Ik heb er geen moeite mee. (Spica en Easytethering)quote:Op maandag 26 april 2010 20:57 schreef Gras_eter het volgende:
Waarom is het zo lastig the theteren met Android :S?
flash litequote:Op maandag 26 april 2010 21:23 schreef Hagelkaas het volgende:
Vraagje: Android 2.1 zou toch flash ondersteunen? Of in ieder geval mijn HTC Legend.. Waarom kan ik dan geen soundcloud nummers luisteren of bijvoorbeeld vimeo filmpjes bekijken?
Filmpjes van www.Vimeo.com doen 't hier prima, opent ie in de Streaming Media Player.quote:Op maandag 26 april 2010 21:23 schreef Hagelkaas het volgende:
Vraagje: Android 2.1 zou toch flash ondersteunen? Of in ieder geval mijn HTC Legend.. Waarom kan ik dan geen soundcloud nummers luisteren of bijvoorbeeld vimeo filmpjes bekijken?
Flash 10.1 werkt pas op 2.2quote:Op maandag 26 april 2010 21:23 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik zal deze eens proberen dan.quote:Op maandag 26 april 2010 21:37 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee. (Spica en Easytethering)
Rooten niet nodig.
is inderdaad niet heel makkelijk, heb voor tetheren met een mac wel een scriptje geschreven: [Handleiding] Android naar Mac Tetheringquote:Op maandag 26 april 2010 20:57 schreef Gras_eter het volgende:
Waarom is het zo lastig the theteren met Android :S?
@omarg: Dear CA Police: while you're going through Gizmodo's computers, can you check for any good Android scoops, too? Thanks -- The netquote:Op maandag 26 april 2010 23:38 schreef DennisMoore het volgende:
http://techcrunch.com/201(...)onfiscate-computers/
Apple....
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:13 schreef Incolumis het volgende:
@omarg: Dear CA Police: while you're going through Gizmodo's computers, can you check for any good Android scoops, too? Thanks -- The net
Hoe bedoel je? De merkwaarde van Apple is de afgelopen jaren juist enorm gestegenquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:30 schreef Schanulleke het volgende:
Apple wordt de laatste tijd wel steeds meer gedwongen om haar gezicht te laten zien. Mooie zaak. Nog een paar jaar en zowel Microsoft als Apple zijn marginale merken geworden.
Ik denk het wel hoor, ze maken nog steeds goede producten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:53 schreef Schanulleke het volgende:
Tuurlijk, ik overdrijf maar de positie die ze de afgelopen jaren hebben bekleed zullen ze niet kunnen handhaven.
ook voor Apple komt de klapt straks hard, het enige geluk dat ze hebben is dat ze een grote schare fanboys hebben. Erg knap staaltje marketing. Want als we eerlijk zijn, hoe hard hadden we microsoft afgezeken als ze met een iPad waren gekomen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor, ze maken nog steeds goede producten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |