Ik weet dat helemaal niet en dat staat ook nergens, maar dan nog had ik het niet gedaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:23 schreef BroodjeBamihap het volgende:
[..]
Als je principes zou hebben moet je er niet gaan eten, je weet dat het self-service is. Volk zoals jij
Kijk je kan normaal een discussie voeren met goede argumenten, en niet meteen mensen uit gaan maken voor huilebalk, dan schiet je Nederlandse taal tekort om normaal uit je woorden te komen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
He Ofanders, huilebalk, waarom solliciteer je niet bij de politie.Je zou daar echt een TOPtijd hebben.
Kun je mooi in het midden van de Mac boetes uitdelen.
nu maak je een grapje hoop ikquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:25 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik eet nooit bij de Mc Donalds.![]()
Echt ranzig eten daar.![]()
Ik eet alleen bij Turkse restaurants, veel lekkerder eten!
Turken snijden in hen vingers terwijl ze vlees klaar maken en laten hen bloed lekker liggen op je vlees. Ohja, en ze doen ook schaamhaar in je voedsel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:25 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik eet nooit bij de Mc Donalds.![]()
Echt ranzig eten daar.![]()
Ik eet alleen bij Turkse restaurants, veel lekkerder eten!
Mischien moet je er dan maar niet heen gaan als je te belazerd ben om het op te ruimen, luie zak.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik weet dat helemaal niet en dat staat ook nergens, maar dan nog had ik het niet gedaan.
Je hoeft je er ook niet voor te schamen, maar ga niet zeggen dat je mensen wat wilt leren die het niet opruimen, want dat doen ze toch niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:24 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Bij de mac werken mensen die gewoon opleiding doen en 's avonds na school wat bij verdienen. En trots nee, maar schamen ook niet
Pauper kind!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:30 schreef Jahr00n het volgende:
Ts had geluk dat ik dat ie mij niet tegen kwam want ik had dat spul op de grond gesmeten.
Nou ga je de vloer nog dweilen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:31 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Mischien moet je er dan maar niet heen gaan als je te belazerd ben om het op te ruimen, luie zak.
Dat is met een kleine tquote:
Denk dat je baas daar anders over denkt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:33 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Whaha ik laat jou die vloer likken, gast.
Dat maakt op dat moment niet uitquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Denk dat je baas daar anders over denkt.
Grote praatjes? Tegen die andere lui durfde je niks te doen. Maar ik zorg wel dat je binnenkort op straat ligt, ik ken de manager daar.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:33 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Whaha ik laat jou die vloer likken, gast.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Grote praatjes? Tegen die andere lui durfde je niks te doen. Maar ik zorg wel dat je binnenkort op straat ligt, ik ken de manager daar.
O nee klopt, ben zo laf, ehmm nee niet echt dus. Maar vetel hoe heet mijn baas.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Grote praatjes? Tegen die andere lui durfde je niks te doen. Maar ik zorg wel dat je binnenkort op straat ligt, ik ken de manager daar.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:36 schreef Maikuuul het volgende:
Conclusie van dit topic: Normale mensen ruimen hun troep op en hebben tevens iets meegekregen.
Zogenaamd stoere jongetjes laten het eten staan en zijn al aangebrand als je ze netjes vraagt hun rommel op te ruimen.
Veel zal er niet veranderen, het topic is wel uitgelopen op een obvious trolltopic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |