Ja daar is niets aan te doen en het levert ook geen problemen op.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:12 schreef 12345r het volgende:
nog even een vraagje...
Hebben jullie ook dat er automatisch een spatie komt te staan tussen de 3e en 4e letter van je postcode?
leuk, saved for laterquote:Op zondag 16 mei 2010 17:36 schreef stef040 het volgende:
Wat vinden jullie van zoiets?
Uit de Aloha collectie.
Die wou ik ook halen, toen ik wou bestellen uitverkocht in mijn maat:pquote:Op zondag 16 mei 2010 19:26 schreef stef040 het volgende:
Iemand ervaring met dit shirt?
Weet namelijk niet of het echt slim fit/stretch is.
edit: Geen haast haha maat M is niet op voorraad![]()
Ik vind eigenlijk niets uit die aloha zooi mooi om eerlijk te zijn haha :pquote:Op zondag 16 mei 2010 17:36 schreef stef040 het volgende:
Wat vinden jullie van zoiets?
Uit de Aloha collectie.
noem eens wat?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:13 schreef Seam het volgende:
Kun je beter voor een echt paar Britse schoenen gaan, mooier en beter waarschijnlijk.
Dune, Barker of Reiss vind ik uitstekende schoenen in de prijsklasse 100-150 euro.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:55 schreef G-NiLES het volgende:
http://www.asos.com/rachel-comey/rachel-comey-keene-piped-canvas-oxford-shoes/prod/pgeproduct.aspx?iid=926835&cid=4209&clr=ecrutan&affId=1157
[..]
noem eens wat?
of weet iemand anders iets wat op die bovenstaande lijkt, maar dan wat voordeliger? ik vind het vooral het 'nette' model icm met dat canvas leuk, dat maakt het zomerachtig.
Ik twijfel dr ook wel over. Maar fucking 250 euro voor een niet-leren schoen... Ik betaal dat nog niet eens voor m'n nette schoenen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:11 schreef Chapelle het volgende:
Als je hem zo mooi vind zou ik hem gewoon kopen, hoor:p
Een kortingscode van 15-20% zou me ook wel blij maken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:51 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ik twijfel dr ook wel over. Maar fucking 250 euro voor een niet-leren schoen... Ik betaal dat nog niet eens voor m'n nette schoenen.
Ik wacht er nog ff mee tot in de uitverkoop, en anders: jammer.
Dat is inderdaag veel geld. Maar zoals eerder gezegd, voor kwaliteit betaal je. Misschien doe je er wel 3 zomers mee joh;) En ik zou ook een stuk blijer worden van die kortingscode..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:51 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ik twijfel dr ook wel over. Maar fucking 250 euro voor een niet-leren schoen... Ik betaal dat nog niet eens voor m'n nette schoenen.
Ik wacht er nog ff mee tot in de uitverkoop, en anders: jammer.
Ja, ik wil m'n patta's bestellenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een kortingscode van 15-20% zou me ook wel blij maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |