Je kan ze niet her activeren?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is niet handig, oude telefoons zijn onbruikbaar omdat je ze hebt laten deactiveren bij de provider. Met een SIM-kaart kan je gewoon een SIM-kaart er in stoppen als het nodig is.
Ik denk het wel, maar dat is wel een gedoe denk ik. Geen idee eigenlijk. Ik vind het idee dat je van de provider afhankelijk bent welke telefoon je moet gebruiken gewoon niet echt fijn.quote:
Snelheidquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:46 schreef DennisMoore het volgende:
Weet iemand wat die (uitgestelde) versie van Flash voor Android (die nu bèta is) gaat toevoegen aan HTC Sense-toestellen die nu al Flash (Lite?) hebben?
Een tikje vreemd verhaal. Zoals in het artikel aangegeven is is het de vraag waarom een fix op de toestellen moet worden uitgevoerd en tevens vraag ik me af hoe ze dat (automatisch) gaan doen.quote:
Als ie vanzelf loopt wel. Ik zou het fijn vinden om zelf te kiezen of ik een update wil.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:14 schreef Merkie het volgende:
Een OTA firmware-update is toch niet iets magisch?
Aha.. net als bij Windows dus.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:17 schreef Merkie het volgende:
Je krijgt een melding dat er een update is, vervolgens kan je kiezen hem te downloaden of niet.
Ja, wees maar blij dat er geen camera aan de voorkant zit.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:02 schreef Dromer het volgende:
(Is de Sense interface een soort big brother verbinding naar HTC HQ toe?)
Tja.. het is natuurlijk google-gerelateerd hè. Spionage met Google Earth en Streetview.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, wees maar blij dat er geen camera aan de voorkant zit.
Waarom denk je dat de batterij zo snel leeg is?.
DroidLive is goed, MixZing Lite ook wel. En met Music Junk kun je zo ongeveer elk nummer zoeken en downloaden/afspelen.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:27 schreef Kn0x het volgende:
Weet iemand nog een goede music player app. Ik vind die van mijn htc maar niks.
quote:Op donderdag 22 april 2010 07:53 schreef DutchErrorist het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)iphone-devtools.html
Cool! Hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:46 schreef DennisMoore het volgende:
Dell is ook lekker bezig met (aangekondigde) nieuwe toestellen.
Die heet Flashquote:Op donderdag 22 april 2010 22:32 schreef Schanulleke het volgende:
Ik snap hem niet. Wie is de figuur die wegvalt op de Iphone?
En de Iphone heeft dus geen flasht. (tot groot ongenoegen van de gebruikers)quote:Op donderdag 22 april 2010 22:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die heet Flash.
Linkje stond er al onder...
Neuh, die zeggen/jokken meestal dat ze helemaal geen Flash willen... daar wordt hun iPhone alleen maar traag van blijkbaar.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:41 schreef Dromer het volgende:
(tot groot ongenoegen van de gebruikers)
maar ik wil wel de agenda en navigatie gebruikenquote:
Daar kun je me al vindenquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zie ook HTC Desire #3 - Door velen nu getest en héél okay bevonden!
Hmpf.. ik moet naar het Spica topic want ik had geen geld voor een Legend of Desire.quote:
Al gekeken in de Legend thread op twiekers? Daar staat er veel meer over. (en zijn meer mensen die de update niet hebben en hadden gehad)quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef Jivis het volgende:
Hebben andere Vodafone-menschen die update voor de Legend al gehad? Ik wacht nog steeds in spanning.
Thanks, ik ga even kijkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Dromer het volgende:
Al gekeken in de Legend thread op twiekers? Daar staat er veel meer over. (en zijn meer mensen die de update niet hebben en hadden gehad)
Daar zat ik ook al te kijken, maar volgens mij staat ie daar niet tussenquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:12 schreef lekzzz het volgende:
Plusje op je scherm indrukken en de widget weer opnieuw toevoegen
Is toch gewoon klok?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al te kijken, maar volgens mij staat ie daar niet tussen
Bureauklok staat ie bij mij onder. * Staat geloof ik ook in het menu, pin me daar niet op vast.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is toch gewoon klok?
* Flappekz weet t ook niet zeker
Heb je hem echt versleept naar de prullenbak of is ie zomaar ineens onbedoeld verdwenen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is toch gewoon klok?
* Flappekz weet t ook niet zeker
Internet -> Menu -> Bladwijzers.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:51 schreef lekzzz het volgende:
Iemand een idee hoe je een bladwijzer kan verwijderen? Dus niet de gehele widget.
TOPquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:17 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Internet -> Menu -> Bladwijzers.
Desbetreffende bladwijzer selecteren en ingedrukt houden, nu krijg je een menuutje waarin de optie 'bladwijzer verwijderen' staat. (HTC Desire)
Volgens mij niet, ben er nog geen tegengekomen iig.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er een BES connector voor android?
Waarom zou je dat willen, wat levert het op? Dat vraag ik uit interesse, geen negatieve ondertoon.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er een BES connector voor android?
Dan kan ik die stink blackberry wegdoen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen, wat levert het op? Dat vraag ik uit interesse, geen negatieve ondertoon.
Wat heb je stabiel lopen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:02 schreef Gras_eter het volgende:
Ik heb nu ook zeer stabiel lopen op mijn android, loopt nog vanaf SD-kaart dus het is niet ubersnel natuurlijk. Maar wat een geweldig systeem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |