Daar kan je nog wel eens gelijk in hebbenquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:11 schreef henrydg het volgende:
overigens weet ik wel zeker dat dit niet de echte Natascha Paardehaar is. Simpelweg omdat er ook een ondertitel is ingevoerd, dat doe je niet als je hier even komt zeiken over andere mensen. Ook de manier waarop het er staat. Slechte troll.
foto's met kinderen etc, en meer dan 100 vrienden.. allemaal uit dezelfde regio. (Daar twijfel ik dus minder aan).quote:Op zondag 25 april 2010 20:45 schreef snakelady het volgende:
grote kans dat die hyves zelfs nep is.
Nederlands, spreek je het?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:52 schreef paardehaar het volgende:
dus nu doen jullie hetzelfde als met marcel met mij nep nep want paarde haar schrijf je niet met een n bv paardenhaar foutje en ik ben wel echt
en het is toch heel laag bij de grond om een kind van 10 haar pc te hacken
waar zijn jullie toch allemaal mee bezig echt zielig
Nee jij.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:52 schreef paardehaar het volgende:
dus nu doen jullie hetzelfde als met marcel met mij nep nep want paarde haar schrijf je niet met een n bv paardenhaar foutje en ik ben wel echt
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:52 schreef paardehaar het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:59 schreef paardehaar het volgende:
o gerda hoekman hier ben je dus dacht al waar ben je gebleven op hyves op mijn dochters hyves
Ja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:01 schreef sinadO het volgende:
Hoe zat het ook alweer? Een pedofiel wordt ontmaskerd; een Fok!ker heeft uitgebreid contact met een of ander labiel, lelijk wijf dat klaarblijkelijk zeer weinig onderwijs genoten heeft en dat de viezerik bij hoog en bij laag blijft verdedigen; iemand maakt hier een kloontje aan om te rellen.
Toch?
Dit is haar echt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:01 schreef sinadO het volgende:
Hoe zat het ook alweer? Een pedofiel wordt ontmaskerd; een Fok!ker heeft uitgebreid contact met een of ander labiel, lelijk wijf dat klaarblijkelijk zeer weinig onderwijs genoten heeft en dat de viezerik bij hoog en bij laag blijft verdedigen; iemand maakt hier een kloontje aan om te rellen.
Toch?
STEMT PVV!!1quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:02 schreef paardehaar het volgende:
is iedereeen nou blind heb vandaag een prive bericht geschreven naar gerda hoekman dat ik mijn hyves wegdoe en wat zegt marcel neppppppppppp doe je je hyves weg
komop open jullie je ogen
Heeft ze echt genoeg hersencellen vrij weten te maken om zich hier te registreren denk je? Iemand die zo verschrikkelijk achterlijk is kan dat toch helemaal niet joh.quote:
Ze heeft het via haar Hyves bevestigd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:03 schreef sinadO het volgende:
[..]
Heeft ze echt genoeg hersencellen vrij weten te maken om zich hier te registreren denk je? Iemand die zo verschrikkelijk achterlijk is kan dat toch helemaal niet joh.
Laat Danny d'r dan heel gauw bannen of zo. Dat soort laag, laag volk moeten we hier toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:03 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ze heeft het via haar Hyves bevestigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |