Cool, ook ff naar kijkenquote:Op maandag 19 april 2010 21:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Of deze?
http://www.androidplanet.(...)plicatie-met-widgets
ik heb zojuist de mijne voor deze verruildquote:Op maandag 19 april 2010 21:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Of deze?
http://www.androidplanet.(...)plicatie-met-widgets
Jaa, het werkt prima. Ik moet nog wel wennen aan de nokiaversie welke net wat makkelijker ging - maar wellicht moet ik er anders maar geld voor gaan betalen en dan een kei smooth geval downloaden. Vooralsnog: it fittsquote:Op maandag 19 april 2010 22:22 schreef DennisMoore het volgende:
Als jullie enthousiast zijn, dan probeer ik 'm ook effe.
Jorte, is net uitgekomen, heeft ook een widgetquote:Op maandag 19 april 2010 18:36 schreef Renesite het volgende:
Noem eens een goede agenda voor android?
Hmm, zelfs als je even Hyves opstart dan begint de gps al te zoeken. Dus maar even een schakelaartje ingebouwdquote:Op maandag 19 april 2010 12:00 schreef Incolumis het volgende:
[..]
open google maps maar eens en zie hoe snel ie weet waar je je bevindt.
doe het dan eens zonder gps, en start dan gps. zal een tikkie langer duren.
Ik heb dat ding altijd op mijn Homescreen staan, samen met beeldhelderheid, bluetooth wireless etc.quote:Op dinsdag 20 april 2010 07:19 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Hmm, zelfs als je even Hyves opstart dan begint de gps al te zoeken. Dus maar even een schakelaartje ingebouwd
Bij de sync-instellingen van je Google-account in de telefoon kun je vinkjes aan/uit zetten bij:quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:15 schreef Sjowhan het volgende:
Oké vraagje. Ik wil donderdag de Desire gaan halen bij Belcompany. Het enige wat me eigenlijk tegenhoud, is dat Gmail echt de leidraad wordt voor de agenda en contacten; ik heb dit liever niet, en wil eigenlijk bij Outlook (2007) blijven.
Dat ik niet direct kan synchroniseren neem ik voor lief (wat wel zou kunnen als ik Gmail zou gebruiken.
Mocht het wel mogelijk zijn, hoe dan?
Nja, dan wordt alsnog Google de leidraad (en moet je een extra stap maken om de agenda bijv te updaten), en dat heb ik liever niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bij de sync-instellingen van je Google-account in de telefoon kun je vinkjes aan/uit zetten bij:
- Agenda synchroniseren
- Contacten synchroniseren
- Gmail synchroniseren
Kun je niet Outlook synchroniseren met 't Google spul?
Dus: Outlook -> Google -> telefoon.
Nee echt niet. Alleen vind ik het zo jammer dat het een beetje wordt 'gepushed' om een betreffende dienst te gebruiken, terwijl ik dit misschien helemaal niet wil.quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:43 schreef DennisMoore het volgende:
Ben je anti-Google ofzow.
M.i. mis je juist de grootste voordelen van Android als je de boel niét automatisch 'in the cloud' laat synchen.
Met vodafone geen probleem hierquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zijn er ook mensen die verbindingsproblemen hebben met de HTC Legend? Vooral het bereik is erg matig de laatste tijd, wifi gaat nog wel.
MissingSync en HTCSync doen precies hetzelfde als ActiveSync voor de WinMo toestellen. je bent dus helemaal niet verplicht om gmail te gebruiken (al is het wel veel handiger)quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:15 schreef Sjowhan het volgende:
Oké vraagje. Ik wil donderdag de Desire gaan halen bij Belcompany. Het enige wat me eigenlijk tegenhoud, is dat Gmail echt de leidraad wordt voor de agenda en contacten; ik heb dit liever niet, en wil eigenlijk bij Outlook (2007) blijven.
Dat ik niet direct kan synchroniseren neem ik voor lief (wat wel zou kunnen als ik Gmail zou gebruiken.
Mocht het wel mogelijk zijn, hoe dan?
Helder antwoord.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:17 schreef skittelman het volgende:
[..]
MissingSync en HTCSync doen precies hetzelfde als ActiveSync voor de WinMo toestellen. je bent dus helemaal niet verplicht om gmail te gebruiken (al is het wel veel handiger)
HTC Legend.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
Even een vraagje:
Wat is de betere keus? De HTC Hero of de SE X10 Mini?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |