abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80388824
ik kan het lijstje acces points niet eens vinden alleen de wifi acces points

vertel is waar ik de instellingen kan vinden dan zoek ik ze ff op voor je...
pi_80388993
gevonden

naam: T-Mobile Internet
APN: internet
Proxy: <Niet ingesteld>
Poort: <Niet ingesteld>
Gebruikersnaam: <niet ingesteld>
Wachtwoord: <Niet ingesteld>
Server: <Niet ingesteld>
MMSC: <Niet ingesteld>
MMS-poort: <Niet ingesteld>
Mms-protocol: WAP 2.0
MMC: 204
MNC: 16
Verificatietype PAP
APN-type default
pi_80390999
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:53 schreef gebruikersnaam het volgende:

waarom is het zo irritant lastig om nederlandse radio zenders via android te beluisteren ?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Radiozenders streamen op Android via Nederland.fm

Zoiets?
pi_80391741
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:02 schreef DennisMoore het volgende:Dat gerommel wil ik niet. Wil gewoon klik en play

[..]

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Zoiets?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_80416756
Zijn er ook mensen die verbindingsproblemen hebben met de HTC Legend? Vooral het bereik is erg matig de laatste tijd, wifi gaat nog wel.
pi_80416889
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zijn er ook mensen die verbindingsproblemen hebben met de HTC Legend? Vooral het bereik is erg matig de laatste tijd, wifi gaat nog wel.
Welke provider? Dat kan misschien ook nog verschil maken?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_80417449
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:11 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Welke provider? Dat kan misschien ook nog verschil maken?
Vodafone. Bereik was eerst altijd prima.
pi_80418613
Kennen jullie de site www.droiddoes.com? Een site van de Milestone..... echter worden er veel applicatie uitgelegd en aangeboden dmv barcode. Wel interessant.
pi_80435547
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:02 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Zoiets?
Of Radiotime maar die app is niet gratis

Weet niet of deze site genoemd is, maar is wel handig:
http://www.appbrain.com
  zondag 18 april 2010 @ 08:31:31 #85
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_80437531
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kijk eens of het verschil maakt als je je hand bij het bellen of de dataverbinding niet voor het batterijklepje houdt? Daar schijnt de antenne in te zitten..
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_80440043
Mijn Milestone liet me vannacht/vanochtend schrikken.

Ik drukte de telefoon vannacht in de oplader, batterij was <15%, maar hij gaf niet aan dat 'ie aan het laden was. Dus ik haal de kabel eruit, geeft 'ie weer de melding dat de accu <15% is, stop ik 'm erin, gaat de melding weer weg, maar nog steeds niet dat 'ie aan het laden is. Dus ik probeer dat nog een paar keer, maar zonder resultaat. Het lampje naast de USB ingang was ook uit. Maar hij had dus wel door dat 'ie stroom kreeg, aangezien telkens als ik de kabel eruit trok de <15% melding verscheen, en verdween als ik de kabel er weer in deed. Dus ik dacht: het zal wel, als 'ie stroom krijgt zal 'ie ook wel laden. Dus ik ging slapen.

Vanochtend kijk ik naar m'n telefoon, is 'ie uit. Probeer ik hem aan te doen: niks. Probeer ik hem op te laden: niks, geen wit lampje of rood ledje. Accu eruit, en er weer in: niks. Telefoon in de computer ipv wandlader: wel een wit lampje, maar geen indicatie dat 'ie aan het laden was. Kreeg de telefoon na 5 min aan de computer nog steeds niet aan.

Probeer ik het net met een andere USB lader (1 Ampere ipv de normale 850 mili-Ampere), gaat gelukkig het lampje wel aan, en het rode ledje. Dus even 5 minuten zo gelaten, en toen proberen op te starten. Start hij op, en hij laadt op!

Loop ik terwijl ik dit schrijf weer naar m'n telefoon, staat er weer 'connect your charger' in beeld. Maar een beetje aan het kabeltje gepield, en nu laadt 'ie weer.

Misschien dus de micro-usb poort een beetje kapot ofzo. Maar hopelijk is dit eenmalig. Nu even helemaal laten opladen..
pi_80440466
Sinds kort in bezit van een HTC Legend. Tot nog toe geen (aansprekende) minpunten kunnen ontdekken.

Meteen een vraagje, weet iemand een gratis navigatie app? Ik hoorde over Google's Navigation maar ik kan tot nu toe alleen de normale Maps vinden.
Eens met wat hierboven staat
  zondag 18 april 2010 @ 11:47:30 #88
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_80440872
quote:
Op zondag 18 april 2010 11:32 schreef Splutje het volgende:
Sinds kort in bezit van een HTC Legend. Tot nog toe geen (aansprekende) minpunten kunnen ontdekken.
Nice. Mijn vrouw mag haar abo verlegen en ziet deze telefoon erg zitten. (zeer mooi design, niet al te groot en ze heeft de betere specs van de Desire toch niet nodig)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 18 april 2010 @ 11:51:47 #89
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_80440967
quote:
Op zondag 18 april 2010 11:32 schreef Splutje het volgende:

Meteen een vraagje, weet iemand een gratis navigatie app? Ik hoorde over Google's Navigation maar ik kan tot nu toe alleen de normale Maps vinden.
nav launcher, ff googlen
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_80444121
quote:
foto Op zondag 18 april 2010 11:32 schreef Splutje het volgende:

http://www.androidworld.n(...)avigation-activeren/
pi_80449973
Iemand een Hero kopen? Overgestapt naar een Desire
  zondag 18 april 2010 @ 22:46:13 #92
133369 Jivis
Critikut
pi_80464256
Voor de mensen met een HTC Legend: hoe lang gaat de accu bij jullie mee als je hem intensief gebruikt (dus apps installeren, surfen etc.). Bij mij is het maar een krappe 2,5 uur, wat ik nogal kort vind. Tips?
Amen.
pi_80474850
geen legend hier maar 2,5 uur lijkt me wel heel erg kort?
pi_80475112
quote:
foto Op zondag 18 april 2010 22:46 schreef Jivis het volgende:
Voor de mensen met een HTC Legend: hoe lang gaat de accu bij jullie mee als je hem intensief gebruikt (dus apps installeren, surfen etc.). Bij mij is het maar een krappe 2,5 uur, wat ik nogal kort vind. Tips?
zet je brightness eens op zo'n 30%
gebruik of wifi, of 3g, maar niet beiden tegelijk
zet gps uit als je het niet gebruikt
sluit een aantal proggies, of zet de pollingtime hoger. (dus email/twitter/ etc elk half uur checken ipv elke 3 mins)
pi_80475194
ik ben aan het wachten op een leuke HTC Legend aanbieding
pi_80475377
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:40 schreef Incolumis het volgende:

Dat regelt ie toch zelf?
pi_80475419
quote:
foto Op maandag 19 april 2010 11:47 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat regelt ie toch zelf?
ook als je niet op een wifi netwerk zit, blijft ie wel continue scannen naar een netwerk. precies zo met gps
pi_80475658
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:40 schreef Incolumis het volgende:

[..]

zet je brightness eens op zo'n 30%
sluit een aantal proggies, of zet de pollingtime hoger. (dus email/twitter/ etc elk half uur checken ipv elke 3 mins)
Thanks!

Stuitte net ook op deze post, met veel handige tips: http://www.google.com/support/forum/p/android/thread?tid=574d6cee673440ab&hl=en

Mijn brightness heb ik gisteren teruggezet naar 30%. Stond op 100% met wifi aan, dus eigenlijk best logisch dat dat de accu opslurpte .
Amen.
pi_80475694
Dat ie scant naar wifi snap ik (probeert ie mee te verbinden), maar het gps-icoontje toont zich bij mij alleen als ik een app gebruik die gps nodig heeft.
pi_80475870
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:56 schreef DennisMoore het volgende:
Dat ie scant naar wifi snap ik (probeert ie mee te verbinden), maar het gps-icoontje toont zich bij mij alleen als ik een app gebruik die gps nodig heeft.
open google maps maar eens en zie hoe snel ie weet waar je je bevindt.
doe het dan eens zonder gps, en start dan gps. zal een tikkie langer duren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop