Sorry.quote:
Eten heb ik al gedaan. Groot bord en nog steeds honger.quote:
hmmm, nu heb ik dus zin in citroenijsquote:Op donderdag 15 april 2010 19:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik had een bolletje citroenijs en een bolletje after eight ijsJummie!
En dat ruime... hart zie je dus niet he, onder al dat zwart!quote:
Muizel! Muizel! Muizel! Wanneer gaan we meeten?quote:
You tease.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik had een bolletje citroenijs en een bolletje after eight ijsJummie!
Binnenkort hoop ikquote:Op donderdag 15 april 2010 19:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Muizel! Muizel! Muizel! Wanneer gaan we meeten?
Nou ja zeg, jij blijft bezig.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Binnenkort hoop ikik moet eerst geopereerd (niet aan de hersenen dit keer)
Mijn gezichtquote:Op donderdag 15 april 2010 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, jij blijft bezig.![]()
![]()
Welk onderdeel is dit keer aan de beurt? (als je het hier wil zeggen)
Af helpen?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn gezichtze gaan me van mijn verlamming af helpen (een zgn jump-operatie)
Yessss, dan maken ze je gezichtszenuw vast aan je tongzenuw!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Af helpen?
Echt als in af helpen?
*gaat googlen op jump-operatie
Cool!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn gezichtze gaan me van mijn verlamming af helpen (een zgn jump-operatie)
Dat moet je hier niet zeggen!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yessss, dan maken ze je gezichtszenuw vast aan je tongzenuw!
Whut whut whut?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je al een datum voor het blije event? En is het een zware ingreep?quote:
Dat zou gaaf zijn!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is ook raarquote:Op donderdag 15 april 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut whut whut?
Dat klinkt apart!
Of is dat bij iedereen zo?![]()
Krijg je zulke dingen zeker.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
Ik kan er maar weinig over vinden. Maar ik Google vast niet goed![]()
En eten met je ogen en zo he?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is ook raarmaar het is nu de normale procedure idd. Dan moet ik mijn tong bewegen om mijn gezicht te bewegen
Ik ben een fembotquote:Op donderdag 15 april 2010 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En eten met je ogen en zo he?![]()
Jij bent echt bionisch.
Maar wat gebeurt er dan als je aan het bekken bent?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is ook raarmaar het is nu de normale procedure idd. Dan moet ik mijn tong bewegen om mijn gezicht te bewegen
Leesbaar!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:55 schreef Muis006 het volgende:
http://emedicine.medscape.com/article/846448-overview
Deze!
Ja?quote:
Hahaquote:Op donderdag 15 april 2010 19:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar wat gebeurt er dan als je aan het bekken bent?
of of of... of....
Daar heb je het al.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar wat gebeurt er dan als je aan het bekken bent?
of of of... of....
Ik zou gewoon niet naar mime therapie gaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahadat leer je met mime-therapie allemaal beheersen.
Profiteurquote:Op donderdag 15 april 2010 20:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zou gewoon niet naar mimi therapie gaan.
Was te verwachten, natuurlijk! Wat een gedoe zegquote:Op donderdag 15 april 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
Goffer, ik wilde net een grap gaan maken over 'wat zal je vriendje blij zijn', maar Dirkh was me al voor
Heer G belde net, ferries zitten ook allemaal al vol morgen
Ik betrok vriend er niet bij, ik denk altijd eerst aan mezelf.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
Goffer, ik wilde net een grap gaan maken over 'wat zal je vriendje blij zijn', maar Dirkh was me al voor
quote:
Mensenkennis!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik betrok vriend er niet bij, ik denk altijd eerst aan mezelf.
Arme heer G. Kan hij die boot waar hij opzit niet naar deze kant sturen?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
Wihihihi!quote:
En intussen ben je vergeten dat je voor ijs ging kijken?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Ik was twee katten 'kwijt'. Yoko ligt bovenop bed. En Satsu ligt onder het dekbed, precies in het midden van het bed. Het was dat ik een bultje zag, anders was hij nu nog steeds kwijt geweest. Mijn dekentjeskruipert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*gniffel*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nope! De pot staat hier voor me, eerst wat ontdooien voor optimaal smaakgenot.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En intussen ben je vergeten dat je voor ijs ging kijken?
T-Pain is not amusedquote:Op donderdag 15 april 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
Nee hij zit nu niet op een boot hoor, in Schotland zit ie altijd gewoon aan land, wel aan zee, waar dan de boot ligt.
Alleen als ie naar Zweden gaat zit en slaapt ie wel op een boot
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja..Leedvermaak is het beste, stiekem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*gniffel*
Scooter?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:13 schreef Dirkh het volgende:
Ik stap ff op de scooter, ff foto's maken
En nog beter als je het met iemand anders kunt delen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Leedvermaak is het beste, stiekem.
Vuile bedriegerige vulkaan!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
Geen rood te bekennen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/1ftd64 fotoquote:Op donderdag 15 april 2010 20:13 schreef Dirkh het volgende:
Ik stap ff op de scooter, ff foto's maken
Ik zie het welquote:Op donderdag 15 april 2010 @ 20:20 schreef Greys het volgende:
Geen rood te bekennen
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook al niet dramatisch rood.quote:
quote:
Da's wel een leukerd.quote:
Ik kijk naar Music and lyrics. Feel good movie met Hugh Grant.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
Jullie gaan de burenbonje weer kijken zeker?
Ik ga B&J eten![]()
Bonjourrrrrrrr Ll!
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:39 schreef Muis006 het volgende:
Pop! Goes my heeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaart
Omdat James de 7 al had.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom heet je eigenlijk muis 006, Jenny?
Ohjaaaaaaaaaaaa!!! Ik ga ook kijken!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk naar Music and lyrics. Feel good movie met Hugh Grant.![]()
En ga B&J eten.(met lepel maar die smiley mis ik
)
Ll![]()
Rooie vgloedquote:Op donderdag 15 april 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
Nu issie op zijn 'roodst'.
[ afbeelding ]
Ik WIST het!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohjaaaaaaaaaaaa!!! Ik ga ook kijken!
QFT. Vooral die zus hequote:Op donderdag 15 april 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem al gezien, maar ik vind hem wel leuk!
Huh?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:47 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga tv kijken... En ik ben aan het oppassen, dus ik kan mn laptop niet meenemen...
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind er geen flikker aan maar juich wel mee
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk naar Music and lyrics. Feel good movie met Hugh Grant.![]()
En ga B&J eten.(met lepel maar die smiley mis ik
)
Ll![]()
ik ook!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohjaaaaaaaaaaaa!!! Ik ga ook kijken!
Ze hebben hier geen draadloos internetquote:
Ik deed al een maand niks meer, en nu ook niet echt. Dus was wel zo handig om gewoon op zwart te gaan. Als er een vraag over de weblog kwam, dan is het raar als ik daar niet op antwoordde terwijl ik wel de tag had.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:18 schreef MissBliss het volgende:
Sorry Dirkh... Maar WAAROM ben je zou zwart? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja..Hmm het is nationale steekjes opmerkdag hier ook zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*gniffel*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!quote:
Welkom in 2010quote:Op donderdag 15 april 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze hebben hier geen draadloos internet
Wat n gaaf ding Dirkh!quote:
Of ze hebben het wel, maar dan weten ze de sleutel niet ofzo...quote:
I iz virgin.quote:
Is een snor, dus lekker zonder helm een beetje rond rijden is zo nu en dan best wel lekker. Nu alleen nog wel koud. Watje!quote:
Vind hem wel wat italiaans aandoenquote:Op donderdag 15 april 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is een snor, dus lekker zonder helm een beetje rond rijden is zo nu en dan best wel lekker. Nu alleen nog wel koud. Watje!
eh die heb ik al een tijdje, dus ik ga er van uit dat ie ook betaald en dus gekocht is.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
Neeeeeee je hebt niet die scooter gekocht toch Dirkh?
Aha, jammer hoor, maar wel logisch dan iddquote:Op donderdag 15 april 2010 @ 20:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik deed al een maand niks meer, en nu ook niet echt. Dus was wel zo handig om gewoon op zwart te gaan. Als er een vraag over de weblog kwam, dan is het raar als ik daar niet op antwoordde terwijl ik wel de tag had.
Als je hem nou gepikt had was het wel enigszins stoer. Nu is het gewoon midlife crisis written all over itquote:Op donderdag 15 april 2010 20:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
eh die heb ik al een tijdje, dus ik ga er van uit dat ie ook betaald en dus gekocht is.
oh, nou so be itquote:Op donderdag 15 april 2010 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je hem nou gepikt had was het wel enigszins stoer. Nu is het gewoon midlife crisis written all over it
Hihi emmer water FTWquote:
Zit het nog te lezenquote:
Met een beetje spuug er op lukt het wel denk ik.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We kunnen nog steeds wel neuken toch?
Ml ofzo had toch nog jaarvoorraad glijmiddel?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met een beetje spuug er op lukt het wel denk ik.
Hoe dan ook, we redden ons welquote:Op donderdag 15 april 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ml ofzo had toch nog jaarvoorraad glijmiddel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier hebben buren (drie huizen verder) in de tuin een stookoven. En daar maken ze de gehele zomer gretig gebruik van. Heel handig, ze hebben een hoge schoorsteen zodat ze nooit in de rook zitten. Alleen is het gevolg dat die rook precies langs de huizen af drijft en je dus in de zomer eigenlijk geen raam open kan hebben omdat de rooklucht dan in je slaapkamer zit.quote:
Nee dat was DML toch?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DMLquote:Op donderdag 15 april 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier overigens geen asrode zonsondergang.
En ik had potverdikkie vanochtend ijs op de ruiten van de auto.
Tis a - fuckin'- pril
April doet wat ie wilquote:Op donderdag 15 april 2010 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis a - fuckin'- pril
Ik heb ook een rookoven, maar heb nog geen klachten gehad. Ik hou er wel zo veel mogelijk rekening mee dat de buren er geen of zo weinig mogelijk last van hebben.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier hebben buren (drie huizen verder) in de tuin een stookoven. En daar maken ze de gehele zomer gretig gebruik van. Heel handig, ze hebben een hoge schoorsteen zodat ze nooit in de rook zitten. Alleen is het gevolg dat die rook precies langs de huizen af drijft en je dus in de zomer eigenlijk geen raam open kan hebben omdat de rooklucht dan in je slaapkamer zit.
Eigenlijk had onze straat best in bonje met de buren kunnen zitten, want de buurman zei over het gezin met de stookoven "Ik hoop dat ze affikken met de hele kiet!".
Mijn collega had vanmorgen open schoentjes aan... en een winterjas.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis a - fuckin'- pril
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen ijs hier, dat was alleen aan de verkeerde kant van het land
Dat is hier dus niet het geval. Er zijn al meerdere klachten bij hem geweest, en er is al zo vaak gevraagd of ie het misschien dan niet elke dag van de week wil doen, maar dan kreeg je een grote bek.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb ook een rookoven, maar heb nog geen klachten gehad. Ik hou er wel zo veel mogelijk rekening mee dat de buren er geen of zo weinig mogelijk last van hebben.
Je moet ook niet gooien met B&J.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
![]()
Ik had freaking ijs op mijn raam, mind your words!
Blegh. Asociaal volk.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is hier dus niet het geval. Er zijn al meerdere klachten bij hem geweest, en er is al zo vaak gevraagd of ie het misschien dan niet elke dag van de week wil doen, maar dan kreeg je een grote bek.
Was da dzelfde?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn collega had vanmorgen open schoentjes aan... en een winterjas.
Toen ze van de fiets afstapte kon ze bijna niet meer lopen.![]()
Ergens tussen hoofd en voeten is het zwaar misgegaan die dag.
Nu afgedaan, even kijken hoe het gaat. Wondje ziet er prima uit, dus zolang ze er niet overdreven aan gaat likken/bijten magtie af blijvenquote:
Pfff lekker leuk en dan iedere avondquote:Op donderdag 15 april 2010 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is hier dus niet het geval. Er zijn al meerdere klachten bij hem geweest, en er is al zo vaak gevraagd of ie het misschien dan niet elke dag van de week wil doen, maar dan kreeg je een grote bek.
Dat wist ik.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
![]()
Ik had freaking ijs op mijn raam, mind your words!
Je kan ieg nu zien wat ze doet.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu afgedaan, even kijken hoe het gaat. Wondje ziet er prima uit, dus zolang ze er niet overdreven aan gaat likken/bijten magtie af blijven
Nee, dit is een leuke.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ik niet, woon ik nu aan de goeie kant?
*duimt*quote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu afgedaan, even kijken hoe het gaat. Wondje ziet er prima uit, dus zolang ze er niet overdreven aan gaat likken/bijten magtie af blijven
Ja!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ik niet, woon ik nu aan de goeie kant?
Zomerjas (beeeeetje brrr) en kachel op neutraal.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had de winterjas ook tot boven aan toe dicht en de kachel op vol in de auto.
Oh jawel en als ze dan zelf meelachen is het helemaal gezelliequote:Op donderdag 15 april 2010 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, dit is een leuke.![]()
Maar die kun je evengoed uitlachen. Vind ik. Zeker als ze er zelf ook om lacht.
Prrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik win, als je bij mij bent heb je een vriezer nodig om af te koelen
OOOOOOeeeehhhhhhhquote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik win, als je bij mij bent heb je een vriezer nodig om af te koelen
quote:
Ik besloot met 1/3e dat ik genoeg had. En aangezien heer Naard niet in de kamer was heb ik toen de rest van de bus pringles opgegeten.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben misselijk van het ijs
Oh, straks nog even Over Mijn Lijk kijken op tv!
Wat heeft Naartjie met die pringles?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik besloot met 1/3e dat ik genoeg had. En aangezien heer Naard niet in de kamer was heb ik toen de rest van de bus pringles opgegeten.![]()
*burp*
Hebben ze een fucking royal trein/wagon?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
Met de trein ipv het vliegtuig naar Kopenhagen. Ook de royals ontkomen er niet aan
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op donderdag 15 april 2010 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben ze een fucking royal trein/wagon?
Dat ding zal vast vaak gebruikt worden zeg
Naartjie is chipsmonster.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat heeft Naartjie met die pringles?
Ik ben er net van af gelukkig.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
Reclame op tv over vaginale klachten, jeuk, bla, enge dingen.
"Als u denkt, moet dat nou???"
"Nee, dat moet niet!"
En dan een middeltje dat er tegen helpt.
OMG
Ik meen dat hij in die 10 (?) jaar dat ze hem hebben toch wel minstens 5 keer gebruikt is. En voor de rest staat hij te verstoffen in Utrecht. Hun bus wordt ten minste nog elk jaar van stal gehaald.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben ze een fucking royal trein/wagon?
Dat ding zal vast vaak gebruikt worden zeg
Van je vagina?quote:
Ik vond deze leukerquote:Op donderdag 15 april 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
Met de trein ipv het vliegtuig naar Kopenhagen. Ook de royals ontkomen er niet aan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:22 schreef Goodbye het volgende:
Voor de Ymme fans onder ons
Erg toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij gelooft ze haar eigen leugens ook nog
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
En toen stond er net een bord.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond deze leuker, waar Bea met 't helm ook even naar buiten piept
[ afbeelding ]
Ze moet seksen met Braddie. Wat voor monsters krijg je danquote:Op donderdag 15 april 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Erg toch?
Die hadden we laatst onder het eten en direct daarna "toen ik vanmorgen diarree had".quote:Op donderdag 15 april 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
Reclame op tv over vaginale klachten, jeuk, bla, enge dingen.
"Als u denkt, moet dat nou???"
"Nee, dat moet niet!"
En dan een middeltje dat er tegen helpt.
OMG
Haring met uitjesquote:Op donderdag 15 april 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en de rare luchtjes, de jeuk... etc.
Hahaha, als je dat zo leest zou je het bijna geloven!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Erg toch?
Bij de geboorte is dan al zeker dat ze ooit in een inrichting belanden en alleen zullen werken als TBS'erquote:Op donderdag 15 april 2010 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze moet seksen met Braddie. Wat voor monsters krijg je dan
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 15 april 2010 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die hadden we laatst onder het eten en direct daarna "toen ik vanmorgen diarree had".
Ik kwam niet meer bij toen ik het gezicht van meneer I. zag
Ik vind die uitdrukkingen zo leuk. Maxima kijkt alsof ze het niet helemaal snaptquote:Op donderdag 15 april 2010 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En toen stond er net een bord.
Sjoeffffffffffff
PAF
3 dagen vrij
Ook zo'n briljante reclame.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die hadden we laatst onder het eten en direct daarna "toen ik vanmorgen diarree had".
Ik kwam niet meer bij toen ik het gezicht van meneer I. zag
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind die uitdrukkingen zo leuk. Maxima kijkt alsof ze het niet helemaal snapt, Wim-Lex alsof ie voor het eerst met de modeltrein van zijn vader aan het spelen is en Bea alsof ze gaat vragen "Leden van de Nederlandse Spoorwegen, zijn wij in de gelegenheid om te vertrekken?" Met 'r zuunige mondje.
Fijn voor je.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en de rare luchtjes, de jeuk... etc.
Voor nu red ik het nog met een tampon in m'n hol.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn voor je.![]()
En wanneer ga je voor je anaalplastiek?
Je weet dat je het touwtje eruit moet laten hangen he?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Voor nu red ik het nog met een tampon in m'n hol.
In het begin had ik dat ook, nu knip ik het touwtje gewoon af en kuch een paar keer.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je weet dat je het touwtje eruit moet laten hangen he?
Tsss, newbiequote:Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
Je moet dat touwtje toch om je prostaat binden? Als soort van verankering?
Wacht maar tot je verkouden wordt.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou hij zit er al 3 weken, dus het werkt prima
The tampon diariesquote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
Stiekem afluisteren bij onze tampon-avonturen he
Ik was al bang dat ik moest gaan klikkenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel ondertussen dat filmpje kijken he, jullie kattenmensen!
Ik ben zo blij dat ik net naar de wc ben geweestquote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
Indiana Jones and the Tampon of Doom
Ik heb dat wel ooit gedaan!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Jullie kijken ook nooit mijn filmpjes
Inspiratie opgedaan?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik net naar de wc ben geweest![]()
Harry Potter and the Tampon of Firequote:Op donderdag 15 april 2010 22:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik net naar de wc ben geweest![]()
Harry Potter & the Tampon of Secrets
Auwquote:Op donderdag 15 april 2010 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Harry Potter and the Tampon of Fire
Goed plan...ff wat anders dan tamponsquote:Op donderdag 15 april 2010 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Straks OML even nog een keer aanzetten.
totdat kitteh je 800 euro dure ipad van de tafel mept, en je glas breektquote:
Kapot heb je er meer aan, dan kan je er tenminste mee tafeltennissenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
totdat kitteh je 800 euro dure ipad van de tafel mept, en je glas breekt![]()
meh, kapot of werkend, de functionaliteit blijft hetzelfde
dat noem je een hardwarematige Pong-emulatorquote:Op donderdag 15 april 2010 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kapot heb je er meer aan, dan kan je er tenminste mee tafeltennissen
de complete Tampon Wars saga dusquote:Op donderdag 15 april 2010 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
A New Tampon
The Tampon Strikes Back
Return of the Tampon
The Phantom Tampon
Attack of the Tampons
Revenge of the Tampon
Met Luke TamponWalker, en Darth Tamponquote:Op donderdag 15 april 2010 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de complete Tampon Wars saga dus
for that matter:quote:
Ja mooi. En de muziek erbij ook.quote:
feel the tampon luke, feel the tampon flowing through you...quote:Op donderdag 15 april 2010 22:32 schreef Muis006 het volgende:
Mesa Jar Jar Binks, mesa your humble tampon
Da's een held. Een echte.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Die vriend is wel een held he, Greys?
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
Le fabuleux tampon d'Amélie Poulain
Zo vreemd, afscheid nemen van iemand waarvan je weet dat het de allerlaatste keer is dat je 'r ziet.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's een held. Een echte.
En zij ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |