Volgens mij kwam hij niet langs in het minderhedenopsomtopic van een tijdje terug.quote:
Of hij is op dit moment op zoek naar een negerin om ook ten minste één keer goeie seks te hebben.quote:
Erger nog: ze had thuis een bakje voorbereid met muesli en yoghurt. Dat is op zoveel manieren walgelijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Uit zo'n groot en lillijk gezinspak van 475 gram?
B. volgt wel alles wat ik hier schrijf. *down*quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:19 schreef Frollo het volgende:
Nee, alsjeblieft zeg.
Ik weet wel wat ze gegeten heeft en wanneer ze naar de wc gaat.
FOT hangt van relletjes aan elkaar. Wat is er nu weer loos?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:57 schreef picodealion het volgende:
Ik voorspel een klein relletje in FOT. Ik kan het fout hebben, maar ik hoop van niet.
Verdomme. D'r had natuurlijk ten minste moeten staan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik zag een klein negertje met een blanke moeder. Dan denk ik: zij heeft tenminste één keer goeie seks gehad.
Is dat slecht om te denken?
De mijne ook. Wil ik eenmaal thuis aangekomen vertellen hoe mijn dag was, heeft ze de hoogtepunten al meegekregen uit dit topic.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
B. volgt wel alles wat ik hier schrijf. *down*
Daarom dacht ik al dat je stiekem beklag deed over je eigen seksleven.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verdomme. D'r had natuurlijk ten minste moeten staan.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Och, wat is slecht. Het zegt wellicht wat over jouw voorkeuren seksleven, that's all.
Ik denk dan: die negervader heeft haar vast geditcht voor een andere mokkeltje. Is dat slecht van me?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik zag een klein negertje met een blanke moeder. Dan denk ik: zij heeft tenminste één keer goeie seks gehad.
Is dat slecht om te denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |