Mijn telefoon trilt niet hard genoeg...quote:Op donderdag 15 april 2010 19:17 schreef stornis het volgende:
mannen/jongens,welke hulpmiddelen gebruiken jullie met masturberen?
en ik praat niet over 'koop'dingen maar homemade enzo :p
goed excuus:pquote:Op donderdag 15 april 2010 19:19 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Mijn telefoon trilt niet hard genoeg...
wordt een vieze boel lijkt me.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:27 schreef cerror het volgende:
2 kipfilets, verwarming en een washandje.
salmonella aan je snikkelquote:Op donderdag 15 april 2010 19:27 schreef cerror het volgende:
2 kipfilets, verwarming en een washandje.
ja, die zoek ik dus, maar het is kut zoeken op fok. Het was een geel langwerpig ding aan een elastiekje met ogen erop en gele stekels. Ik zal nog even zien of ik hem kan vinden. Hij kwam later met foto in een ander topic en die user had hem bij zijn pc hangen.quote:
okquote:Op donderdag 15 april 2010 21:51 schreef willempjewever het volgende:
[..]
ja, die zoek ik dus, maar het is kut zoeken op fok. Het was een geel langwerpig ding aan een elastiekje met ogen erop en gele stekels. Ik zal nog even zien of ik hem kan vinden. Hij kwam later met foto in een ander topic en die user had hem bij zijn pc hangen.
Een vriendin.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:17 schreef stornis het volgende:
mannen/jongens,welke hulpmiddelen gebruiken jullie met masturberen?
en ik praat niet over 'koop'dingen maar homemade enzo :p
Balhaar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The remedy is the experience.
toch bedanktquote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef willempjewever het volgende:
sorry, hele topicgeschiedenis kort doorgenomen, maar kan hem niet meer vinden. Misschien dat iemand anders het hier nog weet.
was gewoon 100%NL hoor...BALLAARquote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef Klonterpot het volgende:
Straattaal, Surinaams of Belgisch.
Nee sorry, da's niet op mijn niveau.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |