abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 april 2010 @ 22:35:26 #251
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_80679666
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:14 schreef Pandora73 het volgende:
Euh de weerwidget/app in 2.1 lijkt de huidige locatie niet te kunnen toevoegen? Op mijn Hero kan ik bij het plusje ("locatie toevoegen") ook kiezen voor "huidige locatie" (staat direct onder het zoekvak en bovenaan de voorgebakken lijst), maar lief's Desire daar staat dat niet bij. En aangezien mijn woonplaats (toch ook niet een heel kleintje) niet in de lijst staat... Iemand die een tip heeft?
Strange. Alles zou daar in moeten staan.
Voor huidige locatie moet je GPS aan staan (met fix) denk ik.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_80680461
Op mijn Hero heb ik GPS niet aanstaan (fix gaat daar via WiFi/GPRS-plaatsbepaling, ook in GoogleMaps enzo) maar daar staat het dus wel bij; en ook bij de Desire hebben we het geprobeerd met GPS aan maar werkte ook niet direct. Maar misschien waren we ongeduldig...
Bij anderen met 2.1 staat "Huidige locatie toevoegen" er nog wel bij dus?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zondag 25 april 2010 @ 09:41:45 #253
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_80687434
Ja bij mij wel op m'n Desire
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  zondag 25 april 2010 @ 11:59:39 #254
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_80690150
voor degene die nog een simpel android toestelletje nodig heeft:
[TK] HTC Tattoo week oud met bon
pi_80690212
Verhip... ik zie nu pas dat ik bij de Fok Opties kan instellen dat ie niét de mobiele weergave moet gebruiken, maar gewoon foksilver .
pi_80690241
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:01 schreef DennisMoore het volgende:
Verhip... ik zie nu pas dat ik bij de Fok Opties kan instellen dat ie niét de mobiele weergave moet gebruiken, maar gewoon foksilver .
ja wordt android al standaard ondersteund? ik heb de mijne nog steeds in IPHONE mimic mode staan om de site fatsoenlijk te kunnen lezen...
pi_80690249
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:01 schreef DennisMoore het volgende:
Jij hebt dus de legend gekozen, en je hebt voor dezelfde keuze gestaan?
BlaBlaBla
pi_80690440
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:03 schreef Soldier2000 het volgende:

Nee, de Desire, ondanks dat ik het design van de Legend mooier vind en mogelijk beter in de hand zou vinden liggen door het hoekige. Qua broekzak-grootte schelen ze niet zoveel , Desire is iéts groter. En ik internet meer op het ding dan dat ik ermee bel. Dus ik vond een groter scherm wel een pluspunt, plus snellere processor met straks meer mogelijkheden. De Desire krijgt wél Flash 10.1 namelijk, en de Legend niet. Nouja, en in 't filmpje zag je ook dat de Desire wat sneller is met afspelen van filmpjes.
pi_80690542
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

ja wordt android al standaard ondersteund? ik heb de mijne nog steeds in IPHONE mimic mode staan om de site fatsoenlijk te kunnen lezen...

Gewoon zo?
  zondag 25 april 2010 @ 23:16:29 #260
45722 Dromer
pi_80713832
Kan het kloppen dat de Jorte agenda geen reminder-functie heeft? Ik kan hem in elk geval nog niet vinden.
pi_80718179
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:11 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nee, de Desire, ondanks dat ik het design van de Legend mooier vind en mogelijk beter in de hand zou vinden liggen door het hoekige. Qua broekzak-grootte schelen ze niet zoveel , Desire is iéts groter. En ik internet meer op het ding dan dat ik ermee bel. Dus ik vond een groter scherm wel een pluspunt, plus snellere processor met straks meer mogelijkheden. De Desire krijgt wél Flash 10.1 namelijk, en de Legend niet. Nouja, en in 't filmpje zag je ook dat de Desire wat sneller is met afspelen van filmpjes.
Van alles wat er beter zou zijn aan de Desire noem je Flash Dat is toch iets wat ik niet op mijn mobiel wil.
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:03 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

De legend is geil Oh en hij werkt heerlijk.

Oh en waarom zou je foksilver op je mobiel willen, de fok!mobiele layout is zo lekker snel
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 26 april 2010 @ 10:07:03 #262
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_80719802
Weet iemand hoe je kunt instellen dat je bij nieuwe (G)mail een groen knipperende notificatie led krijgt? Dit was op mijn G1 altijd zo, maar bij mijn Desire niet..
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_80722044
quote:
Op maandag 26 april 2010 08:35 schreef DutchErrorist het volgende:

Van alles wat er beter zou zijn aan de Desire noem je Flash Dat is toch iets wat ik niet op mijn mobiel wil.
Dan moet je een iPheun kopen .
quote:
Oh en waarom zou je foksilver op je mobiel willen, de fok!mobiele layout is zo lekker snel
'k Heb Vodafone, dus het snelheidsargument vervalt. Blijft over: de lelijke kleurtjes en de dicht op elkaar geplaatste linkjes, zodat ik met m'n vinger te vaak de verkeerde link aanklik en in een verkeerd topic terecht kom.
pi_80722289
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:29 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dan moet je een iPheun kopen .
[..]
Bullshit, flash is overrated. Het vreet resources en het is niet nodig.
quote:
'k Heb Vodafone, dus het snelheidsargument vervalt. Blijft over: de lelijke kleurtjes en de dicht op elkaar geplaatste linkjes, zodat ik met m'n vinger te vaak de verkeerde link aanklik en in een verkeerd topic terecht kom.
Het werkt heerlijk en sneller dan de normale fok layout, ook op vodafone Ik geef niet om de kleurtjes, hoewel ze veranderd mogen worden. Oh en als je zulke lompe vingers hebt kan je best inzoomen hoor
pi_80722665
Maar waarom zou ik tegen lelijke kleurtjes moeten aankijken en ingewikkeld moeten inzoomen als ik gewoon dezelfde layout kan gebruiken als op m'n pc, en ik geen snelheidsverschil merk met Vodafone? Met de mobiele layout merk ik alleen maar nadelen.

Idem met Flash, ik merk niet dat m'n telefoon trager wordt of ineens 3x per dag aan de lading moet. Dus waarom zou ik dan iedereen moeten napraten en Flash zo slecht vinden? Wat boeit mij 't of het Flash Lite of 10.1 is, of HTML 5 met weer een of andere codec-dinges. Als ik maar gewoon op bijvoorbeeld dumpert een filmpje kan kijken.

Kortom: keuze-vrijheid .
Kunnen kiezen of ik een andere layout wil, en kunnen kiezen of ik wel of geen Flash wil zien .

[ Bericht 21% gewijzigd door DennisMoore op 26-04-2010 11:52:56 ]
  maandag 26 april 2010 @ 11:57:43 #266
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_80723027
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:46 schreef DennisMoore het volgende:
Kunnen kiezen of ik een andere layout wil, en kunnen kiezen of ik wel of geen Flash wil zien .
is dat niet toevallig een van de grootste USP's van een Android telefoon? (je zou in een telco winkel moeten komen werken )
Lege virente, virent cuncta
pi_80723185
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:46 schreef DennisMoore het volgende:
Maar waarom zou ik tegen lelijke kleurtjes moeten aankijken en ingewikkeld moeten inzoomen als ik gewoon dezelfde layout kan gebruiken als op m'n pc, en ik geen snelheidsverschil merk met Vodafone? Met de mobiele layout merk ik alleen maar nadelen.
Het lijkt mij sterk dat baggerlayout even snel is als mobiel layout. Heel sterk... Ik vind de mobiel layout heerlijk simpel, en hij werkt perfect.
quote:
Idem met Flash, ik merk niet dat m'n telefoon trager wordt of ineens 3x per dag aan de lading moet. Dus waarom zou ik dan iedereen moeten napraten en Flash zo slecht vinden? Wat boeit mij 't of het Flash Lite of 10.1 is, of HTML 5 met weer een of andere codec-dinges. Als ik maar gewoon op bijvoorbeeld dumpert een filmpje kan kijken.
Ik praat niemand na, ik ervaar het zelf hoe bagger flash werkt. Ik heb een MacBook, flash crashed veel te vaak en laat mijn MacBook bijna opstijgen.
quote:
Je doet nu net alsof ik geen keuze vrijheid wil. Dat wil ik, anders had ik wel voor een iPhone gekozen
pi_80723383
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:57 schreef skittelman het volgende:

is dat niet toevallig een van de grootste USP's van een Android telefoon? (je zou in een telco winkel moeten komen werken )
.
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:03 schreef DutchErrorist het volgende:

Het lijkt mij sterk dat baggerlayout even snel is als mobiel layout. Heel sterk... Ik vind de mobiel layout heerlijk simpel, en hij werkt perfect.
Het is op jouw telefoon jouw feestje .
Maar ik merk geen extra snelheid in mobiele layout, maar wél lelijke kleurtjes en irritante links met miskliks.
quote:
Ik praat niemand na, ik ervaar het zelf hoe bagger flash werkt. Ik heb een MacBook, flash crashed veel te vaak en laat mijn MacBook bijna opstijgen.
Zou ook aan de Mac kunnen liggen natuurlijk .
Los daarvan interesseert het me niet of Flash zwaar is op andere computers, want ik kijk gewoon hoe 't werkt op m'n HTC Desire, en merk dat ik gewoon een Dumpert-filmpje kan kijken. Dus ben blij dat niet iemand voor mij besloten heeft dat het te zwaar/resource-vretend zou zijn.
quote:
Je doet nu net alsof ik geen keuze vrijheid wil. Dat wil ik, anders had ik wel voor een iPhone gekozen
.
pi_80723539
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:10 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

.
[..]

Het is op jouw telefoon jouw feestje .
Maar ik merk geen extra snelheid in mobiele layout, maar wél lelijke kleurtjes en irritante links met miskliks.
Ik zou het ook liever grijs hebben, maar het werkt heerlijk, ook geen ads en allerlei andere BS. Oh en zoals ik al zei, je kan inzoomen he ! Pinch and shit
quote:
[..]

Zou ook aan de Mac kunnen liggen natuurlijk .
Los daarvan interesseert het me niet of Flash zwaar is op andere computers, want ik kijk gewoon hoe 't werkt op m'n HTC Desire, en merk dat ik gewoon een Dumpert-filmpje kan kijken. Dus ben blij dat niet iemand voor mij besloten heeft dat het te zwaar/resource-vretend zou zijn.
Het ligt niet aan mijn Mac, Flash is gewoon bagger, en kut. Het heeft geen toegevoegde waarde dan irritante film/games/art sites versieren etc. En google werkt al met HTML5, dus hoop dat het snel oprot.

Oh en ik kijk geen flash filmpjes op mijn telefoon, daar heb ik geen behoefte aan
quote:
[..]

.
Ja toch?
  maandag 26 april 2010 @ 12:17:42 #270
45722 Dromer
pi_80723566
Laten we stellen dat jullie allebei het laatste woord hebben. Dan past er nog iets anders in dit topic.
pi_80728705
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:17 schreef Dromer het volgende:
Laten we stellen dat jullie allebei het laatste woord hebben. Dan past er nog iets anders in dit topic.

Toch zeg ik nog dat je flash principieel wel kut kunt vinden, maar feit is dat ongelooflijk veel dingen ermee werken(dumpert is daar een goed voorbeeld van), dus dan is ondersteuning toch mooi. Nog nooit één probleem er mee gehad op de Desire (en op mn laptop ook niet, trouwens).
  maandag 26 april 2010 @ 17:55:28 #272
34586 kepler
No bounce, no play
pi_80734540
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:03 schreef svefn het volgende:

[..]

Toch zeg ik nog dat je flash principieel wel kut kunt vinden, maar feit is dat ongelooflijk veel dingen ermee werken(dumpert is daar een goed voorbeeld van), dus dan is ondersteuning toch mooi. Nog nooit één probleem er mee gehad op de Desire (en op mn laptop ook niet, trouwens).
Dumpert is juist een slecht voorbeeld, die hapert bij mij
The line is a dot to you!
  maandag 26 april 2010 @ 18:07:25 #273
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80734933
Flash kan je gewoon uitzetten he. Dus ongeacht je standpunt over Flash is het wél een voordeel van de Desire. Als het moet kan je namelijk Flash gebruiken, ook al gebruik je het nooit.
2000 light years from home
  maandag 26 april 2010 @ 20:57:03 #274
286492 Gras_eter
De ware graseter
pi_80741617
Waarom is het zo lastig the theteren met Android :S?
Echte mannen hebben altijd honger
  maandag 26 april 2010 @ 21:22:49 #275
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80742752
Niet als je een HTC hebt.
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')