Het is ook geen gewone roet die in de lucht zit, dit is bankroet.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:14 schreef ArTiC het volgende:
stomme ijslanders...eerst geld jatten en nu het luchtverkeer saboteren
Gooi jij dan ff een emmertje water in die vulkaan om 'm af te koelen...quote:
Ja, en? Je bent niet bepaald de enige gedupeerde.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:53 schreef amaranta het volgende:
Zoals ik al zei, ik verwachtte dus 6 familie-leden uit Spanje. Nu niet meer dus.
is niet leuk, maar nu heb je een lekker rustig weekend!quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:53 schreef amaranta het volgende:
Zoals ik al zei, ik verwachtte dus 6 familie-leden uit Spanje. Nu niet meer dus.
Ja, dus?quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, en? Je bent niet bepaald de enige gedupeerde.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, dus?
Moet ik me nu het leed van de rest ook aantrekken? Heb genoeg aan dat van mezelf.
Maar sorry hoor, ik zal niet meer klagen.
grmbl kutochtendhumeur
Maar dit wist je gisteren toch al Ama... ze komen gewoon gezellig een andere keer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, dus?
Moet ik me nu het leed van de rest ook aantrekken? Heb genoeg aan dat van mezelf.
Maar sorry hoor, ik zal niet meer klagen.
grmbl kutochtendhumeur
Ja, dit wist ik gisteren al. En zij ook. Ik had ze daar immers over gebeld en de vlucht was gisteren al gecancelled ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar dit wist je gisteren toch al Ama... ze komen gewoon gezellig een andere keer.![]()
Het is helaas niet anders.
tuurlijk mag je komen balen maar je hebt alleen jezelf er mee.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, dit wist ik gisteren al. En zij ook. Ik had ze daar immers over gebeld en de vlucht was gisteren al gecancelled ja.
Maar schijnbaar mag ik hier niet komen balen.
Dus ik ga wel weer elders heen.
Baal maar lekker hier hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, dit wist ik gisteren al. En zij ook. Ik had ze daar immers over gebeld en de vlucht was gisteren al gecancelled ja.
Maar schijnbaar mag ik hier niet komen balen.
Dus ik ga wel weer elders heen.
Dat zou ook kloppenquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeur maar lekker hier hoorLaat de rest maar balen
Gewoon met een roeiboot naar IJsland gaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:31 schreef Inu het volgende:
Een vriendin zou vanuit Glasgow naar Ibiza vliegen vandaag, maar dat gaat ook niet door.
Al zou ik nu wel graag in IJsland een rondje willen rijden
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is ook geen gewone roet die in de lucht zit, dit is bankroet.
en vanuit Glasgow gewoon met de auto naar Ibizaquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gewoon met een roeiboot naar IJsland gaan.
Thanks voor het lachen om mijn grap, doet me goed.quote:
Val ik meteen af en dan noemt Artic me geen vetklep meerquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gewoon met een roeiboot naar IJsland gaan.
2 problemen opgelost.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Val ik meteen af en dan noemt Artic me geen vetklep meer
Ik denk wel dat je er enorme bovenarmen van krijgt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Val ik meteen af en dan noemt Artic me geen vetklep meer
Oh ja... dat klopt ook niet he... Nou, dan ga ik ook gewoon leren roeien met mn benenquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je er enorme bovenarmen van krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |