http://twitter.com/markmoons/status/12500906141quote:Sorry voor beroep op jullie geduld. Meer over Legend in komende 36 uur. Gisteren engineers naar Google vertrokken (ons geduld is ook op)
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
Even een vraagje:
Wat is de betere keus? De HTC Hero of de SE X10 Mini?
Hij vraagt naar een keuze tussen de x10 mini en de hero niet naar de legend! Tuurlijk is de Legend beter.quote:
Ehhhhh als je tussen de hero en x10mini moet kiezen kan je beter de geupdate versie van de hero nemen - Legend.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:03 schreef skittelman het volgende:
[..]
[..]
Hij vraagt naar een keuze tussen de x10 mini en de hero niet naar de legend! Tuurlijk is de Legend beter.
hier staan ze naast elkaar: http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=3125&idPhone2=2861
Ik denk zelf dat je voor de hero moet gaan, ook al loopt 2.1 nu al maanden vertraging op, ik denk dat ze nog steeds eerder zullen zijn dan SE met 2.1. Daarnaast heeft de hero een groter scherm en HTC Sense. Daarnaast zuigt de batterij van de SE x10 mini wel erg hard...
Mee eens. Verder is er met de HTC Tattoo al gezeur over de lage resolutie en dat krijg je bij de X10 ook vast weer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:03 schreef skittelman het volgende:
Ik denk zelf dat je voor de hero moet gaan, ook al loopt 2.1 nu al maanden vertraging op, ik denk dat ze nog steeds eerder zullen zijn dan SE met 2.1. Daarnaast heeft de hero een groter scherm en HTC Sense. Daarnaast zuigt de batterij van de SE x10 mini wel erg hard...
Toch... ik zou het erg zonde vinden voor je dat je een ouder toestel neemt - maar dat is persoonlijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:10 schreef R4m0n_46 het volgende:
Dank voor alle antwoorden.
Zat zelf ook al aan de Hero te denken vanwege zijn grotere scherm.
De Legend is inderdaad beter dan de Hero, maar toch vind ik dat er niet zo heel veel verschil tussen zit.
Daarbij komend is mijn budget zo ongeveer 300 euro (wil een los toestel, abbo spreekt me niet zo aan), en de Legend kost al snel zo'n 400 euro.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ehhhhh als je tussen de hero en x10mini moet kiezen kan je beter de geupdate versie van de hero nemen - Legend.
Ik bulk inderdaad niet van het geldquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:21 schreef skittelman het volgende:
[..]
hallo word eens wakker, hij vraagt of hij een hero of een x10 mini moet kopen, niet of de legend beter is.
niet iedereen bulkt v/h geld en koopt gelijk een telefoon van 400euro. Een goed werkende hero koop je al voor ¤225 dat is bijna de helft van een Legend. Een prima optie wetende dat binnenkort toch echt 2.1 zal gaan komen (ook al is het al 20x uitgesteld)
Ik ga in een topic over bmw's toch ook niet zeggen tegen iemand die niet kan kiezen tussen een 3.15 en 3.19 dat hij een 5 serie moet kopen?
R4m0n_46 succes met je keuze(koop een hero wel los want bij sommige providers word de legend bij dezelfde abbo's gratis verkocht als de hero!)
Hij zal tweedehands bedoelen want als ie voor 225 euro nieuw te vinden zou zijn, zou de keuze een stuk makkelijker zijn. Nu ben ik zelf geneigd meer bij te leggen voor een Legend (ben me ook nog aan het oriënteren) maar moet daarbij toegeven dat het uiterlijk (bling bling case en niet zo'n grote kin als de Hero) daar erg aan bijdraagt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:29 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik bulk inderdaad niet van het geld
En daarbij is de Hero met Android 2.1 zeer gelijkwaardig aan de Legend.
Ik heb de X10 Mini afgedaan als keuze, het scherm is toch echt wel een groot nadeel.
Waar vind je trouwens een Hero voor ¤225.-? Het goedkoopste wat ik tot op heden heb gezien is ¤309.- (belsimpel.nl).
Of doelde je op tweedehands?
Heb hem dus maar weer terug gezet naar calender pad omdat hij niet m'n Nederlandse feestdagen synchroniseertquote:Op maandag 19 april 2010 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaa, het werkt prima. Ik moet nog wel wennen aan de nokiaversie welke net wat makkelijker ging - maar wellicht moet ik er anders maar geld voor gaan betalen en dan een kei smooth geval downloaden. Vooralsnog: it fitts
ow, dat intresseert me weer minderquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:35 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Heb hem dus maar weer terug gezet naar calender pad omdat hij niet m'n Nederlandse feestdagen synchroniseert
LOL ja. Wie vergeet er nou zijn (vrije) feestdagen.quote:
Hmm, bij mij staan ze er gewoon in (Engelstalig), Ascension Day, Queensday etc.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:35 schreef lekzzz het volgende:
Heb hem dus maar weer terug gezet naar calender pad omdat hij niet m'n Nederlandse feestdagen synchroniseert
Vreemd. Ik zie nu in Jorte bijvoorbeeld: 30 [Fri] All day-Queen's Day en 4 [Tue] All day-Commemoration Day staan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:16 schreef lekzzz het volgende:
Klopt gebeurd bij mij ook maar hij laat ze in Jorte niet zien en in calender pad wel terwijl beiden alles syncen
ik bedoel inderdaad 2de hans, ik zie ze nu zelfs voor 175 staan (ebay)quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:29 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik bulk inderdaad niet van het geld
En daarbij is de Hero met Android 2.1 zeer gelijkwaardig aan de Legend.
Ik heb de X10 Mini afgedaan als keuze, het scherm is toch echt wel een groot nadeel.
Waar vind je trouwens een Hero voor ¤225.-? Het goedkoopste wat ik tot op heden heb gezien is ¤309.- (belsimpel.nl).
Of doelde je op tweedehands?
Klopt, m'n zwagertje zegt net ook dat die het bij hem wel doet. Heel vreemd dit. Opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds nietsquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vreemd. Ik zie nu in Jorte bijvoorbeeld: 30 [Fri] All day-Queen's Day en 4 [Tue] All day-Commemoration Day staan.
Hmm... dat is inderdaad een erg mooie prijs.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:07 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik bedoel inderdaad 2de hans, ik zie ze nu zelfs voor 175 staan (ebay)
Goede keuze volgens mij. De mini is alleen maar leuk als je per sé een klein telefoontje wil. (en dus breid bent concessies te doen)quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Hmm... dat is inderdaad een erg mooie prijs.
Eventueel een linkje?
De X10 Mini heeft btw definitief afgedaan. Naast dat ik het scherm klein vind, vind ik HTC Sense UI er een stuk beter uitzien dan het systeem dat SE toepast.
http://cgi.ebay.nl/HTC-He(...)053177#ht_500wt_1180quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Hmm... dat is inderdaad een erg mooie prijs.
Eventueel een linkje?
De X10 Mini heeft btw definitief afgedaan. Naast dat ik het scherm klein vind, vind ik HTC Sense UI er een stuk beter uitzien dan het systeem dat SE toepast.
Is exclusief voor Sprint, een Amerikaanse provider, en is niet compatible met ons GSM-netwerk. Sterker nog, hij heeft niet eens een SIM-kaart slot (zoals alle Verizon/Sprint-telefoons)quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik zie dit topic nu pas, weet niet of er iemand al weet van de HTC evo 4g, maar ik wil m dolgraag en kan niet wachten tot hij word aangekondigd voor buiten amerika..
Dat weet ik allemaal, maar de HD2 was eerst ook niet in Amerika, en een paar maanden later ineens wel (in een t-mobile branded versie)quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is exclusief voor Sprint, een Amerikaanse provider, en is niet compatible met ons GSM-netwerk. Sterker nog, hij heeft niet eens een SIM-kaart slot (zoals alle Verizon/Sprint-telefoons). Misschien dat hij in een andere vorm nog in Europa uit gaat komen, maar ik betwijfel het. De geruchten zijn er niet naar. Je kan beter naar de Desire kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |