hem gaan babbelen. Wedden dat hij gaat lachen?
En vanmorgen heeft Harry geplast op de wc en gepoept op het potje. Echt het is zo grappig hoe je hem ziet meewerken. Als hij niet hoeft of als hij klaar is, dan kromt hij zijn rug en gaat miemelen. Terwijl als hij wel nog moet hij best een paar minuten kan blijven 'hangen' in plas/poephouding zonder dat ik commentaar krijg
Ik ga mijn man van de week vragen of hij er een filmpje en/of foto's van wil maken
gewoon boven een potje houden als je het ziet aankomen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:40 schreef Twinkly het volgende:
[..]Wow
!!
Niels strekt vaak zijn beentjes voor en nadat hij gaat plassen. Als hij gaat poepen wordt hij stil, zet zijn blik op oneindig en zegt vaak "nngggg"
Hij heeft echt last van het doorkomen van tandjes (??) Vannacht weer heel moeilijk geslapen.
Na het eten deed hij het soms al. Maar dat zal vandaag niet het geval zijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:36 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, leuk hè? Nou ga je het steeds vaker zien
Let ook maar eens op na het voeden, als hij zijn buikje lekker vol heeft en tevreden is. Gewoon tegen hem gaan babbelen. Wedden dat hij gaat lachen?
En vanmorgen heeft Harry geplast op de wc en gepoept op het potje. Echt het is zo grappig hoe je hem ziet meewerken. Als hij niet hoeft of als hij klaar is, dan kromt hij zijn rug en gaat miemelen. Terwijl als hij wel nog moet hij best een paar minuten kan blijven 'hangen' in plas/poephouding zonder dat ik commentaar krijg
Ik ga mijn man van de week vragen of hij er een filmpje en/of foto's van wil maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tessa slaapt nu eindelijk, dus nog geen tijd voor mezelf, maar het huis doen...![]()
Bah, voel me rot en ellendig en heb zin om te huilen
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
ow en dat huishouden ligt er straks (en morgen) ook nog welquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:46 schreef Marlinde het volgende:
Tessa slaapt nu eindelijk, dus nog geen tijd voor mezelf, maar het huis doen...![]()
Bah, voel me rot en ellendig en heb zin om te huilen
ja dat zeg je als ik net alles door de plee heb gespoeld!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:23 schreef Vlindur het volgende:
Asy,Harry al een beetje op de pot zetten
Ben echt wel benieuwd naar bewijs materiaal!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ja dat zeg je als ik net alles door de plee heb gespoeld!
fijn dat je beter bent!
Het zit je inderdaad niet mee. Ik heb zelf jaren een spiraal gehad en dat is best even pijnlijk de eerste dagen, maar zoals jij het beschrijft lijkt me niet okay. En dan ook nog een meisje wat niet happy is, dan voel je je inderdaad gewoon k#t. Ga maar lekker niks doen en even huilen wil ook wel eens helpen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:43 schreef Marlinde het volgende:
Jullie zijn zo lief!!!
Ik voel me zo klote, heb zo'n buikpijn en Tessa is zo erg aan het huilen ze heeft ook zo'n pijn. Bahbahbah
Ander ziekenhuis zou ik heel graag willen, maar die zit een heel stuk verder weg en dat is haast niet haalbaar, zeker niet nu ik zo vaak naar het ziekenhuis nog moet voor én Tessa én mij
Sorry lieve meiden dat ik niet op jullie reageer, maar manlief is ook werken, maar ik moet het gewoon even kwijt
Ik ga inderdaad het huis even laten zitten en even op de bank zitten film kijken/internetten en niksen
Na een uurtje slapen op mijn buik heeft hij nu 3 minuten gedronkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:18 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, gewoon steeds blijven aanleggen als hij wat drinken wil. leg voor jezelf eten/drinken/boek/laptop in de buurt en dan maar zitten blijven tot manlief thuis komt en je eindelijk kan plassen/douchen/etc
Wat grappig ditquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:18 schreef Asyniur het volgende:
het is ook niet echt zindelijkheidstraining. het is meer het niet ónzindelijk maken van je kind
hij geeft aan dat ie moet plassen/poepen en ik hou hem boven een potje of wc. hij gaat niet zelf naar de wc en hij houdt het ook niet op totdat ik hem ergens boven hou.
ik had ook niet verwacht dat ik zo enthousiast zou zijn erover. en het is ook veel makkelijker om te doen dan ik dacht! en het scheelt dus in luiers. zelfs mijn man is enthousiast!
Hét bewijs!quote:
Nee joh, er staat een 5 dagen oude baby op Youtube!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:21 schreef lily het volgende:
Wat grappig dit
Harry gaat voor een vermelding in het Guinness book of records
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:28 schreef Asyniur het volgende:
Nee joh, er staat een 5 dagen oude baby op Youtube!
Dus je weet het zelf helemaal niet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:29 schreef Marlinde het volgende:
Lily: Dat is het hem dus juist, de apotheek mevrouw zei dat ik het aan de gyn moest vragen. Zij pakt alleen de medicijnen zei ze
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:31 schreef freecell het volgende:
Asy, ik vind het grappig
Heb er zelf de tijd niet voor met nog zo'n gozertje, maar het is wel leuk
Al poept Florian eigenlijk alleen op het aankleedkussen....
grote zussen die alles in de box/wandelwagen/bed/waardebabydanookis gooienquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:03 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]lekker handig
asy, ik ben aan het eten!
hoe ga je dat doen op het kdv? daar hebben ze niet zoveel tijd hiervoor...
marlinde, wat een ellende zo, zeg! kan je huisarts je niet helpen met de spiraal? ik ben het metde rest eens, morgen komt het huishouden wel weer, vandaag lekker rustig aan doen, en je het jezelf en tessa optimaal comfortabel maken.
grote broers zijn leuk! vooral broers met een luide stem
Aviva slaapt!
Aviva ogen dicht!
Baby slaapt!
...
Aviva wakker!
Aviva ogen open!
Daarom stond het ook onder een linkje! Je hebt zelf geklikt nieuwsgierig aagje!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:03 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, ik ben aan het eten!
hoe ga je dat doen op het kdv? daar hebben ze niet zoveel tijd hiervoor...
En zo zijn er twee neefjes op bezoek gekomen afgelopen weekendquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
grote zussen die alles in de box/wandelwagen/bed/waardebabydanookis gooien
een knuffel, of een houten bakje voor de baby![]()
Is dan weer wel goed voor de conditiequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:42 schreef freecell het volgende:
Leonieke, klinkt bekend. geen idee waarom het zo werkt, maar het werkt zo
Ik vond dit al een raar verhaal.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:43 schreef Marlinde het volgende:
Davinia: Het spiraaltje moet nog blijven zitten omdat anders mn baarmoeder gaat vastkleven en ik dan niet tot bijna niet meer zwanger kan worden.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vond dit al een raar verhaal.(Ja, die kans van verkleven bestaat en wordt groter naarmate je meer curetages gehad hebt, maar na de 3e curetage is er tegen mijn nog niemand over een spiraaltje begonnen hoor!
) Zeker omdat je al eens eerder problemen met een spiraaltje hebt gehad. Heeft dit een reden in jouw speciale geval of is dit volgens jouw gyn de normale procedure na een curetage??? In het laatste geval: overstappen naar een ander ziekenhuis.
![]()
Als ik jou was, zou ik contact opnemen met de huisarts, naar je huisarts gaan, hem alles uitleggen, vertellen dat je nog steeds bloedt en buikpijn hebt en hem ertussen zetten. Laat hij er maar druk achter zetten bij die gyn of je doorverwijzen naar iemand waar je wel vertrouwen in hebt. Er was je toch ook duidelijk verteld dat je nog maximaal een week kon bloeden? Nou, die termijn is verstreken, ze gaan maar eens kijken waar dat aan ligt?Wat ze eventueel verprutst hebben?
![]()
En dan die medicijnen... Waarom???Versterkt mijn vermoeden dat ze iets verprutst hebben daarbinnen. En met die tekst op de bijsluiter zou ik het ook niet zomaar klakkeloos slikken.
En dan die MUTS bij de apotheek zeg... als ze het zelf niet weet kan ze het a) aan een collega vragen die wel verstand van zaken heeft, b) de almanak erbij pakken en c) de lettertjes op het doosje 1 voor 1 overtypen op haar pc... !
Een arts heeft verstand van de kwaal, de apotheek van het medicijn, zo heb ik het geleerd.
Sjongejonge... zit me hier een partij op te fokken.Voor jezelf opkomen hoor, het is JOUW lichaam en zo'n babyhuisje, daar heb je er maar 1 van.
Zijn ze nou helemaal van de ratten besnuffeld....!
Speen (3) gaan gebruiken misschien dat het daar wel beter doorheen gaat, maar ook niet te snel.quote:Op woensdag 21 april 2010 07:12 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Van dat spiraaltje was ik ook al verbaasd over. Ik ken verschillende mensen die gecureteerd zijn en die hebben geen van allen een spiraaltje
Hier even gemiep met de fles... avent flesvoedingsbaby's met jbpm, welke speen gebruiken jullieWant hier wil het -ineens- niet meer door de speen (2)
Ik heb zelf ff geprobeerd en kreeg het er ook niet uit. Even uitgekookt en dat hielp precies 1 voeding
Ik ben niet meer of minder jbpm gaan gebruiken? Ik heb nu even zo'n 1-2-3 speen en dat gaat prima, maar wel érg snel, dus ook meer spugen.... iemand tips?
Speen 3 (iets minder, maar toch) heeft hetzelfde probleem. Soms gaat het goed (vlak na uitkoken)daarna weer mis.quote:Op woensdag 21 april 2010 07:25 schreef ymme het volgende:
[..]
Speen (3) gaan gebruiken misschien dat het daar wel beter doorheen gaat, maar ook niet te snel.
Succes met het vinden van de juiste speen.
Niet? Ontaarde moeder...quote:Op woensdag 21 april 2010 08:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Speen 3 (iets minder, maar toch) heeft hetzelfde probleem. Soms gaat het goed (vlak na uitkoken)daarna weer mis.
En je beantwoordt je eigen vraag al in je bericht over jbpm
En ik ga geen 6x op een dag spenen uitkoken
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:17 schreef Rubey het volgende:
Happy, L. ging ook kokhalzen van de Zantac. Als het niet snel beter wordt gewoon om Nexium vragen hoor, dat is hier in het ziekenhuis de standaard. Als ik met het kommetje en lepeltje aan kom wordt ze helemaal enthousiast, ze vindt het gewoon lekker, net als Niels van Twikly volgens mij.
Dan hebben we een andere ervaring, haha. Nee, ze zullen je inderdaad niet wegsturen als er echt iets aan de hand is, maar als er vrijdag pas om 3 uurplek is, dan kan je niets meer, zeg maar. Even bloedprikken wordt dan al lastig. En op een of andere manier zijn de vrijdag altijd voller dan andere dagen. Maargoed, mijn ervaring dusquote:Op woensdag 21 april 2010 12:00 schreef Pvoesss het volgende:
Dat valt vaak wel mee hoor pyttpytt als het nodig is kunnen ze je op alle dagen helpen.
En dit doen ze ook is mijn ervaring.
Ik zou ook eerder gaan maar dan niet om de reden van artsen of onderzoek.
Ik herken het probleem ook! Zelfs toen ik er minder jbpm in deed bleef het. Ik dacht eigenlijk aan de jbpm lag, want het is nu ook een andere verpakking. Ben dus overgestapt naar I-II-III speen van Difrax. En ik gebruik echt maar 2,5 schep op 150 ml....quote:Op woensdag 21 april 2010 07:12 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Van dat spiraaltje was ik ook al verbaasd over. Ik ken verschillende mensen die gecureteerd zijn en die hebben geen van allen een spiraaltje
Hier even gemiep met de fles... avent flesvoedingsbaby's met jbpm, welke speen gebruiken jullieWant hier wil het -ineens- niet meer door de speen (2)
Ik heb zelf ff geprobeerd en kreeg het er ook niet uit. Even uitgekookt en dat hielp precies 1 voeding
Ik ben niet meer of minder jbpm gaan gebruiken? Ik heb nu even zo'n 1-2-3 speen en dat gaat prima, maar wel érg snel, dus ook meer spugen.... iemand tips?
Tssss, wonderbaarlijke nacht gehad! We hebben Lucas vannacht een paar keer moeten troosten, maar hij is wel in zijn eigen bed blijven liggen. We willen ook af van de gewoonte dat hij elke nacht bij ons in bed eindigt. Gelukkig ging dat goed en moesten we hem om 8 uurquote:Op woensdag 21 april 2010 07:50 schreef Lijnloos het volgende:
DJR, fijn dat de nieuwe voeding Lucas wat kan helpen. Envoor de prikjes-perikelen die je niet hebt gehad schijnbaar... hoe ging het vannacht, nog goed geslapen?
Mart slaapt toch al best goed door? Waarom zou je er dan nog iets aan toevoegen?quote:Op woensdag 21 april 2010 07:16 schreef ymme het volgende:
Vanaf welke leeftijd mag je jbpm gaan gebruiken?
Heb wel eens gelezen, dat dit voor de nacht nog wel eens wilt hebben (Mart slaapt met hongerige voeding tot 06:00 uur ongeveer, gewone voeding 04:00). Maar kreeg de tip van een vriendin dat jbpm ook goed is voor de nacht. Maar mart is nog maar 7 weken, en weet dus niet of dit al mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |