Je hebt nog tijd genoeg om de route te verkennen. Flink trainen!!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:03 schreef Oksel het volgende:
En er moet ff iemand met GPS rijden ofzo, ken de omgeving niet goed genoeg om een mooie tocht uit te zetten.
Open er een topic in KLB overquote:Op vrijdag 16 april 2010 02:18 schreef MaskOfSanity het volgende:
Wat ongekend kansloos. Uberhaupt fietsen.
Zo interessant zijn die paar provincialen, die met een kaart op het stuur en verbrande neuzen, de landweggetjes terroriseren nou ook weer niet.quote:
Ik vond hem niet echt moeilijk, had hem zwaarder verwacht, heb de hele beklimming op de buitenplaat gedaan. staan en stoempen en een aanloopje hebben.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:45 schreef No-P het volgende:
Profiel van één kant van de Holterberg.
[ afbeelding ]
Je bent wat scherper dan ik. Ik zit godverdomme partij uitgeput op de bank. Heb iets verkeerd gedaan, weet alleen nog niet wat. Heb wel heul weinig gedronken, maar dat haal ik nu al wel in zegmaar.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
26 juni Superher0 en ik
alle dagen Askbrad, hetsjokleek en Pritt
Ik heb in Feedback gevraagd of een mod 26 juni in de titel kan zetten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:36 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je bent wat scherper dan ik. Ik zit godverdomme partij uitgeput op de bank. Heb iets verkeerd gedaan, weet alleen nog niet wat. Heb wel heul weinig gedronken, maar dat haal ik nu al wel in zegmaar.
Maareh, 6 personen 26 Juni..?! Cool. Dan moeten we het gewoon 26 juni doen.
Nog meer mensen een meningen over optie A) of B) ? Weet niet hoever mensen moeten rijden.
Doe zelf maarquote:Op woensdag 21 april 2010 21:06 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ik zie trouwens dat ik die maandag een project op school moet inleveren. Dus ik verwacht dat ik dat weekend druk met dat project ben en dat het fietsen er niet in zit. Schrap mij maar van de lijst.
Mooie fietsomgeving! Half uurtje met de auto, uurtje op de fiets.quote:Op zondag 25 april 2010 02:28 schreef Zelva het volgende:
Hmmm, het wordt waarschijnlijk gevierd in Hardenberg en dat ligt natuurlijk op een gigantische afstand van Wierden, hmmm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |