Die heet Flashquote:Op donderdag 22 april 2010 22:32 schreef Schanulleke het volgende:
Ik snap hem niet. Wie is de figuur die wegvalt op de Iphone?
En de Iphone heeft dus geen flasht. (tot groot ongenoegen van de gebruikers)quote:Op donderdag 22 april 2010 22:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die heet Flash.
Linkje stond er al onder...
Neuh, die zeggen/jokken meestal dat ze helemaal geen Flash willen... daar wordt hun iPhone alleen maar traag van blijkbaar.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:41 schreef Dromer het volgende:
(tot groot ongenoegen van de gebruikers)
maar ik wil wel de agenda en navigatie gebruikenquote:
Daar kun je me al vindenquote:foto Op vrijdag 23 april 2010 08:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zie ook HTC Desire #3 - Door velen nu getest en héél okay bevonden!
Hmpf.. ik moet naar het Spica topic want ik had geen geld voor een Legend of Desire.quote:
Al gekeken in de Legend thread op twiekers? Daar staat er veel meer over. (en zijn meer mensen die de update niet hebben en hadden gehad)quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef Jivis het volgende:
Hebben andere Vodafone-menschen die update voor de Legend al gehad? Ik wacht nog steeds in spanning.
Thanks, ik ga even kijkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Dromer het volgende:
Al gekeken in de Legend thread op twiekers? Daar staat er veel meer over. (en zijn meer mensen die de update niet hebben en hadden gehad)
Daar zat ik ook al te kijken, maar volgens mij staat ie daar niet tussenquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:12 schreef lekzzz het volgende:
Plusje op je scherm indrukken en de widget weer opnieuw toevoegen
Is toch gewoon klok?quote:foto Op vrijdag 23 april 2010 14:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al te kijken, maar volgens mij staat ie daar niet tussen
Bureauklok staat ie bij mij onder. * Staat geloof ik ook in het menu, pin me daar niet op vast.quote:foto Op vrijdag 23 april 2010 14:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is toch gewoon klok?
* Flappekz weet t ook niet zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop