Staat in Veenendaal. Is werkend te zien. Er staat nu Windows XP 32 op.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:02 schreef gateway het volgende:
waar staat ie? en wat voor besturingssyteem staat er nu op? issie werkend te zien?
Omgeving Arnhem of in Nieuwegein is trouwens ook mogelijk, maar dan kan ik hem niet demonstreren.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:02 schreef gateway het volgende:
waar staat ie? en wat voor besturingssyteem staat er nu op? issie werkend te zien?
Heb er helaas geen Windows op staan. Kan er wel tijdelijk even iets opzetten ter demonstratie dat hij goed werkt.quote:Op zondag 18 april 2010 10:48 schreef gateway het volgende:
legale Windows XP ?
veenendaal... hmmz 84km enkele reis....
Zit ook onboard video op. Zal vanavond of morgenavond even een foto maken en plaatsenquote:
Heeft even geduurd, maar bij deze een foto:quote:
Dit weekend kan hij wat mij betreft opgehaald worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:49 schreef SatanicWarrior het volgende:
ik kan hem waarschijnlijk dit weekend ophalen in duiven(voorkeur) of veenendaal.
even aan mijn ouders vragen of ze hem willen.
ik bied 60 euro als het door gaat.
Mijn ouders gaan akkoord met 60 euro, en ophalen in Duiven.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:44 schreef stinow het volgende:
[..]
Dit weekend kan hij wat mij betreft opgehaald worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |