Nee, ik hoop ook nog steeds op 2.1.quote:foto Op donderdag 15 april 2010 18:51 schreef makkie88 het volgende:
ben ik nou de enige ouderweTse met een HTC Magic?.. zou daar nog officeel 2.1 Voor komen.. moet daarvoor wel weer terug naar me orginele rom.. maar de Desire draait niet heel goed op mijn magic (logisch)
P
je mag sowieso wel meekletsen hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 07:56 schreef Kn0x het volgende:
En zoe. Nu heb ik echt een Andoid foon en mag ik ook eindelijk weer meekletsen in dit topic. Heb alleen mn internet nog niet werkende, dus kan de Market nog niet in. En als ik vanaf de computer de market bezoek, zie ik nergens een download link
door er op te drukkenquote:foto Op vrijdag 16 april 2010 13:19 schreef Kn0x het volgende:
Nog een vraag. Ik heb enkele APK's op mijn SD kaart gezet (Desire). Hoe kan ik deze apps nu installeren?
Okee, hoe kan ik dan de apps in mijn SD card zien? Hoe kan ik zien wat er op mn card staat?quote:
Als 'testtoestel' kun je overwegen om een Hero van Marktplaats te kopen (of via Fok). D'r zijn nu heel veel mensen die hun Hero upgraden naar een Legend of Desire namelijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:24 schreef Dromer het volgende:
Nou, De Tattoo valt af want dat kleinere scherm lijkt me toch een beperking.
Dus nu gaat het tussen de Spica en de Hero. Ik denk dat het de eerste wordt omdat die toch een stuk goedkoper is. (245 euro vs 300 euro momenteel)
daar heb je verschillende apps voor, ik gebruik zelf Sprite Mechanic, zit een filebrowser bij.quote:foto Op vrijdag 16 april 2010 13:26 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Okee, hoe kan ik dan de apps in mijn SD card zien? Hoe kan ik zien wat er op mn card staat?
dat is je goed recht. hangt er natuurlijk maar helemaal vanaf wat je huidige toestel isquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:10 schreef dwhprod het volgende:
Gister en vandaag een tijdje gespeel met de Desire, maar ik zie nog niet zoveel redenen om over te stappen.
Maar die app moet je dus eerst installeren en voor het installeren heb ik de app nodig. AAARGH *koppijn*quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:32 schreef Incolumis het volgende:
[..]
daar heb je verschillende apps voor, ik gebruik zelf Sprite Mechanic, zit een filebrowser bij.
die app zoek je op via de marketquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:43 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Maar die app moet je dus eerst installeren en voor het installeren heb ik de app nodig. AAARGH *koppijn*
Mail de apk's naar jezelf (gmail) en start ze vanaf daar op.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:43 schreef Kn0x het volgende:
Maar die app moet je dus eerst installeren en voor het installeren heb ik de app nodig. AAARGH *koppijn*
Staan die hier niet bij?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:04 schreef Kn0x het volgende:
Mijn internet werkt nog niet op mn Desire. Stomme trienen bij de klantenservice kunnen me ook niet verder helpen. Ik weet niet welke instellingen ik moet gebruiken (T-mobile)
Instellingen per sms of via Klantenservicequote:Op vrijdag 16 april 2010 14:04 schreef Kn0x het volgende:
Mijn internet werkt nog niet op mn Desire. Stomme trienen bij de klantenservice kunnen me ook niet verder helpen. Ik weet niet welke instellingen ik moet gebruiken (T-mobile)
iemand enig idee? Ik heb text-to-speech geinstalleerd maar dan doet het nog niet. Heb ik misschien een instelling niet goed staan?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:31 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Als ik ga rijden krijg ik alleen een piep wanneer ik links of rechts ben afgeslagen, krijg dus geen stem die zegt waar ik heen moet. Tevens heb ik de optie voor spraak niet.
Via text lukt niet en de klantenservice zegt:quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Instellingen per sms of via Klantenservice
Wil je de juiste instellingen voor internet en mms automatisch naar je telefoon laten sturen, sms dan MMS + toesteltype of INTERNET + toesteltype naar 1300. Je kunt de instellingen ook laten activeren door T-Mobile Klantenservice op nummer 06-24001200 (abonnee, gratis) of 0900 - 0236 (PrePaid, € 0,25 p.m.).
info van my T-mobile. heb het zelf niet geprobeerd. op mijn Desire deed internet het gelijk toen ik mijn sim erin deed.
quote:Instellingen per sms of via Klantenservice
Wil je de juiste instellingen voor internet en mms automatisch naar je telefoon laten sturen, sms dan MMS + toesteltype of INTERNET + toesteltype naar 1300. Je kunt de instellingen ook laten activeren door T-Mobile Klantenservice op nummer 06-24001200 (abonnee, gratis) of 0900 - 0236 (PrePaid, € 0,25 p.m.).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop