Wat de neuk raaskal jij.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef paardehaar het volgende:
niet alleen heeft ze hier alle accounts ookop hyves jullie hebben toch zelf ook ogen
Nee jij.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:08 schreef paardehaar het volgende:
ooo penisbaard gerda hoekman kan je nu inneens niet meer bij de fotos komen van mijn dochter je had ze toch van de kermis uit die meid haar afbeeldingen je bent zelf een pedo om een kind der pc te hacken en dan net doen of je een kind bent tuurlijk een kind zit s nachts op hyves om idereen uit tenodigen denk toch na
Het was Penisbaard niet, Vaginasnor zit er achter.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:08 schreef paardehaar het volgende:
ooo penisbaard gerda hoekman kan je nu inneens niet meer bij de fotos komen van mijn dochter je had ze toch van de kermis uit die meid haar afbeeldingen je bent zelf een pedo om een kind der pc te hacken en dan net doen of je een kind bent tuurlijk een kind zit s nachts op hyves om idereen uit tenodigen denk toch na
Jezus, kut! Leer godverdomme eens Nederlands! Gebruik leestekens! Hoofdletters! Godverdomme! Kankerhoer!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:08 schreef paardehaar het volgende:
Dat account heb ik ooit geregistreerd maar niet geactiveerd volgens mijquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:10 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
Het was Penisbaard niet, Vaginasnor zit er achter.
Zat jij even vol hilariteit danquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:11 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dat account heb ik ooit geregistreerd maar niet geactiveerd volgens mij
Wat blaat dit schaap?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:13 schreef paardehaar het volgende:
politie onderzoekging goed ben gisteren geweest schalkwijk als je me niet gelooft ff bellen heb een goed gesprek gehad met dannielle en marijke zoek maar op , maar ik snap niet dat jullie in die onzin van penisbaard gerda de vries geloven hebben jullie geen eigenwaarde?????
Lekker gek.quote:
Was je nog op Gerda haar werk geweest?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:13 schreef paardehaar het volgende:
politie onderzoekging goed ben gisteren geweest schalkwijk als je me niet gelooft ff bellen heb een goed gesprek gehad met dannielle en marijke zoek maar op , maar ik snap niet dat jullie in die onzin van penisbaard gerda de vries geloven hebben jullie geen eigenwaarde?????
halo nou dit verhaal krijgt nou een paardestaartje zie ik haha snap je hem paardestaartje whahaha nou greotjesquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:13 schreef paardehaar het volgende:
Sorry, ik kan je echt niet serieus nemen. Ik heb het gevolgd maar je schrijft zo ongelooflijk slecht en onleesbaar 'Nederlands' dat ik je intelligentie zeer, zeer laag inschat. Je hebt denk ik net, met pijn en moeite, de basisschool afgerond. Daardoor ben je nogal makkelijk te beïnvloeden en geloof je alles wat Marcel zegt.quote:
Achterlijk wijf.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:19 schreef paardehaar het volgende:
nee dat doe ik niet maar iemand anders bezoekt haar op haar werk gewoon hoor niks ergs
en alsje een nep account aan maak kijk dan goed hoe je mijn naamspelt paardehaar
en niet paardenhaar
weet niet waar jullie mee bezig zijn zo ziek
enne heeft iemand van jullie het tel van mijn ouders ben het kwijt ze hebben een nieuw tel nummer
Jezus!! Zo dom zijn er toch echt maar weinig hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:21 schreef paardehaar het volgende:
nee gerda ik schrijf niet slecht jij en op een moment weet je niet meer wie je bent en ja dan loopje tegen de mand aan of snap je dat ook weer niet
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef sinadO het volgende:
Ga toch op je bierkratje in je voortuintje zitten, waar je thuishoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |