abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 16 april 2010 @ 10:58:22 #51
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_80376344
De tegenpool van Michielos
F.K.A. SuperwormJim
pi_80376347
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef Ofanders het volgende:

[..]

Die hebben we in Nederland niet, het zou best wel aanslaan denk ik.
Ik vind het maar raar hoor, dat was zo ongeveer het enige dat ik bij de Mc kocht.
Cool story, Hansel.
pi_80376369
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Hoe weet je dat het een verschrikkelijke baan is ? Heb je er wel eens gewerkt ?

Het staat misschien niet zo goed aangeschreven maar als de werksfeer leuk is en het verdiend meer dan het minimum en je hebt geld nodig waarom dan niet ?

Mensen die neerkijken op anderen terwijl ze WERKEN terwijl zij dat zelf NIET doen en alles van hun ouders krijgen ookal zijn ze volwassen . Op dat soort mensen kijk ik neer en niet diegene die achter de kassa staat bij Mcdonalds.
Ik ben blij dat er nog wel mensen met een beetje fatsoenlijke opvoeding op deze topic zitten.
  vrijdag 16 april 2010 @ 10:59:14 #54
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_80376373
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Hoe weet je dat het een verschrikkelijke baan is ? Heb je er wel eens gewerkt ?

Het staat misschien niet zo goed aangeschreven maar als de werksfeer leuk is en het verdiend meer dan het minimum en je hebt geld nodig waarom dan niet ?

Mensen die neerkijken op anderen terwijl ze WERKEN terwijl zij dat zelf NIET doen en alles van hun ouders krijgen ookal zijn ze volwassen . Op dat soort mensen kijk ik neer en niet diegene die achter de kassa staat bij Mcdonalds.
Natuurlijk in dat laatste heb je gelijk, maar zou jij er voor kiezen om bij de mac te werken? Als je die mensen daar ziet werken dan lijkt het vrijwel nooit alsof ze ook maar iets van plezier hebben. En dan al helemaal de 30+ mensen die daar werken, fulltime vaak nog. Sorry hoor, maar als je goed zoekt zijn er heus wel leukere baantjes te vinden op dat soort gebieden. Wat dacht je uberhaupt al van een normaal restaurant, een kroeg, werken voor een uitzendbureau..
It's you my love, you who are the stranger
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:00:12 #55
97111 ukga
Siewosie baas
pi_80376408
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:55 schreef Ofanders het volgende:

[..]

Met dat in mekaar slaan wens ik ze veel succes, zal niet zo bijdehand doen als ik weet dat ik in mekaar geslagen word.
alsnog weet je dat je het niet gaan winnen van een paar tokkies
(winnen in de zin van; ze besluiten toch hun troep op te ruimen)
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:01:32 #56
97111 ukga
Siewosie baas
pi_80376455
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:59 schreef Inverted_World het volgende:

[..]
Als je die mensen daar ziet werken dan lijkt het vrijwel nooit alsof ze ook maar iets van plezier hebben.
weet jij veel wat ze uitspoken achter in de keuken terwijl ze jouw big tasty klaar maken
pi_80376462
Het is maar goed dat Michelos er niet bij was. Want hij had je effe kunnen helpen met zijn Krav Maga technieken
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:01:58 #58
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_80376471
quote:

[..]

Natuurlijk in dat laatste heb je gelijk, maar zou jij er voor kiezen om bij de mac te werken? Als je die mensen daar ziet werken dan lijkt het vrijwel nooit alsof ze ook maar iets van plezier hebben. En dan al helemaal de 30+ mensen die daar werken, fulltime vaak nog. Sorry hoor, maar als je goed zoekt zijn er heus wel leukere baantjes te vinden op dat soort gebieden. Wat dacht je uberhaupt al van een normaal restaurant, een kroeg, werken voor een uitzendbureau..
Ik zou er persoonlijk niet gaan werken nee, maar ik zit dan ook niet in geldnood. Als TS zich daar fijn bij voelt waarom zou je hem moeten bashen ? Als iemand het niet leuk vind op het werk moet hij of weggaan of met tegenzin blijven.

Ik denk dat TS het niet erg vind om daar te werken anders had hij wel iets anders gekozen, misschien is het maar tijdelijk het maakt niks uit.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_80376479
quote:

[..]

We hebben zeker wel plezier in ons werk, alleen als het etentijd is (rush) dan moet je inderdaad wat harder werken. We maken ongeveer 1300 bestellingen per dag dus het is wel hard werken. Maar zoals crew uitjes (tijdje terug disney), crew feesten. En natuurlijk de extra's die je krijgt zoals voetbal kaartjes of kaartjes voor de film of zulke dingen. Ik werk er bijna 2 jaar met plezier.
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:04:49 #60
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_80376583
Bah, van dit topic krijg ik zin in een mcChicken
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:05:11 #61
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_80376595
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:01 schreef ukga het volgende:

[..]

weet jij veel wat ze uitspoken achter in de keuken terwijl ze jouw big tasty klaar maken
Die gedachte is wel vaker bij me opgekomen, ja . Hehe, was afgelopen week bij de burgerking in rotterdam bij Motel Mozaique op het vredeburgplein/iets in die trand? However, daar was het ook echt dat alle medewerkers maar wat mompelen e.d. terwijl je iets besteld. Ik zei maar gewoon de hele tijd "ja is goed" Maar die mensen zouden ook een keer kunnen kijken naar iets anders, iets waar je ook nog iets mee op doet.
pi_80376604
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:01 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ik zou er persoonlijk niet gaan werken nee, maar ik zit dan ook niet in geldnood. Als TS zich daar fijn bij voelt waarom zou je hem moeten bashen ? Als iemand het niet leuk vind op het werk moet hij of weggaan of met tegenzin blijven.

Ik denk dat TS het niet erg vind om daar te werken anders had hij wel iets anders gekozen, misschien is het maar tijdelijk het maakt niks uit.
Ik doe het zeker niet voor het geld, het is natuurlijk mooi meegenomen, maar je leert hard werken voor weinig geld en je leert verantwoordelijkheid krijgen. Het is een goede leerschool voor later.
pi_80376650
En jij verwacht iets anders van volk dat eet bij mcdonalds? Kom op zeg. Ik herken het inderdaad, heb het verscheidene keren meegemaakt (nee, ik eet niet bij de mac maar na een wedstrijd willen anderen dat vaak wel waardoor ik er toch beland en rustig de tijd heb om om me heen te kijken en dat soort volk te aanschouwen. Het zijn ook altijd dezelfde types, kerel met oorbelletjes ( ), een vadsig wijf met een uitgegroeid permanent en een paar van die krijsende kinderen die al helemaal de goede manieren van hun ouders hebben overgenomen. Echt een plezier om naar te kijken )

Wel keurig dat je gewoon vriendelijk en beleefd gebleven bent, het is maar al te makkelijk om ze op hun eigen niveau te benaderen.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_80376716
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Daar betaal ik toch voor? Ik laat mn zooi altijd staan daar
Cool man.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:08:44 #65
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_80376723
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:01 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Klopt ook wel. En TS bashen, het was meer in het algemeen. maargoed. Ik zou er sowieso geen 2 JAAR werken, na een half jaar weetje al wel hoe het werkt, en een leuke sfeer is denk ik als je in een kroeg werkt bijvoorbeeld nog veel leuker.

Daarbij zou ik het niet voor de uitjes doen e.d Maar boeiend.
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:11:26 #66
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_80376804
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:05 schreef Ofanders het volgende:

[..]

Ik doe het zeker niet voor het geld, het is natuurlijk mooi meegenomen, maar je leert hard werken voor weinig geld en je leert verantwoordelijkheid krijgen. Het is een goede leerschool voor later.
De Mac een goede leerschool noemen voor later? Hoe oud ben je trouwens want ga eens voor een uitzendbureau werken alle variėrende baantjes die je daar kunt krijgen waarbij hard werken ook echt wel moet, dat is een goede leerschool voor later, hou dat vol tot je in de branche kan werken waar je dat wilt doen en dan heb je tenminste ook nog wat op je CV staan e.d. 2 Jaar lang in de mac werken, een goede leerschool voor later noemen, sorry hoor

Oh en verder OT: Het is en blijft natuurlijk wel een trieste actie van die gasten, maar daar moet je boven staan, en goed dat je dat gedaan hebt.
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:32:13 #67
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_80377544
Ik vraag me eigenlijk sowieso af waarom mensen hun rotzooi niet opruimen, het plateau is groot genoeg om al je dingen kwijt te kunnen, wanneer je weg gaat til je dit op en gooit het in de prullenbak, zo moeilijk ist niet.

Mensen die hun rotzooi laten staan gaan echter wel klagen wanneer het smerig is in de mac of er geen plaats op tafel is omdat de klanten voor hun de plateau's hebben laten staan. Ook nog denken dat het stoer is om een bakje met frieten en het doosje van de hamburger te laten staan, hoe komen ze erop

TS haalt schijnbaar zoveel satisfactie uit zijn werk dat dit voor hem voldoende is om gelukkig te zijn, waarom zou hij dan veranderen van werk ? Ik denk dat er veel managers zijn die zeer ongelukkig zijn met een dikbetaalde functie ...
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_80378150
quote:
Ik heb een beetje op die topic's zitten lezen en ik denk dat er genoeg wel opgevoede mensen zijn die het braaf afruimen. Niet van die stoere mensen
pi_80378314
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:47 schreef ukga het volgende:
ik bestel altijd zo mijn eten bijj de maccy;

Faka Noh! alles kaki? soooo, heb ju eten? ik heb kaaahnker honger papi chu!!!
paas me een bigtasty en veel kip, broerrrr
no spang, no ste!

Ik doe dit, want anders snappen die negers de bestelling niet, je moet je altijd een beetje aanpassen in de maccy
Ik weet niet uit wel gehucht jij komt dat je nog nooit negers heb horen praten maar zo praten ze in ieder geval niet.

En andere bevolkingsgroepen ook niet.

Ah ik zie het al, zeker nog nooit buiten Amsterdam Zuid geweest.
  Forum Admin vrijdag 16 april 2010 @ 11:54:04 #71
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_80378489
TS als ik in een van jullie restaurants eet, ruim ik altijd netjes mijn tafeltje leeg.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:55:23 #72
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_80378547
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:54 schreef Pharkus het volgende:
TS als ik in een van jullie restaurants fastfoodketens eet, ruim ik altijd netjes mijn tafeltje leeg.
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:58:16 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80378677
Hoewel ik het zelf ook asociaal vind om je tafel zo vol afval achter te laten, ben je als gast toch niet verplicht je zooi op te ruimen?
Het wordt je vriendelijk verzocht en daar houdt het toch bij op?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_80378685
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:54 schreef Pharkus het volgende:
TS als ik in een van jullie restaurants eet, ruim ik altijd netjes mijn tafeltje leeg.
Je wordt gewaardeerd.
pi_80378773
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
Hoewel ik het zelf ook asociaal vind om je tafel zo vol afval achter te laten, ben je als gast toch niet verplicht je zooi op te ruimen?
Het wordt je vriendelijk verzocht en daar houdt het toch bij op?
Verplichten kunnen we het je niet, maar het heeft een tijdje geleden met een actie op die blaadjes voor op je tray gestaan dat je je afval binnen en buiten moet opruimen. En een beetje persoon met opvoeding daar hoef je het niet aan te vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')