quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
waarom is het zo irritant lastig om nederlandse radio zenders via android te beluisteren ?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:02 schreef DennisMoore het volgende:Dat gerommel wil ik niet. Wil gewoon klik en play
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Radiozenders streamen op Android via Nederland.fm
Zoiets?
Welke provider? Dat kan misschien ook nog verschil maken?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zijn er ook mensen die verbindingsproblemen hebben met de HTC Legend? Vooral het bereik is erg matig de laatste tijd, wifi gaat nog wel.
Vodafone. Bereik was eerst altijd prima.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:11 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Welke provider? Dat kan misschien ook nog verschil maken?
Of Radiotime maar die app is niet gratisquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Radiozenders streamen op Android via Nederland.fm
Zoiets?
Kijk eens of het verschil maakt als je je hand bij het bellen of de dataverbinding niet voor het batterijklepje houdt? Daar schijnt de antenne in te zitten..quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zijn er ook mensen die verbindingsproblemen hebben met de HTC Legend? Vooral het bereik is erg matig de laatste tijd, wifi gaat nog wel.
Nice. Mijn vrouw mag haar abo verlegen en ziet deze telefoon erg zitten. (zeer mooi design, niet al te groot en ze heeft de betere specs van de Desire toch niet nodig)quote:Op zondag 18 april 2010 11:32 schreef Splutje het volgende:
Sinds kort in bezit van een HTC Legend. Tot nog toe geen (aansprekende) minpunten kunnen ontdekken.
nav launcher, ff googlenquote:Op zondag 18 april 2010 11:32 schreef Splutje het volgende:
Sinds kort in bezit van een HTC Legend. Tot nog toe geen (aansprekende) minpunten kunnen ontdekken.
Meteen een vraagje, weet iemand een gratis navigatie app? Ik hoorde over Google's Navigation maar ik kan tot nu toe alleen de normale Maps vinden.
http://www.androidworld.n(...)avigation-activeren/quote:foto Op zondag 18 april 2010 11:32 schreef Splutje het volgende:
Meteen een vraagje, weet iemand een gratis navigatie app? Ik hoorde over Google's Navigation maar ik kan tot nu toe alleen de normale Maps vinden.
zet je brightness eens op zo'n 30%quote:foto Op zondag 18 april 2010 22:46 schreef Jivis het volgende:
Voor de mensen met een HTC Legend: hoe lang gaat de accu bij jullie mee als je hem intensief gebruikt (dus apps installeren, surfen etc.). Bij mij is het maar een krappe 2,5 uur, wat ik nogal kort vind. Tips?
Dat regelt ie toch zelf?quote:Op maandag 19 april 2010 11:40 schreef Incolumis het volgende:
gebruik of wifi, of 3g, maar niet beiden tegelijk
zet gps uit als je het niet gebruikt
ook als je niet op een wifi netwerk zit, blijft ie wel continue scannen naar een netwerk. precies zo met gpsquote:
Thanks!quote:Op maandag 19 april 2010 11:40 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zet je brightness eens op zo'n 30%
gebruik of wifi, of 3g, maar niet beiden tegelijk
zet gps uit als je het niet gebruikt
sluit een aantal proggies, of zet de pollingtime hoger. (dus email/twitter/ etc elk half uur checken ipv elke 3 mins)
open google maps maar eens en zie hoe snel ie weet waar je je bevindt.quote:Op maandag 19 april 2010 11:56 schreef DennisMoore het volgende:
Dat ie scant naar wifi snap ik (probeert ie mee te verbinden), maar het gps-icoontje toont zich bij mij alleen als ik een app gebruik die gps nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop