ga op je bierkrat zitten in de voortuin ( geweldige opmerking van sinadO )quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:28 schreef paardehaar het volgende:
gerda hoekman
mijn broer heeft epelepsie 20 medicijnen op een dag en als je dat niet gelooft heb je pech
maar jij bent zo zielig omop mijn dochters hyves te gaan zeggen ik ben marcel en heb nu een aanval heeft hij pijn in zijn bedje ik hoop een ding dat jij het ook krijgt want je weet niet waar jij het over hebt en ik snap ook niet dat ik eigenlijk tegen je praat want je bent nog geen hoop stront waard
Herhaal het niet, dan verliest het zijn magie.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:28 schreef henrydg het volgende:
[..]
ga op je bierkrat zitten in de voortuin ( geweldige opmerking van sinadO )
Weet jij überhaupt wat leestekens en hoofdletters zijn?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:28 schreef paardehaar het volgende:
gerda hoekman
mijn broer heeft epelepsie 20 medicijnen op een dag en als je dat niet gelooft heb je pech
maar jij bent zo zielig omop mijn dochters hyves te gaan zeggen ik ben marcel en heb nu een aanval heeft hij pijn in zijn bedje ik hoop een ding dat jij het ook krijgt want je weet niet waar jij het over hebt en ik snap ook niet dat ik eigenlijk tegen je praat want je bent nog geen hoop stront waard
Ok, door deze post ga ik heel erg twijfelen. Dit riekt naar aandachtzoekerij, een typische trollenactie.quote:
wij zeggen wat penisbaard ons opdraacht. hij is onze leider. hij is alles.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:48 schreef paardehaar het volgende:
hebben jullie dan niks nuttigs te zeggen of lopen jullie alleen maar mee, jullie hebben toch ookeen eigen mening
Het valt niet mee inhoudelijk te reageren op typekanker.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:48 schreef paardehaar het volgende:
hebben jullie dan niks nuttigs te zeggen of lopen jullie alleen maar mee, jullie hebben toch ookeen eigen mening
hoi marcle allen geodquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
halo ik ben weer wakrker
halon goed geslapen ik wel lekker spiritueel dromen over wolven en indianen de indianen stonden tenminsten nog echt digt bij de natuurquote:
hey hey wat leukn nee ik had ovger de socielen werkplaats gedroomd was niet zonne leuke droom maar wolven zijn wel leuk ik heb dara ook een shirt van echt mooi gekregen van mijn moeder hahaquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
halon goed geslapen ik wel lekker spiritueel dromen over wolven en indianen de indianen stonden tenminsten nog echt digt bij de natuur
Het wordt steeds mooier!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:52 schreef paardehaar het volgende:
komt ook niks nuttigs uitjullie mond alleen maar narigheid laat maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
Nee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:56 schreef henrydg het volgende:
Jongens, Paardehaar is gewoon een kloon van penisbaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |